kaatje ja precies zo denk ik ook ja zal zo ff kijken wat voorspellingen zijn nog niet gedaan namelijk
Jahoor...ik heb welgeteld 50 minuten rust gehad....Aimar lijkt alweer genoeg geslapen te hebben...jammer want ik wilde net een album gaan maken met foto's van zijn 2e levensjaar...iemand ervaring met Albelli????
Yule jee wat een verhalen! Zo ver is Kyano echt nog niet al vind ik het ook bij hem echt vooruit gaan. Hij kan eigenlijk over alles meepraten alleen dan in 2 of 3-zinnen woordjes. Eva verschrikkelijk dat gedrag van die man . Ik kan daar niet zo goed tegen, zeker niet als er kindjes bij zijn. Fotos ik heb 2 albums klaar en af laten drukken. Verder hebben wij een hele tijd lang wel een aantal fotos af laten drukken voor in de lijstjes maar de laatste fotos die erin zitten zijn alweer van een hele tijd geleden Anno en Eva ik heb jullie een pb'tje gestuurd over vrijdag
@wupje je hebt pb terug heb helemaal alleen pauze, is woensdag dus erg rustig dus ben maar even achter de pc gekropen na het werk kijk ik gauw mijn mail en dan kruip ik op de bank het gaat goed het werken maar ben wel moe 's avonds. vooral gisteren, had ook flink harde buiken enzo vanmiddag sta ik op de groep van julia met 2 kindjes van mezelf omdat ik er maar zo weinig heb door de vakantie. julia gaat voor het eerst bij de peutergroep spelen, spannend! hopelijk kan ik vanavond even terug lezen en anders morgen weer op mijn vrije dag xxxxxxxxxxxxxxxxxx
foto's ik bestel ze altijd bij wij jonge ouders heb nu 2 albums vol en 3e ben ik in bezig ik bestel elke 4 a 5 maanden weer foto's praten julia praat steeds vaker 5 woorden en je kunt ook lekker gesprekjes voeren of als je haar broek aan doet, waar zijn voeten nou? haha xxxxxxxxxxxxxxx
hmmm misschien moet ik ook maar eens albums gaan bestellen in plaats van alleen de foto's af te laten drukken. ik plak me een ongeluk, en heb het ook maar bijgehouden tot R anderhalf was ongeveer *schaam*
Het is ook veel leuker om zo'n digitaal fotoboek te maken. Je kunt er allerlei leuke effecten aan geven en dat heb je met foto's plakken toch minder. Maar het is ook best prijzig vind ik. Ik ben lekker thuis. Eerder naar huis gegaan omdat het zo extreem rustig was. Nu even gauw wat was afhalen hoef ik dat straks niet meer te doen. En een blouse strijken voor hubbie is die daar vanavond ook vanaf
Yep.. ik vind dat ook vreselijk hoor, maar het hoort nou eenmaal bij de branche waar ik in zit. De tijden worden allemaal bijgehouden en als je dan te laat begint dan loopt dat systeem scheef ofzo. Zal wel belangrijk zijn. Ik vind het onzin in ieder geval maar ga niet moeilijk doen, je staat zó op straat.
Hey meiden, Hier een lekker dagje vrij gehad. Vanmorgen ff boodschappen gedaan met Femke en de traktatie gemaakt. En vanmiddag naar de verjaardag van de kleine van mijn vriendin, die vandaag 2 jaar is geworden. Femke ligt net in bed. Ik heb de afgelopen dagen veel moeten werken, maar nu dus lekker ff vrij. We wilden morgen eigenlijk naar de Efteling, maar het wordt zo'n slecht weer, dus dat wordt het niet.... Nu heeft mijn moeder op het laatste moment kaartjes voor Mary Poppins gewonnen op vakantieveilingen. Dus daar gaan we morgenavond heen, ook leuk! Praten: Femke kletst ons echt de oren van de kop. Ze praat alles na. En kan ook echt al zinnetjes zeggen. Je kan al wel een gesprekje met haar voeren.... Foto's: Ik heb al vier digitale boeken. Ik hou het wel allemaal netjes bij. Ik maak ze nu per half jaar. Fijne avond allemaal!
Oooh wat lekker! Je mocht uitslapen! Maar je bent dan wel weer een enorme MUTS Gaat ze hem wakker maken
Waar hou je van qua eten? Je hebt er veel kleine eetcafeetjes, maar ook een heerlijke Mexicaan. Kroeg: als je van jong, snel en wild houdt, dan zit je op de Grote Markt goed. Maar dan zit je echt tussen het 'stap' publiek.
Zo Nou mijn cupcake is ziek en ik vermoed die rot onder hoektanden. Ze zeggen dat je geen hoge koorts kan krijgen van tanden maar net als de vorige keer heeft zij ineens out of the blue 39.8 Ik werd om half 6 opgebeld, staat de mngr voor mijn neus bij rm2 het is jouw moeder Kate had dus 39.8 en was duf. Maar plaste wel goed. Dus gezegd wat zij P moest vertellen (die kwam over 15 min daar aan). Ik maakte mij wel zorgen.. hoge koorts en duf geen zetpillen meer in haar tas ook.. Ik de 2 mngrs vertellen terwijl ik de koptelefoon weer op deed. Zegt de ene, je maakt je net zoveel zorgen dan? Ik van jawel maar ik moet nog een uurtje en P komt zo en ik ga er niet vanuit dat ik wegkan.. Gingen die 2 overleggen en ik mocht naar huis!! Af en toe valt het toch allemaal weer mee Ik kwam tegelijk thuis aan als P en Kate en ligt zij zielig in zijn armen dus boven weer getempt (39.7) en zetpil erachteraan. Samen op de bank gekropen met Timmie time en toen werd zij alerter. Na het eten ook speels weer maar nog warm. Dus naar bed emt haar bekertje water en strak maar weer kijken. Onder het eten zag ik idd dat de linker onder hoektand een gat heeft gemaakt dus dat bevestigd wat ik dacht waar de koorts vandaan moest komen. Vanochtend kon ik haar slaapzak in de was gooien omdat zij weer een slijmerig tandjes-poep-luier had van hier tot tokio en dan ook gelekt