Steen leuk zeg Mary Poppins! Ingeltje eten niet te exclusief. Gewoon lekkere eetcafès idd en die Mexicaan lijkt me ook heerlijk! Dennis en ik zijn in Den Bosch vaker bij een Mexicaan geweest met mijn broertje en vriendin en dat was altijd heerlijk en heel gezellig . Parr ach arme Kate . Geef haar maar een extra dikke knuffel. Wel super dat je eerder naar huis mocht! Kyano heeft nog even lekker buiten gespeeld na het eten maar werd toen jengelig dus hup bedje in. Nu lekker op de bank met dvd'tje
@parr aaa ha rme kate beterschap!!! hier alles rustig julia was zo moe van een weekje kdv na de vakantie dat ze niet heeft gegeten en ik heb haar huilend naar bed gebracht. was zo zielig, ben even bij haar gebleven tot ze rustig was en even later nog een kus gaan geven en toen sliep ze al. heb weer last van harde buiken dus kruip weer op de bank en zo naar mijn bedje morgen lekker een dagje met mijn meisje xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anno ach zielig zeg voor Julia. Doe idd maar rustig aan, en vrijdag blijven we lekker thuis; kletsen en spelen met de kids
Foto's :Ben al in mijn 3de of 4de fotoalbum bezig, en dat gaat op langer termijn natuurlijk niet goed komen. Heeft Levi later een verhuiswagen nodig als hij uit huis gaat. Druk nu alleen de leukste foto's af. Parr, dikke knuffel voor Kate. Lief dat je eerder weg mocht op het werk
Eigenlijk zijn er superveel leuke eetcafé's. Heb niet echt 1 tip. De mexicaan vond ik altijd super, heet uit mijn hoofd the four roses, het zit aan het zuiderdiep.
kaatje avifauna word denk neits, weer voorspeld neit veel goeds voor vrijdag... dus zal denk wel wiebel biebel worden Trusten allemaal ga lekker slapen morgen hele dag zwemmen. Neefje en zijn vriendinnetje (mijn oud oppaskindje) gaan ook gezellig mee.
Zooo ben moe. Alles met Sven weer goed gegaan op KDV. Hij had vannacht wederom doorgeslapen, ik begin stiekem alvast een beetje te juichen dat was de 2e keer namelijk... en 3maal is scheepsrecht dus dan ga ik het vieren!!!
@ Parr: zo sneu als ze hoge koorts hebben Ik hoop maar dat ze er niet veel pijn van heeft en die krengen snel doorkomen! Beterschapskusje voor Kate! @ Anno: Aaaah een verdrietig en moe meisje. Gelukkig nu lang weekend en een leuke dag met Kyano en Aimar in het vooruitzicht! @ Ingeltje: zou super zijn als Sven gaat doorslapen vanaf nu! @ Steen: leuk naar een musical! Veel plezier! Vanaf 20:30 bezig geweest met het begin van een fotoalbum....ik ben zo'n twijfelkont en perfectionist...twijfel tussen simpel en overzichtelijk (1 achtergrondkleur met daarop gewoon foto's) of creatiever maar minder overzichtelijk (foto's op de achtergrond en daarop bijbehorende foto's in het klein)....Ik ben al op pagina 6 en zal het vast nog 100 keer veranderen...maar hoop 'm af te hebben voor Aimar's 2e verjaardag! Ik ga zo Aimar's tas inpakken voor het KDV morgen en dan lekker slapen. Weltrusten allemaal!
Queen, ik vind het prima Gelijk om 10.00 doen als ze open gaan ? Veel plezier met zwemmen morgen. Ik ga off Truste
Pim, gefeliciteerd met je 2de verjaardag ! Maak er een gezellige dag van met papa, mama en kleine Saar
Pim gefeliciteerd! Steen, leuk mary poppins! Wupje, goed vooruitzicht dus lekker er even uit naar groningen. Foto's: eerste album heb ik keurig geplakt, daarna over 2009 een digitaal album gemaakt. Ga ik nu denk ik per jaar doen. Wel een k-werk aan het eind van het jaar. Ingeltje, zoonlief voelt feilloos aan wanneer hij moet gaan doorslapen nu mama werkt! Heerlijk toch. Hier drukke dagen gehad. Dinsdag mijn ouders nog even hier. Gisteren was mijn zus er. Was erg gezellig, hebben echt eens tijd gehad om bij te kletsen. Vandaag eindelijk niets op het programma, althans van bezoek. Dus kan ik lekker mijn dag zelf indelen. Heb al een hele lijst met klusjes. In ieder geval moet ik de traktaties voor kdv afmaken, want Ilse is morgen jarig en viert het dan in de ochtend op kdv.
Goedemorgen! Pff Femke werd hier vanmorgen om 7:15 uur met een dikke poepbroek wakker...bleh! We hebben een gezellig meidenochtendje. W. is nog een paar uurtjes slapen na zijn nachtdienst. Lekker ontbijt op bed op en zo saampjes in bad. Lieve Pim, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Oef ik had vanochtend echt geen zin om uit bed te komen. Wordt echt alweer donker 's ochtends. Lijkt wel herfst en wij moeten nog zomervakantie krijgen Kyano lag ook nog heerlijk te pitten en was duidelijk een beetje te vroeg uit zijn slaapje gehaald. Was een beetje chaggi. Ingeltje gaaf dat Sven alweer een nacht heeft doorgeslapen !!! Eva ik zal je vrijdag laten zien hoe wij de fotoalbums van Kyano gemaakt hebben, kun je een beetje vergelijken. Hummelke geniet van je dagje! Wel lekker dat je met iedereen weer bij hebt kunnen kletsen. Steen ha ha zon sjitverrassing hebben wij elke ochtend. Kyano poept standaard net voordat hij wakker wordt
Jaaaa Zijn net gebeld. 15 september gaat Levi voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Op woensdagochtend en vrijdagmiddag. Moet alleen smoeder nog even vertellen dat ze daarmee haar oppasochtend kwijt raakt.
Wupje: tips voor Groningen: Ik vind zelf het Pakhuis erg gezellig: Welkom op de voorpagina . Het is een beetje alternatief dus daar moet je wel van houden, maar je kunt er heerlijk eten (en niet al te duur) en de sfeer is uitstekend. Ook om 's avonds een borrel te drinken. Het Pakhuis ligt in een zijsteegje van de Peperstraat, die weer een zijstraat is van de Poelestraat. Ongeveer tegenover dat steegje zit de Spieghel: http://www.jazzcafedespieghel.nl/, ook erg gezellig om een borreltje te drinken 's avonds, in het weekend vaak met live muziek. Verder kun je echt heerlijk eten in Boven Jan: Lunch & eetcafé Boven Jan Is iets duurder dan het Pakhuis. En de Groene Weyde is ook erg goed. Ik kan er alleen geen site van vinden. Het zit in de Ebbingestraat aan het eind, tegen het Noorderplantsoen aan. En ook heerlijk zijn alle zaken van de via romanica: Restaurants in Groningen van de Via Romanica Horecagroep Vooral Cervantes en Hemmingways vind ik leuk voor tapas en Moro vond ik tegenvallen. Bij Cantina Mexicana kun je lekker op het dakterras eten: Cantina Mexicana Qua lunchen kun je heerlijk terecht bij Puur: PUUR! Natural Food in de Folkingestraat Bagels&Beans (is geloof ik een franchise dus ken je misschien wel): Bagels & Beans - Bagels, espresso & happiness! Goudkantoortje: Café Restaurant het Goudkantoor Newscafe: http://www.newscafe.nl/ Winkelen: in de Herestraat vind je de geeikte winkels als Hema, Sting, Mango, Hunkemoller, Didi, etc. Echt leuke kleine winkeltjes vind je in de Folkingestraat (http://www.straatwijs.nl/folkingestraat/). Bijvoorbeeld Ariola (Ariola ..Italiaanse delicatessen Folkingestraat..... - Hyves.nl) is een heerlijk Italiaans delicatessenwinkeltje, kun je heerlijke belegde broodjes krijgen voor weinig. Ik zeg altijd: doe mij maar een lekker broodje en ik hou van vis, en dan krijg je een heel luxe belegd broodje met garnalen, zalm, gemarineerde artisjokken, courgette, sla, paprika, etc, wat je maar wil. Wijsneus (Wijsneus for kids) is een geweldige kinderkleding winkel. Wel een beetje duur maar echt supermooie kwaliteitskleding. Nou, zo kun je wel even vooruit denk ik Ben benieuwd waar jullie heen zullen gaan. Wanneer ga je ook al weer? Groetjes Azeb
Ja Four Roses is ook leuk maar als je van Mexicaans houdt zou ik je toch ook echt Cantina Mexicana aanraden (zie vorige bericht). Ook als je niet op het dakterras kunt zitten is het daar erg gezellig.
Gelijk maar een pakket labels besteld bij Goedgemerkt.nl want lees net op de site van de psz dat alles gelabeld moet zijn.
Oh en er is nog zo veel meer! Stappen is ook leuk bij de Drie Uiltjes, begin van de Ebbingestraat. Alles wat ik genoemd heb qua stappen (Pakhuis, Spieghel en Drie Uiltjes) is niet zo populair bij de jeugd, maar dat vind ik juist wel lekker. Veel dertigers, veertigers en een verdwaalde twintiger en vijftiger. En eten qua eetcafe is ook lekker bij de Vestibule in de Oosterstraat. Ook niet zo duur. In de Poelestraat zitten veel eetcafe's, Time Out is wel leuk en de Stadtlander ook. Kaap Noord is ook leuk maar dat zit wel echt buiten het centrum dus da's misschien niet zo handig. Oh en je kunt ook lekker eten bij Het land van Kokanje, dat zit aardig dicht bij jullie hotel geloof ik. Haha er is zooo veel!! Hoe kun je nou ooit een keuze maken!!