September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan hoop ik dat het volgende week weer lekker weer is bij jullie.

Gaan a.s.zaterdag weer voor een bootje kijken. Hoop dat hij net zo goed is als op de foto's. Ook een kajuit met 2 banken die ook als bed te gebruiken zijn. Ferry ziet het al helemaal voor zich hoe hij over een tijd een weekend gaat vissen en slapen daar met Levi.

2. Hoi meiden,

Ik dacht een hoop te moeten bijlezen na twee dagen niet geweest te zijn, maar dat viel dus erg mee (of tegen, 't is maar hoe je het bekijkt ;)).

Eerst de drie jarigen feliciteren:

Sara, Gizem en Pim: (Nog) van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een fijne dag hebben met veel viste en nog meer kadootjes!

Gisteren met Noa naar de dierenarts geweest. Een wat zwaardere wormkuur meegekregen. Mocht haar ontlasting na een week nog steeds niet normaal vast zijn, dan moet ik even wat ontlasting langsbrengen.

Noa was trouwens erg lief en makkelijk in de spreekkamer. Gelukkig maar, want ik had mijn handen vol aan Emma. Die was er namelijk steeds tussenuit en moest dus gevangen worden.

Ik krijg het beestje alleen niet op de foto. Steeds als ik een foto van haar wil maken komt ze naar me toe voor een knuffel. Dat schiet dus niet erg op. Ik kan dus alleen foto's van haar maken als ze het niet in de gaten heeft.

Dus heb ik voor jullie een foto van een etende Noa (nauwgelet gevolgd door Jasmijn en Emma) en een slapende Noa...

3. Tja, ze valt niet erg op tegen de achtergrond van onze grijze bank...

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wat een lieve foto van Noa en Emma en Jasmijn!

Wat me herinnert aan iets. Voor Aimar is Whiskey echt onderdeel van ons gezin. Zo krijgt Whiskey een kusje als we weggaan en wordt hij gedag gezegd wanneer we gaan slapen. Maar sinds kort vind Aimar dat Whiskey ook mee moet kijken naar de filmpjes van 'De kleine rode tractor' Als Whiskey dan naast hem op de bank ligt, probeert Aimar zijn kop richting de TV te draaien, wat meestal niet lukt, en komt dan bij 1 van ons klagen dat Whiskey niet naar de TV kijkt ;) Maf kind!

Hoofdpijn is gezakt, maar nog wel last van mijn schouders....ik denk dat ik zo maar eens mijn bedje op ga zoeken.

@ Anno en Wupje: tot morgen meiden! Ik heb er zin in, maar vind de lange reis best spannend in mijn eentje....maar zal vast goedkomen!

5. ga mijn bedje opzoeken

@eva en wupje heb er ook zin in
    en eva die lange reis komt vast goed je hebt mijn huis ook gevonden.

truste

xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, wat een moppie jullie Noa, lief gezicht ook hoe de meiden er bij liggen.

Eva, haha schattige aimar. levi neemt dingen ook over met Taco. als we weg gaan zeggen we al van pups af aan '" Taco we gaan even boodschappen doen, zijn zo terug, even braaf zijn"
    Dit noemt Levi nu dus ook op als hij weggaat

Ik ga off
    truste

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ga ook slapen. Ben weer eens op de bank in slaap gevallen terwijl ik eigenlijk 'zesde zintuig' wilde kijken :x Ik vind dat altijd een fascinerend programma maar door de stomme reclames tussendoor val ik altijd in slaap....

Pisum gelukkig alles in orde maar oef die zenuwslopende laatste dagen!
    Succes meid!

Eva ik vind een regendag met Kyano ook altijd erg vermoeiend dus kan me voorstellen dat het op het KDV helemaal enerverend is.
    Regenoverlast ik zag op het nieuws dat het echt behoorlijk was. Hier is het echt reuze mee gevallen. Kyano is het merendeel van de dag buiten geweest begreep ik van mijn ouders.

Kaatje klinkt gaaf dat bootje! Ha ha de 2 stoere mannen op stap!

Lola wat een mooi beestje! Stiekem vind ik die foto met Emma en Jasmijn erbij geweldig....dat stoere gezicht van Emma als ze naar Noa kijkt, echt super :)!

Eva & Anno rij voorzichtig morgenvroeg!
    We maken er een gezellig dagje van!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ilse, gefeliciteerd met je tweede verjaardag ! Maak er een gezellige dag van J

9. goedemorgen

ilse gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

hier alles goed alleen julia was al om half 7 wakker, dat ben ik niet meer gewend.
    alles staat klaar om naar wupje te gaan
    dus ga vast off en vertrek over een half uur ongeveer
    tot vanavond
    ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxx

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

of jullie, aan de klus :D jij had toch ooit iets geplaatst over in de buitenlucht ;)

gaat het vandaag nou weer zo regenen? mijn huis is net droog van gister :x

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    gefeliciteerd ilse!! :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep het gaat weer regenen vandaag. Doet hier de hele ochtend al niet veel anders :(

Ga zo naar Wiebel Biebel, komen Queen en Kyani als het goed is ook. Dan maar binnen spelen he.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedmorgen allemaal!!

Pim en Ilse gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!

Hier gisteren een rotdag. Moest naar mijn werk omdat ik mijn kolftas op mijn bureau had laten staan grrr. Toen liep de hele dag scheef en Sven had het er moeilijk mee. Hele middag mee bezig geweest.
    Vandaag lijkt het beter te gaan! Helaas zorgde de rommeldag gisteren ook weer voor een niet-doorslaap-nacht, maar goed, had er 3 goeie gehad dus mocht wel weer een keer ;)

Vandaag geen plannen. Denk dat ik ff naar de kinderboerderij ga. Als ik zin heb :p

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Balen zo'n dag :( Is het bij jullie droog dan ?

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!
    Pff wat heb ik best veel last van die bijwerkingen van de Roaccutane.
    Mijn lippen zijn tot bloedens toe gebarsten en mijn vel rondom mijn neus ook..
    En de rest van mijn gezicht is ook aan het vervellen en jeukt dus enorm.. Maarja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. ;)

Ilse, van Harte Gefeliciteerd!!! 2 jaar alweer, wat gaat het toch veeeeelste snel! Geniet ervan!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Toen ik het schreef scheen de zon nog... 3 maal raden hoe het nu is :x

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ilse van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

X Femke

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hier gisteren een lekker meidendagje gehad. 's morgens saampjes in bad en daarna lekker gespeeld. 's middags zijn we naar mijn ouders gegaan. En mijn moeder en ik later naar Mary Poppins, was erg leuk. Wel heel laat thuis vannacht, 1 uur...maar goed. Ik denk dat ik vanmiddag nog even ga slapen, femke gaat naar de oppas en ik heb vannacht nachtdienst. Om 16 uur ga ik bij de oppas de verjaardag van Femke vieren.
    En zo meteen moet ik ff naar de huisarts, want ik heb al twee weken last van mijn linkeroog, lijkt ontstoken, maar gaat maar niet over.

Meiden, een fijne dag allemaal!

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Sara, Gizem, Pim en Ilse: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

Wij zijn weer op weg naar huis na een zeer geslaagde vakantie.

Deel Deze Pagina