Fijn dat het zo leuk was Pupke! Wat is het toppunt van tv-verslaving? Je zoon van bijna 2 die letterlijk met de DVD van Bob de Bouwer aan het meepraten is.. 't is bijna voorsynchronisatie Las net op Hyves bij een oud klasgenote van de HAVO dat haar man zeer plotseling is overleden. Ze had als WWW: "Because angels weren't meant to walk the earth for a lifetime..." Hij was pas net gediagnosticeerd met kanker volgens mij, als ik het goed opmaak uit de berichtjes. Jemig.. dat kan je je toch niet voorstellen, dat zoiets je gebeurt.. pff kreeg er kippenvel van. Bah wat een vies weer hè? Bleeeugh..
@Ingeltje, he jakkes.. Dan lijkt de rest allemaal niks meer voor te stellen he. Hebben wij ook nu echt sinds dat A bijna dood had kunnen zijn, dat de geldzorgen die we bijv een beetje hebben even niet zo belangrijk zijn.. Bedenk me net, dat ik helemaal geen tattoo mag laten zetten als ik aan de ROA ben.. Omdat het je bloed verdunt en je genezing minder mooi/snel gaat. Zo maar even de tattooshop bellen en kijken of ik mijn aanbetaling terug kan krijgen.
Hey meiden! Ingeltje, bah, wat een naar verhaal zeg, van je exklasgenoot... Lijkt me echt afschuwelijk... Pisum: ik las op hyves over wateroverlast, hoe is het nu? Queen en Kaatje: veel plezier bij Wiebelbiebel! Eva, Anno en Wupje: ook heel veel plezier! Hier is het, net als in de rest van het land geloof ik, ook petweer... Wilde vanmiddag naar Noorderzon (openluchtfestival in Groningen). Ik hoop dat dat toch gaat lukken, het zou in de loop van de dag beter worden. En ik 'moet' ook nog hardlopen, ook daarvoor hoop ik dat het droog wordt! Nu eerst maar alle klusjes gaan doen die al tijden wachten. Groetjes! Oh ik heb nieuwe schoenen voor Isis gekocht: Close-up van laarsjes en broek. Is ze niet hip on Twitpic Ik ben er superblij mee, vind ze echt helemaal geweldig! En vind je haar drollenvanger niet ubercool
En nog een fotootje ervan: Isis aan het chillen in haar nieuwe op #ll10 gekochte drollen... on Twitpic
Zo net terug uit Wiebel Biebel en Levi ligt knock out op bed. Was om 13.00 uur helemaal klaar en moe, Kyani is onvermoeibaar J dus die bleef nog even spelen. Ik was mijn camera vergeten dus kom pas spammen als Queen ze heeft doorgemaild. Missy, klinkt niet prettig.Maar idd als het helpt op langer termijn moet je hier even doorheen Ingeltje, jeetje wat een heftig nieuws zeg L Azeb, stoere laarzen,maar die broek vind ik echt niets ( sorry J )
Zo, even wat uitgebreider vertellen over onze vakantie. Wij zijn dus naar het Vennenbos geweest, met mijn ouders, zus, zwager en nichtje. We hadden 3 aparte huisjes. We zijn vrijwel elke dag gaan ontbijten, lunchen en dineren. Dat hield dus ook in 3 x per dag een 1/2 uur tot 1 uur stilzitten voor de kinderen. Ze hebben zich voorbeeldig gedragen! Ze kregen bij elke maaltijd wel een kleurplaat en als we klaar waren konden ze lekker gaan ravotten in de speeltuin. Het was echt supergezellig. We zijn de eerste dagen ook gaan zwemmen, dit ging ook prima. Quinten vond het heerlijk en kon lekker dobberen met zijn zwembandjes om. Hij is geloof ik wel 100 x van de peuterglijbaan geweest. Tussendoor was het steeds 'vechten' tussen Quinten en Eva wie bij opa op de scootmobiel mocht . Quinten heeft hem acuut opgedoopt in 'Opa tuut' omdat er een toetertje op zijn scootmobiel zit. We zijn woensdag naar de Beekse Bergen geweest, dit was ook een succes. Q heeft alleen niet alles meegekregen want hij heeft 2 1/2 uur geslapen in de buggy, whahaha. Hij heeft daar prima geslapen, zowel overdag als 's nachts. Wij hebben het ook heel erg naar onze zin gehad. Kortom: we zijn helemaal uitgerust en weer opgeladen voor de komende maanden!
@Kaatje, heeft Levi wel vaker laatste tijd he? Ik zou knetter worden haha, heb echt wel minimaal uurtje voor mezelf nodig 's middags.
@Pupke, owww klinkt heerlijk! En wat is Q toch een voorbeeldig kind zeg, en ook nog es 2,5 uur slapen in de buggy! Doe mij zo'n kind.. Kan Mike in de leer bij Q?
Pupke, klinkt als een geslaagde vakantie Missy, Levi slaapt nu 2 a 3 keer per week niet. Moet dan wel iets gaan doen anders wordt hij chago. Net dus naar de bieb gewandeld en boekjes uitgezocht
@Kaatje, is dat niet beetje vroeg dan? Of kan dat wel met deze leeftijd dat hij al langzaam overgaat op niet meer slapen 's middags?
Pff.. ja weet die van me vriendin heeft een dochter en die sliep ookal niet meer met 18/19 maanden. Moet er niet aan denken hihihi.. Maar als het zo is kun je er toch niks aan doen, dat snap ik wel.
Nope verander je niets aan. Is op zich wel lekker dat hij het al een beetje gewend is want op vrijdag gaat hij nu ook naar de psz ipv slapen.
@Missy: nou, Q was afgelopen week voorbeeldig, maar het is en blijft een kleine ondeugd hoor! Hij slaapt goed, maar hij heeft ook zo zijn kuren. Je moet het maar zo zien: hij is overdag zo druk met ondeugend zijn, dat hij 's nachts moet bijtanken
Pupke dat klinkt heerlijk!! Julian slaapt hier gelukkig nog wel. Soms wel 3 uur .. heerlijk, want dan gaan Sven en ik ook lekker nog even naar bed. Het is nog best vermoeiend allemaal. Vanmiddag kwam ik hem uit bed halen. Hij heeft een Nijntjeknuffel waar een muziekdoosje inzit en een aapje in zijn bed (en nog veeeel meer knuffels). Julian pakt zijn aapje en zegt: "Kom aapie! Ga maar 'hallo Nijntje' zeggen!" "Hallo Nijntje! Ik ben aapie. Ga maar muziek maken Nijntje" Ik was helemaal in plasjes gesmolten
@Ingeltje, aaaaah die Julian. Vind hem echt al zo wijs. mike praat wel hele zinnen, maar echt zelf verhaaltjes maken met poppen of knuffels zie ik hem nog niet zo snel doen.
Lola wat een lieve kat. Eva, heel herkenbaar hier met kyani en Haar Quincy hihi. Kaatje vond het erg gezellig heb heel weinig fotos hoor . Ennu kyani en ik zijn om 2uur weggegaan en daarna door naar de stad gereden hier in zaandam. Nog even uitverkoop geshopt en nieuwe collectie Heel weinig gekocht trouwens.. Ze wilden niet slapen en ligt er nu dus net is (lees 18.30). Hier al 2 wassen gewassen en opgehangen scheelt morgen weer Straks nog even alles stofzuigen dan dweil ik morgen ochtend en dan is het weer helemaal klaar voor mij. Ilse gefeliciteerd met jou verjaardag. Hopelijk heb je een mooie dag gehad.
Haai! Zo het was gezellig bij Wupje en Kyano! (foto's aan de andere kant!) Wel een lange rit, iets meer dan 1,5 uur enkele reis. Op de heenweg heeft Aimar eerst gezellig zitten kletsen en spelen en het laatste half uur geslapen. Eenmaal in Reuver aangekomen, waren Julia en Kyano al samen aan het spelen. Kyano werd wel even verlegen van nog meer bezoek, maar kwam na een tijdje wel los. Julia en Aimar vonden al het 'nieuwe' speelgoed geweldig, vooral Kyano's knikkerbaan! We hebben meteen weer inspiratie opgedaan voor het verlanglijstje voor hun verjaardag Toen even een klein rondje gewandeld. Kyano is helemaal gek van steentjes zoeken en in de put gooien, zo grappig! Aimar was al een beetje moe en van zelf lopen kwam dus weinig Lekker een broodje gegeten, ze hadden alledrie goede trek dus was ook gezellig. Slapen was met Aimar en Julia een ramp, eerst was het krijsen, toen lachen en kletsen en toen was Julia bijna in slaap en toen ging Aimar weer krijsen. Dus ging hem er snel uit halen maar dat Julia door en die wilde toen ook Kyano sliep heerlijk door dit alles heen Op de terugweg sliep Aimar al snel, na een uurtje weer wakker, net op tijd om papa's optreden op de radio te kunnen horen! Heeft iemand het nog gehoord? CD is vanaf vandaag in de verkoop, bijv. via Bol.com! Leuke maar lange dag. Zo samen douchen, nog een verhaaltje voorlezen en dan lekker de bank op om tv te kijken. En hopen dat E. niet te laat thuis komt!