September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :D:D:D Kaatje! Leuk filmpje van Levi...nog even en hij kan zich inschrijven bij Holland's got Talent ;)

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hoi!

Kaatje: zielig dat Levi zo vervelend gevallen is!
    Grappig dat je de broek van Isis niks vindt :). Ik vind ze bij volwassenen ook helemaal niks, je zag ze op Lowlands heel veel. Maar bij zo'n ukkie vind ik het wel weer superschattig staan.

Wupje: wat vervelend dat je nog bij de HA bent geweest... Ik hoop dat snel alles over is!

Eva, Anno en Wupje: klinkt als een gezellige middag!

Eva: superstoer dat de cd van E op bol.com te koop is!

Ik ben net terug van een gezellig dagje uit met Isis, T homas en de buurvrouw. Eerst naar Noorderzon geweest en toen lekker uit eten. Isis gedroeg zich voorbeeldig! Ze ging bij Noorderzon steeds dansen en was daarbij zo ubercute, iedereen raakte erdoor vertederd. Dan ben ik zooo trots!

Ben nu wel erg moe want had niet echt goeie schoenen aan.

Liefs
    Azeb

3. Wat gaaf! Jammer dat het hoesje niet te zien is.

En ik moet steeds een beetje lachen als ik eraan denk hoe jij gaat heten als jullie getrouwd zijn...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je kan er tegenwoordig ook voor kiezen om de meisjesnaam aan te nemen ;) Is misschien een betere optie :D

5. Weet ik! Dat kon zelf al toen ik - in de vorige eeuw - trouwde). Maar dan is de gedachte niet zo leuk...;)

Ik heb er zelf trouwens spijt van dat ik de naam van hubbie heb aangenomen. Dat heeft niets met mijn liefde voor hem te maken, maar ik heb zelf best wel een mooie Friese achternaam, maar moest 'm altijd spellen. Ik dacht dat het leven makkelijker werd als ik hubbies naam aannam, maar daar worden nog meer fouten mee gemaakt (in plaats van een 'f' een 'v' schrijven en je dan niet in het systeem kunnen vinden, met 'aa' schrijven in plaats van 'ae'). Bovendien staat mijn eigen achternaam op het punt om uit te sterven, dus had ik de meisjes eigenlijk ook best wel mijn achternaam willen geven...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, voor en achternamen zijn voor mensen geloof ik altijd moeilijk om goed te schrijven ;)

Zo wordt ik standaard met een c ipv k geschreven. Ferry is regelmatig Ferri of Ferdy.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal!

Hier een goede nacht gehad, Aimar werd om 7:00 wakker en speelt nu met zijn trein....eerlijk gezegd doet hij bijna niks anders meer...oja de auto's zijn ook populair dus onze autobaan (die hij voor zijn verjaardag krijgt) zal vast een succes zijn!

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen

kaatje lief filmpje :D

robin gefeliciteerd met jou 2de verjaardag maak er een mooie dag van en je lekker laten verwennen.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Robin, kleine grote vent, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag toe met veel kadootjes en gezelligheid!

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Lieve ROBIN, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er maar een gezellige dag van en geniet van de lekkere taartjes en de cadeautjes!

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Robin, van HARTE GEFELICITEERD met jou 2e verjaardag!! Word maar goed verwend!!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @lola, de dermatoloog zei waarschijnlijk 5 maanden. Maar dat kan nog veranderen tijdens de controles. Hoe lang heb jij t gehad?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Kort nachtje. Ging pas rond 01.30 slapen en Levi was rond 7 uur weer wakker. Nu knallende hoofdpijn.

Robin,gefeliciteerd met je 2de verjaardag ! Maak er een gezellige dag van met Papa , Mama en Rene

Arme Levi. Heeft een bult op zijn onderlip van gister en een dik oor, maar dat oor komt niet van gister. Haalde hem gister uit bed en dacht dat hij door een mug gestoken was. 2 rode plekken op zijn gezicht en één op zijn oor.halen we hem vanochtend uit bed, is dat oor echt 3x zo dik en rood.Heeft echt zo’n flapoor aan één kant

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: ocherme Levi... Ik hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.

Q is al de hele ochtend aan het spelen met de cadeautjes die hij van opa en oma heeft gekregen. Wij hebben zijn verjaardag afgelopen donderdag al met hen gevierd omdat zij niet naar hier kunnen komen. Mijn vader kan nog geen trappen lopen en aangezien je voor onze woonkamer een trap naar beneden moet, schiet dat niet echt op. Hij heeft van hen een grote doos Duplo gekregen van Cars, hij vindt het super!
    Zo even alle boodschappen doen, morgen vieren we zijn verjaardag namelijk.

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Er is een beetje vochtig nieuws op het andere forum ;)

17. Lieve Robin,

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag en een dikke verjaardagszoen van Emma!

18. Om heel eerlijk te zijn: ik kan me dat eigenlijk niet meer herinneren...

19. zwaai even snel
    ga zo lekker naar de stad

julia heeft vanmorgen uitgeslapen tot kwart voor 9
    nou ja toen heb ik haar wakker gemaakt
    helemaal onder de poep, heeft gisteren 4 keer gepoept
    en vannacht dus alles onder
    ze eet en drinkt wel dus komt vast goed

tot straks

xxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007