September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Go Kaatje!! Wat goed van je!! :D

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
  3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule, wat een heerlijk ruime badkamer wordt dat en idd handig die bergzolder!

Jannes, heerlijk toch dat je van die tanden af bent binnenkort.

Kaatje, we zijn trots op je!

Zo Ilse ligt weer in bed. Was een vermoeiende dag. Nieuwste mode sinds een week is dat madam overal mee gooit...Zo ook met haar eten, en daarna maar roepen " Itje bah oh oh"...

Nu ligt ze lekker in bed, hoop dat ze lekker blijft slapen. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.

4. zwaai even
    ja al weer

ben erg moe maar heb nu vakantie!!!!
    3 1/2 week lekker genieten
    zal dus ook niet zo veel hier zijn, we gaan waarschijnlijk niet weg dus lekker dagjes weg.
    morgen eerst lekker shoppen bij ikea
    vrijdag komt de vloer voor de zolder en dit weekend komen vrienden
    maandag naar de efteling en ga zo maar door haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, en een tevreden klant erbij ?

Anno, geniet van je vakantie

Yule, jeee nu is je huis gelijk stukken meer waard :D

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai!
    Mijn bezoekje aan de fysio was niet overbodig :) De slijmbeursontsteking valt gelukkig mee, maar mijn schouders en rug zitten compleet vast. De fysio is ook manueel therapeut dus ik word de komende weken goed losgemasseerd en krijg dan oefeningen mee en mag daarna weer gaan sporten. (wilde dit aankomende maand al gaan doen, maar ze raadt me aan even te wachten). Ik vond de massage best lekker, al was het soms even pijnlijk.

@ Anno: drukke vakantie zeg! Hou je er wel rekening mee dat je zwanger bent? ;)

@ Yule: Heb jullie huis gezien hoor!

Hoe zou het nu met Wupje zijn?

Ik had Aimar vanmiddag in zijn boxer laten lopen, hij heeft 1 keer op de pot geplast en 2 keer gepoept, het poepen geeft hij aan :) Plassen nog niet en dus toen ik bij de fysio was, plaste hij in zijn broek. E. was ergens mee bezig en zag Aimar ineens slepen met tissues....dus hij kijken: was hij dus bezig om de plas schoon te maken met tissues ;):D8). Wel jammer dat E. daarna meteen weer een luier om deed...misschien nog maar even babbelen hoe we dit aan willen gaan pakken...wel handig als we op 1 lijn zitten ;)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Raven had voor het badderen ook even geen luier aan en ineens staat ze te drukken, direct gevolgd door: oh jee, Raven schone luier aan!
    Dus ik zeg: kom op snel naar het potje! Nou er zat nog een smeer in het potje en de rest lag op weg erheen over de bovenverdieping.
    Tot overmaat van ramp rende ze meteen weer weg met haar met poep besmeurde beentjes en billen en dook zo ons bed op....
    Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Nadat ik haar van ons bed had afgeplukt heb ik haar de hemel ingeprezen dat ze op het potje had gepoept (3 kruimels).
    Ze voelt het dus echt niet aankomen, pas als ze aan het poepen is merkt ze het zelf.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: ik heb pas een heel artikel gelezen over het feit dat 75% van de kinderen onder de 2,5 het gewoon nog niet aan kunnen voelen. En dat je ze het ook niet kan leren. De hersenen moeten de link leggen met het gevoel en dat is blijkbaar heel moeilijk. Dus dat Raven het niet merkt, is zo gek nog niet.

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: wauw, jullie hebben dus een beroemd huis! Slim van je om het plafond van de badkamer te laten verlagen. Ik hoop trouwens dat je nog schoon beddengoed hebt liggen ;)

@Anno: hele fijne vakantie meid!

@Eva: maar goed dat je naar de fysio bent gegaan dus. Let je goed op jezelf?

@Hummelke: dus Ilse houdt wel van een food-fight?

@Elise: en, is je nieuwe klant leuk?

@Kaatje: wat goed zeg dat je je angsten niet uit de weg gaat! Ik ben heel erg trots op je :)

@Ingeltje: jij hebt goede ideeen! Zo hebben wij eens een ontzettend knappe glazenwasser gehad op het werk. Hij is nog geregeld onderwerp van gesprek, en het is toch zeker al 4 jaar geleden, whahaha.

@Lola: je pakketje is binnen! Heel erg bedankt, ik zal aan je denken als ik morgenochtend weer lekker kan eten...

@Parr: zo zo, jij bent erg actief de laatste dagen! Ik word al moe als ik al jouw verhalen lees :D. Ik ben echt niet vooruit te branden en doe niet veel meer dan werken, koken en Q knuffelen.

Kiezen: volgens mij zijn ze bij Q ook alweer onderweg. Hij kwijlt soms flink, zegt dat hij pijn heeft en wijst naar zijn mond (dat was de eerste hint ;)) en heeft af en toe een beetje verhoging. Ook is hij 's nachts soms een beetje onrustig. Ik zal blij zijn als ze er allemaal zijn!

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, Mike ook niet.. Die roept alleen ohoh Mike poepie gedaan!
    Dus tja, dan heeft het hier echt nog geen nut hem op het potje te zetten als ik (en hij) het pas merk als hij al gepoept HEEFT. :D
    Ik had het ook gelezen dat 40% vd kinderen pas rond de 4 jaar zindelijk is en sowieso overdag pas zindelijk rond de 3 jaar zoals Jannes ookal aangaf vanwege dat seintje vd hersenen.

Zoo, hier heerlijk met mannetje samen uit eten geweest spontaan. Vanmiddag even naar de stad geweest met zusje en die zei opeens mag Mike bij ons logeren vanavond.
    Nou dat deden we graag, konden wij lekker samen uit eten en lekker avondje bankhangen!
    Morgenochtend halen we hem weer even op, moeten om 09.50 uur bij KNO-arts zijn voor controle en erna gaat hij nog iets leuks doen met zusje en zwager. Misschien ga ik ook mee, heeft A even lekker rust.

Al iets gehoord van Wupje?

@Pupke, hoelaat moet jij morgen?

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Q was erg humeurig toen hij van het kdv kwam. Het avondeten was dus niet zo gezellig. Hij wilde perse niet in de kinderstoel, maar rondlopen. Daar wilden wij niet aan beginnen want Q heeft best een sterk eigen willetje dat af en toe getemperd moet worden. Maar goed, hij bleef gillen en krijsen... Vermoeiend! Toch hebben we hem bij ons laten zitten totdat wij klaar waren. Daarna uit de stoel gehaald en toen wilde hij eten. Prima, maar dan moest hij wel in de stoel gaan zitten. Weer drama! Hem even gelaten en hij kwam even later weer vragen om eten en zei er toen meteen bij dat hij wel in de stoel wilde zitten ;). Het heeft ons 3 kwartier en bloed, zeet en tranen gekost, maar uiteindelijk werd het toch nog gezellig aan tafel.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: om 09.00 uur, dus dat is wel fijn.

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: ja dat weet ik inderdaad. Het is een deel van de motorische ontwikkeling die bij ieder kind anders is maar meestal pas na het 2e jaar komt.
    Het was meer een bevestiging van wat ik al dacht: dat ze het niet voelt nog.
    Waar ik al heel blij mee ben is dat ze niet meer hysterisch wordt als ze op het potje gaat zitten (uit eigen beweging) maar het nu wel leuk en interessant gaat vinden.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: ach het is toch aan J. zijn kant... :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, gelukkig valt je slijmbeursontsteking mee.
    Wupje heeft wat op het andere forum geschreven.
    haha die aimar. Hier zijn we er ook achter dat zonder luier rondlopen alleen haalbaar is als je echt 100% de aandacht op hem kan richten

Yule, dat werd dus gelijk het bed verschonen.

Missy, lekker zo onverwachts een avondje samen

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, ow dat scheelt zeker ja! Ik moest bij mijn 1e x om 16.00 uur.. Pff de dag ging maar niet om toen zeg!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    hey meiden,

Ga even niet teruglezen want ben brak van vandaag.
    Morgen en vrijdag blijf ik thuis, maandag curretage.
    Kom morgen wel weer aanwippen.

Slaap lekker allemaal

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, rustig aan meis. We lopen niet weg.

Ik ga off
    truste

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga ook afsluiten, ben moe en morgen een lange werkdag voor de boeg. Na het werk Aimar ophalen en naar een etentje op het bungalowpark, eigenaar is jarig en er komen koks in opleiding voor ons koken. Ben benieuwd hoe lang Aimar het volhoudt na een lange dag KDV maar goed, gaat het niet, dan gaan we lekker naar huis en stop ik een pizza in de oven ;)

Slaap lekker meiden!

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Slaap lekker, ik sluit ook af is zo ongezellig op ons avondje saampies hahaha!

Deel Deze Pagina