September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier een hele rare emotionele dag. Rond het middaguur kwam de rouwkaart van mijn collega binnen, dat was weer zo confronterend. Helemaal op haar eigen manier....zaterdag is de uitvaart.
    En om kwart voor drie belt mijn beste vriendin dat ze bevallen is! Ik heb toen heel hard gehuild, ik was van de ene kant zo verdrietig, maar door dit nieuws weer zo blij.
    We mochten nog niet weten wat het was, we moesten maar komen kijken. Dus net na het eten er direct naar toe gegaan. En het is een wonderschone dame, S ofie! Alles gaat goed met moeder en kind. Hun oudste is net zo oud als Femke, dus dat is wel heel raar om zo te zien. Hij was zo lief voor de kleine meid.
    En nu moet ik dadelijk ook nog gaan werken.....ik ben me nu dus even aan het opladen, dan kan ik er weer tegenaan.
    Dus alleen even een vreselijk ego berichtje hier....
    een dikke knuffel voor jullie allemaal!

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Steen: heftig, van die tegenstrijdige gevoelens/berichten. Wel een mooie naam heeft de dochter van je beste vriendin! Werk ze...

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje meis.. wat heftig... kan me voorstellen dat je even 'breekt' op zo'n moment!
    Knuffel terug!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Steen, gefeliciteerd met je vriendin der dochtertje!

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Yule: moest hardop lachen om je verhaal over de poep over de bovenverdieping...
    Isis heeft overigens de neiging om steeds poep te roepen omdat ze doorheeft dat ze daarmee onze aandacht krijgt, ik check dan meestal even haar luier. Inmiddels hebben we haar door en doen we het dus niet meer steeds als ze roept.

Steen: heftige dag, kan me voorstellen dat het bizar is, zo van de ene emotie in de andere te rollen...

Wupje: knuf voor jou!

Verder weet ik het even niet meer...

Hier alles prima op Ameland! Vandaag heerlijk dagje strand gehad. Isis heeft lekker met het zand gespeeld, maar moet van de zee nog steeds weinig hebben. Gister leek het iets beter te gaan en stapte ze dapper de golven in (tot aan haar enkels hoor, niet verder), maar vandaag wilde ze er weer niks van weten. Nouja, wel zo veilig natuurlijk!
    Had ik al gezegd dat we tot woensdag blijven? Wiehoe, eigenlijk zouden we zondag naar huis maar we kunnen nog wat langer blijven. Fijn hoor!

Fijne avond verder meiden!
    Liefs
    Azeb

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr niet leuk van die vriendin :( *knuff*
    de tekening is goed gelukt mooi.

@yule ben benieuwd hoe de badkamer straks is als ie klaar is nu herken ik er niks in haha

go kaatje go

@eva wat goed van aimar.

@wupje *knuff*

@steen op zo'n moment besef je hoe dichtbij het leven en de dood is 2 hele aparte dingen met veel emoties *knuff*

@azeb hebben jullie een huisje gehuurd daaro?

@anno fijne vakantie geniet ervan.

vandaag gezellig met ons gezinnetje en neef en nicht naar blijdorp geweest de kids hebben genoten. moesten robin ook heel
    snel midden in blijdorp een schone luier geven want de geluiden die uit zijn broekkie kwamen bevielen me niet gelukkig kwam er niemand
    langs want die hadden gelijk gestrekt gegeaan van de lucht oef. het was ook weer een water dunne spuitluier als ie het morgen nog heeft ga
    ik ff overleggen met de ha want hij heeft het nu al sinds vrijdag het is dan wel 1 of 2x per dag maar vind het niet zo fijn.
    ook kan ie zelf zijn klip van de buggy losmaken dus ik bleef hem vast zetten en hij maar weer los klikken lekker veilig
    moet een buggy zijn hij is nog geen 2 dus ik denk dat ik maar ff de oude buggy van rene moet gaan gebruiken die sluiting is iets moeilijker
    los te maken.

7. #267 Lola, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
    @Yule: Je zult wel raar opgekeken hebben toen je ineens je eigen huis voorbij zag komen...?

@Pupke: Voor morgen alvast: Eet smakelijk! En ik duim uiteraard voor een superecho...

@Steen: Dikke knuf van mij!

@Wupje: Maandag is al best snel, maar natuurlijk nog niet zo snel als jij had gehoopt. Dikke knuf van mij...

@Kaatje:

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    **trots**

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hele dikke knuffs!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kamer is bijna klaar. Foto's of op hyves of op mijn blog!
    Kate wou op haar nieuwe kamer slapen. Is af en toe en wheeh in haar slaap en that's it! *trots*

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel lieve meiden!

Ik heb een rustig nachtje gewerkt. Dat was wel fijn, konden we veel met elkaar praten.

Nu duik ik lekker mijn bedje in, fijne dag allemaal!
    xx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Eva, veel plezier vanmiddag. kan je geen campingbedje voor hem mee nemen ?

Steen dubbel en confronterend he, hoe dicht leven en dood naast elkaar ligt. knuff

Tweety, duurt nu idd wel lang Robin zijn diaree.

Lola en Parr, thanx

* snel naar hyves om Kate haar kamer te kijken *

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    @tweety Ja we hebben hier een huisje midden in Hollum (een van de dorpjes). Het huisje is van de moeder van een vriend van Azebman. Het is een heel schattig oud huisje, echt zo'n eilandhuisje.
    Zij zou zelf volgende week hier weer komen maar komt toch niet en had dus gebeld dat we wel langer konden blijven als we dat wilden. Toen ik reserveerde had ik al aangegeven dat we eigenlijk nog wel langer wilden blijven.
    Dus helemaal leuk!

Sterkte met de diarree, ik vind ook dat het nu wel erg lang duurt hoor...

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje zeker een tevreden klant. komt over 3 weken weer. alleen gaat ze in sep 1 jaar weg, maar ja ze kan altijd nog mensen doorsturen.

@anno fijne vakantie

@pupke vind de nieuwe klant leuk. Een goed gevoel in ieder geval.

@missy oh lekker nachtje zonder gehad dus. alles goed bij de KNO arts.

@wupje sterkte en een hele dikke knuffel

@een hele dikke knuffel. sterkte zaterdag.

Ik ben gaar. ben nog steeds heel heftig ongi en verschrikkelijke pijn in mijn buik en rug. Ben dit niet gewend, normaal heb ik even wat hoofdpijn en misschien wat rugpijn voor dat ik ongi wordt maar dit is niet leuk meer. MOrgen ben ik de hele dag op cursus in waalwijk lekker om de hoek. gelukkig wordt ik gebracht door mijn moeder en heeft mijn zus een vergadering bij de efteling dus die pikt mij weer op richting huis. moet alleen wel 1,5 uur wachten. Maar ik ruim 2,5 uu bezig met openbaar vervoer dus ik wacht wel.

waarschijnlijk lees ik straks nog ff mee straks nog even naar de fysio en vanavond nog een klant. dus als ik nog puf heb.

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @steen: heftig allemaal zeg, fijn dat het een rustig nachtje was, kunnen jullie even steun bij elkaar zoeken.

@azeb: wat relaxed dat jullie nog even kunnen blijven!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net nog even naar alphen geweest. Ferry wilde een paar shirtjes bij Jack Jones vandaan.
    Voor mezelf nog wat winkeltjes in geweest,maar alle kleding was niet mijn smaak of maat

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Goh ik zie jouw banner, het gaat goed met lijnen zeg! :)

18. even snel gelezen

@steen dikke knuff

@wupje rustig aan meis!!!

hier alles goed
    we zijn vanmorgen naar de ikea geweest en julia heeft een half uurtje in de auto geslapen en ligt nu te kletsen in bed dus die haal ik er zo maar uit denk ik
    we zijn niet helemaal geslaagd, wilde gordijnen maar hadden geen paars, dus binnenkort toch julia's kamer halen en daaer gordijnen meebrengen
    wel lekker koffie gedronken en om julia moeten lachen hoe ze de ikea doorrende
    rik had haar op een gegeven moment vast zegt ze, mama stinkie haha
    vanmorgen zei ze al papa is gek haha
    wat een maf kind

xxxxxxxxxxxxxxx

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaat heel goed met lijnen :D

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Steen oef een zwaar moment als dan de rouwkaart binnenkomt :(.
    Wel weer een heel mooi bericht van je vriendin.
    Zo dubbel is alles in het leven.

Azeb geniet nog lekker van jullie vakantie!!

Kaatje goed gedaan!!

Tweety hoop dat de diaree bij Robin gauw weg is!

Anno jammer dat jullie geen gordijnen konden vinden. Ha ha gekke Julia :D

Hubbie is vandaag weer werken, logisch ook maar ik trok het toch niet dus ben lekker thuis met Kyano. In principe ben ik van plan om dinsdag weer te beginnen maar ligt er een beetje aan hoe ik me na de operatie voel.

Deel Deze Pagina