ja precies, het hangt maar net van de omstandigheden af. in onze slaapkamer is het nu al bijna weer freezing. afgelopen winter waren de dekens gewoon bijna bevroren omdat er zo'n soort dauwlaagje op zat.
@missy Kate slaapt in pyjama met kort of lange mouw en of met romper of alleen onderbroek in een mouwloos slaapzak onder een laken. Maar aangezien ik het zelfs frisjes vond buiten de deken vanochtend ga ik denk ik de dekbed er weer in doen. Heeft zij het warm gaat zij toch er boven op liggen Hier alleen een evergreen en thee binnen
Mijn god wat kan Ferry toch stront chago worden als hij niet lekker is zeg. Begint om het minste te zeuren, wat ik weer niet kan hebben omdat ik ook niet lekker ben. Gezellige boel dus. Pisum, volgens mij zou ik gek worden van de kou bij jou. Heb het liefst hier in de winter al twee dekbedden op mijn bed
Quinten en Lotte, gefeliciteerd met jullie verjaardagen! pisum, ja goed hoor hier heb al meer dan 3000Km gereden in een maand tijd hier dagje avifauna geweest was heel gezellig 2x een bui gehad maar konden daarna weer gezellig verder
Vanmiddag weer op controle geweest bij de VK. Moet vanaf nu iedere week. Bloeddruk weer keurig in orde. Heb een liggingsecho gehad (doen ze standaard bij 36 wkn). De kleine lag keurig met het hoofdje omlaag. Was ingedaald en lag al in bekken. Ze noemde het 'beweeglijk in bekken' ofwel het kan nog wel bewegen maar ligt wel vast in bekken. Kan dus ook niet meer helemaal draaien. Dus dat is fijn! En hoef ik ook niet te gaan liggen als mijn vliezen breken (zo begon bevalling Ilse). Ze heeft de kleine ook even opgemeten en schatte gewicht nu rond de 2450 gram. Dus bij 40 wkn ongeveer 3200 gram. Hetzelfde als Ilse ongeveer, die was met 38w5d 3090 gram. Verder vandaag geknutseld aan de naambordjes die op de ooievaar komen. Aangezien we niet weten wat het wordt, moet ik dus 2 bordjes maken. Verder wat nieuwe onderdelen van de kolf gehaald en een po. De belangrijkste zaken zijn nu klaar, dus langzaam krijg ik ook beetje rust in mijn hoofd. Daarna Ilse opgehaald, die was weer erg lief, maar ook erg moe. Hadden vandaag 3 verjaardagen op kdv gevierd, dus dat waren iets teveel indrukken denk ik. Morgen de laatste dag op de babygroep en vanaf donderdag naar de peutergroep!!!
hey meiden! Quinten en Lotte: gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie een gezellige dag vandaag! Slapen: Isis slaapt sinds de warmte van een tijdje terug niet meer in een slaapzak. Eerst lag ze gewoon in een pyjama/romper, maar nu ook nog onder een dekentje. Daar woelt ze idd ook onderuit maar ik wil volhouden. Heb zo'n zin om leuke dekbedhoesjes te gaan kopen straks . En vindt het ook handig dat ze, als we straks de zijkant uit het bed halen, niet met een slaapzak gaat slapen. Ze vindt het wel superstoer en wil nu ook steeds haar pop onder een dekentje doen. 'dejen' Had ik trouwens al verteld wanneer ik dit jaar op schoolkamp ga? Van 15 tot 17 september. En wanneer is Isis ook al weer jarig? Precies, op 15 september Kon helaas niet anders. Nouja, had ook nog kunnen kiezen voor 13 tot 15 sept, maar vond dit leuker omdat ik haar dan wel zingend uit bed kan halen en zelf naar de creche kan brengen. We vieren het de zaterdag ervoor, de elfde. Maar ik baaaaaaal wel als een stekker... Liefs Azeb
Azeb, kan me voorstellen dat je daar van baalt Gelukkig vier je het de zaterdag ervoor dus kan je nog wel feest vieren
azeb ja dat is dan wel balen ja. maa rje viert het ervoor dus nog wel lekker even feesten met haar. kaatje leuke banner!
thanx. ben er zelf nog niet echt blij mee. wilde hem zonder achtergrond maar wordt hij heel raar. Dus ga weer een ander maken
@Pisum, brrr dat is echt koud dan bij jullie! @hummelke, fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk! @Kaatje, knuff meis, niet fijn een chaggie man in huis. @Azeb, oh dat is inderdaad balen, zou ik ook niet leuk vinden. Femke en ik zijn gezellig met mijn moeder wezen zwemmen, Femke vond het weer fantastisch. Ook zo leuk om te zien hoe watervrij ze is, ze is echt nergens bang voor. We zijn een paar keer van de grote glijbaan geweest, leuk dat ze het vond Nu lekker bankhangen, madam ligt nog te zingen in bed....
Steen leuk ! Levi wordt helaas heel snel koud in het zwembad dus anderhalf uur is tot nu toe vaak de max. Ferry is trouwens weer aardig bij getrokken na een uurtje op bed
Quinten! Van harte gefeliciteerd!! Je hebt het al 2 jaar uitgehouden met die gekke mama van je.. sterkte voor de volgende 2
@Azeb, waarom wil je niet dat Isis dan nog met een slaapzakje slaapt? Ik denk dat Mike juist beter blijft liggen straks in een peuterbed als hij zijn slaapzak nog aanheeft. Nouja, de tijd en uitproberen zal t leren toch wat voor iedereen het beste werkt. Hij is hier tot nu toe lekker in slaap gevallen. Ga lekker bankhangen en wat GHI kijken op Youtube, fijne avond allemaal! Morgen moet A om 08.45 uur naar de KNO-arts en om 11 uur kraamvisite bij me dinnetje! Mag ik met baby Lucas knuffelen!
Ik heb nog steeds niets in huis, al wordt Jasmijn bijna 4! Het standaard assortiment bestaat hier uit melkbiscuits, rozijntjes en van die dipsticks (zeg maar mini soepstengels) met smeerkaas/chocopasta. Dat laatste voor als we erop uit trekken, ze doen er zo lekker lang mee . Maar Jasmijn krijgt bij anderen tegenwoordig standaard snoep aangeboden en dan wil ik niet de zeikerd gaan uithangen door 'nee' te zeggen. Maar de helft van de keren vindt ze het niet eens lekker en komt ze het in mijn hand uitspugen . Wat er tegenwoordig wel in gaat als koek, is... koek! Ik kan het nu niet meer maken om tegen Jasmijn te zeggen: 'Nee, jij krijgt een babykoekje!' als er visite is. Bij Emma kan dat wel en dat doe ik dan ook geregeld. En toch ben ik er best trots op dat beide meisje nog het meest verzot zijn op een appel . Gewoon uit het vuistje, met schilletje en al. Alleen als ik zie hoe Emma zich doodleuk dwars door het klokhuis eet, krijg ik wel een beetje de kriebels... Wat drinken betreft wordt hier vooral behoorlijk verdunde diksap gedronken. 'Echt' sap vindt Jasmijn zelfs niet eens echt lekker, dus het is echt wat ze gewend zijn. Beide meisjes drinken nogal veel, dus ik vind het wel prettig dat er geen geen calorierijke drankjes gedronken worden. In het weekend krijgen ze chocomel. Maar dan niet uit een pak, maar van Nesquik. En dat met veel minder poeder dan op de verpakking staat. Ze vinden het héérlijk! Hmmm, als ik dit stukje zo lees, vind ik mezelf toch best een zeikerige moeder...
Meiden bedankt voor de lieve felicitaties. Lotte is vandaag erg verwend en een heeft een leuke dag gehad.