hihi beter gezegt niet bevallen dan hihi. klinkt best heavy kaatje. Maar zal denk ook wel gezellig zijn zo met anderen?
Ja was wel gezellig. Dit is een nieuwe les in het dorp. 3de keer. eerste twee keer heeft die lerares ( ook de gymlerares van Levi ) voor een lege zaal gestaan. Nu kwamen wij met zijn 3tjes en toevallig nog 3 anderen ( waarvan 2 bekenden ) dus waren met zijn 6-en. En idd niet bevallen dus Tenzij Rayyan op het kdv is.
oh gezellig klein clubje dus hihi ja inderdaad dat is ooknog een optie nog maar 2 en half uur hihi kan ik gaan slapen joeppie!
was met een vriendin die ik al vanaf mijn 11de ken. Haar zusje en geloof niet dat die andere 3 meiden echt contact zullen worden. ken ze nog van vroeger, zeggen elkaar wel gedag ect. maar in een dorp heb je toch snel bepaalde clubjes. Maar voor zo op de gym is het helemaal leuk. Is toch altijd afwachten wie er nog bij gaat komen. Behalve vrienden heb je in een dorp ook genoeg meiden die je niet zo mag Ik ga nog even lezen en dan slapen. tot morgen
kaatje heeft geen nut om 8uur weer wacht voor kraamgezin opstarten dus moet dan al klaar staan en kyani hebben weggebracht (als ik daar zin in heb meteen vroeg anders pas als geroepen word )
even kijken wat ik nog weet.... @ jannes: wat een mooi verhaal over je collega! Hier in de straat ook al eens meegemaakt. Stel kon geen kinderen krijgen, jongetje geadopteerd uit Zambia, 3 maanden later is zij zwanger, 2 jaar later nog eens. Dus nu gezin met 3 zonen, 1 donker jongetje met 2 blonde broertjes! Zijn nu al 18, 16 en 14. @ Pisum: En de tip van Parr opgevolgd? Is het A. gelukt om de baby over te halen om eruit te komen? @ kaatje: lekker gesport dus! Ik ga binnenkort ook eens bij de sportschool langs, ben op zoek naar een pittige zumba-les... @ Tweety: jeetje wat stom zeg van het kraamburo.....ik hoop dat het alsnog wat wordt zodra de opleiding van start gaat. @ Parr: balen zeg dat je je nog steeds zo ziek voelt...nogmaals een dikke beterschapsknuffel voor jou. @ missy: best lang wachten 6 maanden...dan hoort hij dus een behoorlijk lange tijd heel slecht en ik zou zeker een afspraak bij een andere neuroloog proberen te maken voor de controle...en wanneer moest hij nou naar de ARBO? en verder ben ik het even kwijt. Hier hard gewerkt, vergadering gehad en nu bij mijn ouders thuis omdat Aimar al sliep en ik hem niet van zijn bed wilde lichten, dus slaap ik hier. Morgenochtend gaan we zwemmen, voor het eerst een 'echte zwemles' volgen met Aimar. Heb er zin in. Nu snel naar de andere kant....8)
Ik ga dus morgen voor het eerst alleen met Aimar naar het zwembad...ben benieuwd of ik het allemaal een beetje praktisch aan kan pakken met omkleden enzo....
Zal vast gaan lukken hoor, maar ik ben soms nogal een beetje chaotisch met dat soort dingen...vooral als ik omringd ben door ervaren moeders...
Pisum oh zo frustrerend meid!! Wij dansen hard door voor jou! Kaatje lekker gesport dus, goed hoor! Eva zwem ze morgen! En nu gauw slapen!
Mogge Ik ben echt zo klaar met die slechte nachten. Halve nacht liggen draaien, kort slapen, steeds wakker worden en dan ook nog eens geen lucht door die irritante verkoudheid. L *Klaagmodus uit* Nu leuk nieuws J Ik zit op mijn eerste streefgewicht ! 9.5 kg afgevallen en bmi gezakt van 28 naar 25 J
Kaatje vervelend hoor als je steeds zo slecht slaapt Maar het andere nieuwtje is super!!! Goed gedaan!