September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, neem je tijd meis. Als je dinsdag nog niet toe bent aan werken, niet doen ! Het is niet nix wat je op het moment geestelijk en straks ook lichamelijk doormaakt.

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Jullie zijn lief!

Hier heerlijk geslapen, ben net wakker, dus dat is mooi!
    Je merkt dat je er toch continu mee bezig bent, net ook weer een mail van onze leidinggevende met allerlei informatie over hoe alles zal gaan enzo (rouwadvertenties, bloemstukken etc)

Zo lekker douchen en dan naar mijn ouders, waar Femke logeert.

@Elise, wow dat je zo heftig ongi bent nu, knuff!

@Kaatje, ja jij gaat echt als een speer met lijnen, sonja bakker nog steeds?

@Wupje, knuff meis. Neem inderdaad je tijd hoor!

Weet iemand trouwens hoe het met Sannemart is? Al even niet gezien.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nope geen Sonja Bakker meer. Heb het 4 weken gedaan en ging toen op vakantie. Omdat we met meerdere mensen waren heb ik me daar dus niet echt aan Sonja kunnen houden.
    Let nu vooral op wat ik eet, tel calorieën om te kijken wat ik beter kan nemen, of juist kan laten staan ect.

Ik heb SanneMart een paar weken geleden een mailtje gestuurd. Alles ging goed maar ze was druk en weer aan het werk, ze zou zich binnenkort weer melden op het forum.
    Misschien neemt ze nu ook wel bewust even afstand.

4. Geef nou maar gewoon toe dat je een wind gelaten had... ;)

5. Ik was de dagen erna wat moe van de narcose...

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Kaatje, goed hoor dat je het zo volhoudt! Petje af. Ik ben sinds maandag weer aan de slag!

Ik lees nu de reactie van Lola op Anno....Femke kan er ook wat van. Die wijst met haar vingertje op haar voorhoofd en zegt gewoon: tikkie, tikkie, als je iets geks of raars doet. Echt hilarisch gewoon.

7. :D

ook zo'n grapjas haha

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, succes ! Je vriendin die bevallen is van S. ofie, heeft die nog 2 oudere kinderen ?

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Pff.. het is hier echt al 2 weken een drama met slapen!
    Hij gaat gewoon normaal naar bed niks aan de hand, maar na 45 min ofzo word hij overstuur wakker en wil hij eruit om te spelen of tv te kijken half slapend..
    Lijkt net alsof hij weer verlatingsangst heeft, of dan al eng heeft gedroomd of geen afscheid kan nemen vd dag.

Klinkt dit bekend?

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Steen, kan me voorstellen dat je een zware dag had gisteren, leven en dood liggen zo wel heel dicht op elkaar. Dikke knuffel!

Azeb, heerlijk nog een paar dagen extra vakantie, geniet ervan!

Parr, fijn dat Kate meteen op haar kamer wilde slapen.

Anno, lekker aan het genieten van de vakantie zo te horen.

Wupje, neem idd de tijd voor jezelf, knuffel!

Missy, hebben we hier ook gehad, advies is het zelfde als altijd volhouden en het gaat weer over, maar vermoeiend is het wel.

Hier weer een razend drukke dag gehad op het werk, maar nu is het lekker weekend!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ga off. Zware dag, Sven veel drinken en Julian ontzettend dwars. Ben kapot... trusten allemaal!

Heb wel veel zin in morgen, met Parrfamily naar de dierentuin!

xxx

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Hummelke, hoe hebben jullie het aangepakt?
    Want in bed issie dus echt totaal overstuur tot aan kokken toe en dat vinden wij onnodig dus halen hem er wel uit.
    Maar doen dan even de tv etc uit en laten hem zien (op de arm) dat het al bedtijd is en dattie morgen weer mag spelen en dan leggen we hem weer op bed.
    Soms moeten we dit nu wel 3 x herhalen.. Pff....

Hoelang duurde die fase bij jullie?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, nee sorry klinkt niet bekend. Maar zal vast wel weer een onderdeel van een sprong zijn. hoop dat hij er snel uit is.
    Weet niet of jullie hem er uit halen en mee nemen naar beneden ? Want daar kan hij ook weer gewend aan raken he

Inge, rustig aan. Knuff. Veel plezier morgen !

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, nou in het begin wisten we niet zo goed wat dit nu weer was dus ging hij mee naar de woonkamer en mocht hij nog wat drinken en tv kijken etc..
    Maar nu hij het zo lang volhoud en niks zichtbaars mankeert lichamelijk houden we hem alleen nog even in de deuropening zodat hij kan zien dat het bedtijd is doordat de tv etc uitstaat en dan hoppa weer het bed in.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat grappig. Zat even op de website van onze dierenarts te kijken, en kom een artikel over ons konijn tegen
    Dierenartsenpraktijk Bodegraven

Zie dat hij de link niet pakt, links in het menu kiezen voor Artikel en dan kiezen voor pechvogel broer konijn breekt zijn poot

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    inge leuk ik wil ook!
    Als doorgaat, ga ik maandag lekker naar duinrell met vriendin en onze dochters :D

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
  18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje heb het gelezen, wel mooi geschreven zo

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hebben beroemde huisdieren :D

Parr, wat is er gebeurd ?

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @missy ik herken wel een beetje van wat je schrijft. giovanni gaat nu dan wel goed slapen, maar wordt regelmatig wakker. En als hij wakker wordt moet hij heel erg huilen erg overstuur enzo. maar dat gaat nu een paar dagen al wat beter. Ik denk idd net zoals kaatje zei dat ze in een sprong zitten. en helaas kunnen die aardig lang duren. succes knuf.

hier lekker gewerkt. nog ff snel een boodschapje gedaan. Was weer eens iets vergeten. hihi.

Deel Deze Pagina