Voor wie het leuk vind. Heb nog een filmpje en wat foto's van Levi in de boot op mijn hyves ( wel met mobiel gemaakt ) Erika Van Koert - Heemskerk Profiel - hyves.nl Ik ga off truste
Hey ladies, Hier gaat alles prima. Heel veel moeten werken de laatste week, maar nu lekker vijf dagen vrij (zoals veel van jullie al op hyves gelezen hebben!) En morgen is ons meisje jarig. We hebben net alles versierd, altijd weer leuk. Morgenvroeg gaan we gezellig met z'n drietjes naar Ouwehand en 's avonds met mijn ouders en peetoom en peettante naar de pannekoekenbakker. En dan zaterdag groot feest! Helemaal leuk dus, heb er zin in! En Femke roept ook al de hele dag: 2 jaar, dootjes, lang ze leven! hihi schatje, ik ben zo benieuwd naar haar snoetje morgenvroeg! Dikke kus voor jullie allemaal!
Goedemorgen Levi had volgens mij geen leuke droom. Was heel hard en zielig aan het huilen maar leek gewoon te slapen, werd alleen maar boos als ik hem probeerde te troosten. Dus weer neergelegd en naast hem gaan zitten, over zijn hoofdje aaien en zeggen dat mama er was ect. Toen werd hij wakker, pakte zijn knuffel, draaide zich om en viel de rest van de nacht in slaap. Femke, gefeliciteerd met je tweede verjaardag ! Maak er een gezellige dag van met papa en mama. Dreames, mocht je komen spieken, jij ook gefeliciteerd met Demi haar 2de verjaardag.
Femke gefeliciteerd!!!!! Veel plezier vandaag. Ilse had het gisteren geweldig gehad op de peutergroep, maar had maar een uur geslapen en was dus doodop gisteren. Door alle indrukken viel ze ook niet goed in slaap, dus ze sliep pas om 8.30. Vanochtend was ze dus nog heel erg moe... Hier is de fase 'ik ben twee en zeg dus nee' aangebroken. Pfff vermoeiend hoor, echt alles is nee. Je moet dan natuurlijk consequent blijven maar vindt dat toch moeilijk hoor, lukt me ook niet altijd. Vandaag nog 1 dagje de kleine in mijn buik houden, vanaf morgen mag ik thuis bevallen! Jannes, mooie foto's! Yule, komt vast goed met de verjaardag van Raven!
Dank je wel! Femke gefeliciteerd En natuurlijk nog gefeliciteerd voor alle kindjes die al jarig zijn geweest en alvast gefeliciteerd voor alle kindjes die nog jarig gaan zijn Ik kon hier wel regelmatig spieken, maar ik weet dat ik het meeschrijven niet volhoudt aangezien ik nu, naast mn baan, ook weer aan het studeren ben.
Goedemorgen, vlug ff zwaaien voordat ik ga werken Femke Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demi Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!
Oh het is weer eens zo'n dag dat Raven super moe is (heel de ochtend huilen en in haar ogen wrijven en de ene driftbui na de andere om niks) maar niet wil slapen. Ik heb haar toch maar in bed gelegd want het werd echt niks. Maar nu hoor ik alleen maar gekeet in bed. Heb hoofdpijn en ben moe.... blegh. Ga maar eens even koffie zetten misschien dat dat helpt.
Hoi allemaal, Kon weer even zwaaien en kijken hoe het met Pisum gaat. Maar nog geen nieuws zie ik. Spannend hoor. Femke en Demi gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van! @eva: ja had idd gezien dat er een kdv komt met de naam Teun. Wel grappig ja. @Kaatje: nieuwe boot gekocht lees ik. Ben benieuwd, foto? Hier alles goed. Vandaag thuis aan het werk, ik moet nog beginnen Vanochtend wat in huis gedaan, want zondag viert Teun zijn verjaardag en moet alles er een beetje fris en fruitig uit zien. Teun heeft trouwens gisteren voor het eerst op het potje geplast!!! Hij schrok er zelf een beetje van volgens mij hihi. Volgens mij was het puur toeval want hij heeft het nog niet echt door als hij moet plassen. Met mijn nek en schouders gaat het weer iets beter. Maandag kan ik gelukkig terecht bij de fysio. Verder ja die ongi... duurt me nu toch wel lang hoor. Ik hoop dat hij snel komt (dat ik dat ooit nog zou zeggen).
@SanneMart: nope, nog geen nieuws.. Heeft de gyn gezegd hoe lang het ongeveer zou kunnen duren voor je weer ongi zou worden?
Edit: wie is hier aan het dansen?? Ik had net een of andere mega kramp auwiiiiie. ik hoop dat het weer terugkomt.
Levi ligt in bed. Ook doodmoe vandaag dus hoop dat hij even slaapt. Pisum, ow jee dan ga ik nu maar snel boodschappen halen Speciaal voor SanneMart nog een keer dan. Hier een foto. Hebben wel het plakfolie van de ramen gehaald zodat levi naar buiten kan kijken
Nou het is hier drama zeg. Heb haar toch maar weer uit bed gehaald en na 2 boterhammen was ze een stuk vrolijker. Maar niet lang. Ze weigert te slapen en roept de hele dag: 'hoeft niet slapen, hoeft niet eten, hoeft niet luier aan, hoeft niet trap op lopen, hoeft niet spelen, hoeft niet banaan, wél banaan, mama banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan). Hmmmm, niet erg ontspannend zullen we maar zeggen.