September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nou ik had net de hele tijd krampen, ik zal jullie op het andere forum op de hoogte houden hoe en wat anders wordt het zo dubbel ;)

Alleen sinds ik achter de computer zit zijn de krampen weer weg haha dat moeten we ook niet hebben :D

2. nee ik weet zeker dat ze uit waren haha
    ik vergeet veel maar toevallig wilde julia ze niet uit toen ze naar bed ging dus daarom onthouden

heb een stijve nek, heel irri

@pisum spannend, succes meis!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Julia !

Zou doet Levi steeds zelf zijn onderbroek + broek aan. Alleen bij zijn onderbroek stopt hij vaak 2 benen in 1 gat, trekt hen dan op tot rond zijn navel, en dan zit zijn pielie dus vast tegen zijn buik aan :D

SanneMart, thanx :D

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pisum ren de trap even paar kee rop en af ;) of op je rchter zij liggen :p hih helpt ook vaak :D

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Linkerzij toch juist!

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    FEMKE: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

DEMI: Ook jij van harte meid!

@Wupje: hele fijne vakantie , geniet er maar lekker van!

@Pisum: Go Pisum, go Pisum! Succes meid!

Enge periode: Quinten vind sommige dingen op tv eng, en roept ons dan en wil dan 'vast zitten' (dus handje-in-handje). En als hij echt ergens van schrikt, dan zegt hij : "ik schrik!". Wel handig dus, hahaha. Ik heb trouwens toch het idee dat hij meer dingen eng vindt nu ik er over nadenk... Sinds een kleine week slaapt hij niet makkelijk meer in en roept ons een keer of 4 in het eerste uur. Hij huilt dus niet, maar roept wel net zo lang totdat we reageren. Dan gaan we even naar hem toe en dan vraagt hij altijd wat papa en mama aan het doen zijn. Als we dat uitleggen lijkt hij gerustgesteld. Gelukkig slaapt hij 's nachts wel gewoon door. Maar doordat hij laat gaat slapen is hij 'ochtends nog moe en wil dan niet het bed uit. Als we dan de rolluiken omhoog doen, roept hij: "nee! Kinten laapuh!" :).

@all: zwaai zwaai!

Sorry dat ik jullie zo schandelijk verwaarloos, maar ik heb net genoeg energie om te werken en om voor Quinten te zorgen. Ik heb dan 's avonds geen puf meer om veel te typen. I blame it on the baby 8)!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, schrijf jij ook met ons mee ? :( :( :D
    Nee hoor meis. doe rustig aan en gebruik je energie lekker voor je gezin.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babynieuws !!

Samia is net bevallen van een dochtertje met de naam Isra !!
    Met mama en Isra gaat alles goed maar nog behoorlijk overdonderd van de snelle bevalling.
    Toen ik weg was met Rayyan ging de vk haar toucheren en bleek ze 10 cm te hebben. Is dus een thuis bevalling geworden.

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    PISUM (en A. en Rayyan): Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isra! Wat een mooie naam en wat een snelle bevalling :D

10. gefeliciteerd met isra!!!
    Wat een super snelle bevalling!!!
    Nu lekker genieten van jullie meisje en ik snap dat je overdonderd bent!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

11. ik ga me toch even lekker een partij in bad haha
    lekker lezen en daarna holland's got talent kijken

dus ik denk tot morgen

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier ook:

Lieve Pisum, Pisumman en Rayyan:
    Van harte gefeliciteerd met jullie lieve kleine meisje Isra!!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo hee jeetje dat is wel echt bizar snel!
    Gefeliciteerd!!!!!

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jep daarom heb ik ook zo een gezichtje met tongetje hihi ;) (was om ff om te ''pesten'' ;)) Maar is neit nodig meer....

Pisum, hubbie en rayyan ook hier van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Wat een mooie naam hebben jullia haar gegeven.
    Geniet ervan met zijn alle.

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    :$:$:$:$:$ zo heej dat is een rappe tante!

Pisum en familie hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

@Femke: gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

@Demi: ook jij van harte gefeliciteerd!

@Kaatje: vind het altijd zo zielig als ze eng dromen. Sara kan dan ook echt overstuur zijn terwijl ze nog half slaapt.

@Sannemart: fijn dat het wat beter gaat met je nek/schouders. Alvast veel plezier voor zondag.

@Yule: o zulke dagen zijn zooooo niet leuk!

@Anno: uhmm.... dat is idd nog steeds wel veel hoor. Probeer nog maar een standje lager.

Beetje eng: ja bekend. In de dierentuin afgelopen week waren sommige dieren die ze 2 maanden geleden te gek vond, niet meer zo leuk. Gelukkig trok ze bij toen ze zag dat haar vriendje alles geweldig vond.

@Wupje: hele fijne vakantie!!

@Pisum: ik wilde typen, succes ik hoop het snel gaat gebeuren, maar damn wat ben jij snel!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isra. Hopelijk gaat het, ondanks de snelle bevalling, allemaal goed.

@Lola: ik weet niet of je het nog leest, maar een hele fijne vakantie!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft weer wat nieuws. Meneer wil blijkbaar met het licht aan slapen. Gister gingen we naar bed. brand zijn licht. Dus gekeken. maar al zijn speelgoed stond nog op dezelfde plek. Leg hem net op bed, rommel boven nog wat. Hoor ik hem zijn bed uit komen, licht aan doen en gaat weer in bed liggen. prima. trek hem vanavond wel weer uit

Leuk he voor Pisum + familie :D ( Sorry ben nog een beetje aan het na stuiteren )

Er is trouwens nieuws in het NOD topic

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    S. en ik hebben vandaag een shop marathon gehouden. We hebben echt van 9 tot 5 gewinkeld in Eindhoven. Natuurlijk wel tijd voor een lekkere lunch en koffie genomen, maar verder alleen maar shop shop shop. Love it!! Zal niet alles opsommen wat ik gekocht heb, maar hoge en lage laarzen, te gek colbert jasje, winterjas en wollen jurkje waren toch wel de toppers van vandaag.

Maar om jullie een idee te geven.... zo kwam we thuis.... :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, zo jullie zijn goed geslaagd ! Dat shop ik geloof ik en een heel jaar bij elkaar :D

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Same here....;)

Deel Deze Pagina