Hoe zou je het trouwens uitspreken? Is-Ra of Ies-Ra? Maar goed, HGT Martin viel echt tegen vond ik. Heksenvrouwtje ook. Delano ook, al vind ik hem wel erg jammie Maar dan zijn er nog 5 megasterke acts over Ik zou het niet weten...
Heb snel gescrold en zag een schandalig photo vol shoppingbags en ook hier PISUM EN FAMILIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET ISRA!!! verder hak ik hier af, voel mij mega k*t en down
moeilijk hoor ik zeg: flora (paaldanseres), 3 dames beyoncé, fietsact? Wat presenteert die RtB trouwens slecht zeg! Ik voel helemaal geen oprechte betrokkenheid en interesse in de kandidaten. Wat hij bij All you need wel had. Maar ja, daar was hij natuurlijk wel de held, in dit programma is hij niet de ster natuurlijk.
Knuf voor Parretje! HGT: Diaboloact! Fietsact! Paaldanseres! Zangeressen! Springende gasten! (zegt A )
Ik vind het ook moeilijk. Zitten erg goede acts bij. Ik gun het die jongen op de fiets, vond ik erg sympathiek overkomen. RtB: past totaal niet bij dit programma. Ze hadden hier beter een Martijn Krabbe voor kunnen vragen of die ontzettend leuke John Williams....
ik zeg diabolo-er! (vooral omdat ik die graag helemaal wil zien en hem gemist heb). Ik heb een jongen in mijn klas die ook erg goed kan diabolo-en. Ik denk dat hij de meeste trucjes wel beheerst maar dan veel langzamer. Maar goed, hij is elf Die fietser was ook gaaf! Onmogelijk om een keuze te maken. Heks, pianist en bakker vallen af wat mij betreft.
@ Parr & Jannes: ik wil me bijna gaan verontschuldigen voor die uitnodiging maar dat slaat natuurlijk ook nergens op. Gewoon negeren en verder facebooken
Zie nu dat die fiets jongen Dez heet...hadden wij ook op het KDV...dacht dat ze die naam zelf verzonnen hadden....
Oh en ik vind dat je weer heel goed kunt zien dat RTB aangezichtsverlamming gehad heeft. Hij is idd te muf voor dit programma, terwijl ik hem normaal altijd erg sympathiek vind.
Hij lult ook echt onzin...alsof hij helemaal niet weet wat te zeggen.......dan sta je daar met je fiets...of met z'n drieën of...met z'n vijven....
:x Naja Dez is dus niet door :x ...springende gasten ook niet :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Ik dacht dat je jury zou kiezen uit de laatste 3........is Martin toch nog door En nu moet 1 van mijn favo's naar huis....
Gefeliciteerd Pisum, A. en Rayyan met jullie dochter en zusje Isra Bekijk bijlage 99309 en wat ging het snel!!! Wauw!! Viel echt van mijn stoel toen ik het las vanavond Fijn dat het drinken al goed ging en dat je geen naweeën hebt, lijkt me niks Geniet van elkaar!
grrr martin vond ik echt niet de beste van vanavond!! Jammer dat Gordon niet voor de diabolo-er kiest (13!! Wow!), maar Flora was ook erg goed! Wat mij betreft hadden de diabolo-er en Flora door gemogen.
Pfff ik ga naar bed :x Morgen werken, zondag naar verjaardag IrisBkind en -man. Allemaal fijn weekend!