September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

hier wederom een rustig nachtje gehad.....zometeen lekker naar bedje toe. Hubbie zal ook wel zo thuis komen.

@Yule, wat lief van J. Arme Raven, heeft ze wel goed geslapen bij opa en oma?

@Kaatje, aha oke vandaar. Oei een ochtendhumeurtje...succes ermee!

Fijne dag allemaal!

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: wauw, Wupjeman heeft zijn examen gehaald! Gefeliciteerd!

@Kaatje: och jeetje, Levi met het verkeerde been uit bed gestapt...

Ik heb Q net weg gebracht en ga nu aan het werk. Eigenlijk heb ik geen zin, maar ja... Tot later!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeeej heb nu verlof :) Ben er ook wel aan toe. Mijn vader belde gister zo: je zal wel blij zijn dat je vakantie hebt! Ik: vakantie :(
    Tja misschien ben ik dat, maar ik zie verlof niet echt als vakantie. Er moet nog heel veel gebeuren. En verder heb ik me voorgenomen om veel te gaan slapen. Niet echt wat ik normaal gesproken in een vakantie doe.

Anyway... ik post niet zo vaak meer hier, maar ik lees wel alles mee hoor! :) Met R gaat het weer beter gelukkig, hij was vorige week echt verschrikkelijk dwars. Huilen, krijsen, niets willen (ja aan mijn broek hangen). Maar nu is hij weer de oude gelukkig.

De tijd gaat snel. Gister is er (weer) een sep 2010 mama bevallen. (Er was er ook al 1 bevallen in juni.) Dus ik denk dat vanaf nu het babynieuws daar wel los zal barsten. Spannend!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, lekker verlof ! Zie verlof ook niet als vakantie hoor. Verlof is er om je laatste dingen te regelen en uit te rusten, want bevallen is top sport.
    Jeetje de tweede september mama al. Hoop dat jij gewoon netjes een augustus mama wordt :)

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Missy, mee naar beneden nemen doen wij niet. Ik troost haar, geef slokje water en eventueel schone luier. Dan ging ik even zitten met haar op een stoel op haar kamer (in het donker) en legde ik haar uit dat we allemaal leuke dingen hebben gedaan die dag (benoem ze ook) maar dat het nu tijd is om te slapem en morgen weer een nieuwe dag is, maar ze dan eerst lekker moet gaan slapen. Dan leg ik haar weer in bed, zing nog 1 liedje en weer naar beneden. Heeft denk ik 2-3 weken geduurd, maar is nu weer over.

Parr, en hebben jullie het nog bijgelegd?

Pupke, lekker vakantie in het vooruitzicht!

Wupje, jee examens gehaald, goed hoor van wupjeman

Yule, arme Raven en lief van J.

Pisum, fijn verlof! geniet er maar van!

Nu aan de strijk!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen meiden!

De afgelopen dagen wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren...
    Gisteren lekker gegeten, Aimar was mee maar die kon ik om 20:30 naar mijn ouders brengen en toen ben ik zelf weer teruggegaan. Het was erg gezellig en Edu heeft samen met zijn band een goed optreden gegeven. Wel ben ik daar gestoken door een wesp, in mijn vinger...waarschijnlijk is dat rotbeest tussen mijn vingers gaan zitten en heeft gestoken toen ik de vinger tegen elkaar kneep :( PIJNLIJK :$ het werd beoorlijk dik maar dat is nu al minder, heb nog maar een beetje last. Ben allang blij dat 'ie mij heeft gestoken en niet Aimar.
    We lagen er om 1:00 in en vanmorgen moest ik om 8:00 bij mijn ouders zijn want mijn moeder moest werken.
    Vandaag een relaxdagje, zo even op spijkerbroekenjacht voor Aimar en dan langs bij het bungalowpark. Ze hebben daar een animatieprogramma dus kan Aimar lekker met de grote kindjes spelen terwijl mama een bakkie koffie doet met vrienden ;)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: ik denk ook dat het verstandig is om Mike niet meer mee te nemen naar de woonkamer. Ik ging altijd even naast Aimar's bed zitten, hield zijn handje vast als troost maar zei verder niks. Gewoon later merken dat ik er was, maar duidelijk maken dat hij wel in bed moet blijven. Vaak sliep hij dan snel weer, soms duurde het wat langer.
    Nu slaapt Aimar trouwens weer heel goed en ook makkelijk in.

Ik ben er vandoor!
    xxx

8. goedemiddag

@pisum lekker verlof!!!

@missy wij hebben hier al lang de regel, eenmaal in bed dan kom je er niet uit.
    we gaan er wel naartoe en stellen haar gerust en heel soms als ze echt overstuur is mag ze een knuffel tot ze rustig is en gaat dan naar bed maar ze komt haar kamer niet meer uit
    misschien helpt dat

@eva veel plezier vandaag!!

hier alles zijn gangetje
    vandaag al lekker bezig geweest, ramen gewassen, boodschappen gedaan enz
    rik is nu zijn auto aan het uitruimen, die gaat vanmiddag naar de sloop
    voor zijn nieuwe baan heeft hij geen auto meer nodig, word elke ochtend opgehaald

zo ik ga even foto's bestellen, sinds pasen niet meer gedaan dus word hoog tijd

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, stomme wesp !

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ff vraagje, meiden met kids met een groot bed/peuterbedje, slapen jullie kids ook letterlijk voor/tegen de deur aan? Dus op de grond! Heb er heir namelijk wel 1, nu al 3x gebeurt dat als ik even ging controleren dat ik de deur dus neit open kan doen... (lees 3x door het raam gegaan om mw. wee rin bed te leggen!).

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha zie het al helemaal voor me.
    Nee Levi gaat wel eens zijn bed in/uit om knuffels te pakken/ weg te leggen maar valt altijd wel in zijn bed in slaap.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi,

Vanochtend voor mijn gevoel weer eens een beetje normaal dagje zonder steeds aan alles te moeten denken.
    Eerst met Kyano op controle bij de kno-arts en alles was goed dus we mogen weer gaan zwemmen :)! Laat de hittegolf maar komen ;) :D
    Daarna even lekker naar Ballorig geweest samen met mijn ouders.
    Wel moeilijk zij vertrekken morgenvroeg voor een weekendje weg naar Londen en zijn maandag dus niet thuis. Mijn moeder vond het ook wel moeilijk maar ja niks aan te doen.

Yule oh jee die Raven maakte er dus een troepje van ;)
    Heeft ze vandaag lekker lang geslapen??

Pisum oh lekker verlof, geniet ervan meid!
    Goed doel; proberen zoveel mogelijk te slapen ;)

Eva ai pijnlijk een wespensteek.
    Doe lekker rustig aan vandaag ;)

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nee R gaat er ook niet uit. Hij ligt er bij zoals je net op Hyves gezien hebt ;) Als hij wakker wordt dan gaat hij in bed zitten spelen.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Queen ha ha wel een grappige situatie :D

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hihi heb gewoon een apparte rare dochter (verder gaat alles goed hoor met der :p)

edit ze ligt nu dus weer op de grond voor de deur te slapen...

16. Leuk! Dat zijn mooie driewielers. Emma heeft 'm ook... 'afdankertje' van Jasmijn.

17. Wat goed! Welke opleiding is D. aan het volgen?

18. Tuurlijk, zwangerschaps- en bevallingsverlof zijn ook niet bedoeld als vakantie. Je lijf heeft die weken hard nodig voor de laatste loodjes en het weer op krachten komen na de bevalling. Dus ik geef jou groot gelijk hoor!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    MBA
    Nu dus alleen nog statistiek en belastingrecht / wetgeving weet niet meer precies hoe die module heet :)

20. Kl*te beesten ook... :(

Rotte plek ook, zo in je vinger! Ik ben eens gestoken onder mijn voet. Die wesp zat in het gras. Kon meer dan een week geen schoenen aan...

Deel Deze Pagina