September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb helaas niks onthouden :):):) door het gestoorde voeden en bijlezen dus ga maar gewoon voor een ouderrwetse DC 8)

Vannacht een rotnacht. Lag er rond een uur of twaalf in, na de laatste voeding, maar Julian was aan het spoken tot 3 uur (toen is Gijs maar bij hem gaan liggen in logeerbed). Sven sliep ook niet helemaal lekker vannacht dus ben heel moe.

Vanmiddag naar de camping geweest, de tweeling van mijn zus werd 9. Leuke middag gehad!
    Wel zware terugreis, er was truckfestival in Assen, dus dat betekende dat ALLE vrachtwagens tussen Assen en Zwolle reden op de weg, veel mensen langs de weg en op viaducten, chauffeurs die op de snelweg uitstapten om te gaan plassen :(:$ dus goed opletten geblazen. Maar we kwamen veilig thuis ;)

Vanavond belde mijn vader op. Hij is sinds vorige week maandag het Pieterpad aan het wandelen (van limburg naar groningen) maar kreeg nu opeens buikgriep; koorts, diarree :( erg sneu. Had vandaag 31 km gelopen, maar storte in toen hij bij hotel arriveerde. Morgen wilde hij wel weer gaan lopen, maar hij wou weten of ik hem kon ophalen met de auto als het niet ging. Hij is nu bijna bij Nijmegen, dus in mijn buurt. Ik hoop dat hij toch opknapt.. hij heeft zich zolang voorbereid hiervoor!

Er was nog meer, maar weet het niet meer :) ben kapot, dus nu naar bedje toe.
    Morgen Svens eerste prikjes halen! Hij is al weer 7,5 week oud :)

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen allemaal

Hier begon Aimar al om 5:15 met spoken....geen idee waarom :( Om 6:00 waren we nog geen seconde beneden of Aimar valt voorover tegen de hoek van de muur: bloed! Tand door de lip en een gigabult op zijn hoofd (de vorige was nét niet meer zichtbaar...zucht...)
    Net papa uitgezwaaid en nu 'wachten' tot we naar het werk en KDV kunnen (maandag heb ik late dienst en hoeven we dus eigenlijk niet vroeg op...)
    Fijne dag allemaal!

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: hele leuke foto's! De muurtekening wordt echt mooi. Jammer dat jouw BFF niet even devmoeite heeft genomen om jou wat te laten weten.

@Ingeltje: klinkt als een leuk weekend! Jammer dat je vader last heeft van zijn buik tijdens de lange wandeltocht.

@Eva: oef, dat was vroeg! Zielig dat hij gevallen is.

Ik heb redelijk geslapen vannacht, dankzij een zetpil die ik nog had liggen van d vorige keer. Ik hoor net Q roepen dus die ga ik eens even uit bed halen en bij mij er in leggen ;)

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    wou deel 7 alweer. :$

goede morgen dames.

@missy verschrikkelijk om te horen zo´n verhaal. Wordt er eigenlijk ook heel verdrietig van als ik dat lees en kippelvel over mijn hele lijf.

@parr leuke foto´s hoor. gelijk heb je hoor. Soms moet je daar strikt in zijn.

@ingeltje oh dast is zlelig voor je vader. Hopelijk knapt hij snel op. succes vandaag met de prikjes

@eva oh wat vervelend tand door de lip en giga bult succes. Werkse vandaag.

@pupke heb je nog even kunnen liggen??

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hier een redelijke nacht gehad. 2 keer even wakker geweest maar mogen slapen tot 5.30 heerlijk uitslapen noem ik dat. Ik kijk maar eens wat ik vandaag ga doen. het is nou niet echt lekker weer. Mijn oma is bij mijn moeder dus zal vast koffie gaan drinken.

tot straks kom nog wel spieken.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen kletskousen. Deel 7 alweer

Parr, mooie foto’s ! Wordt mooi die muurtekening zo !
    Nou ja raar hoor. Van een bff verwacht je toch wel een persoonlijk berichtje.

Inge nog gefeliciteerd met je nichtjes.
    Truckstar is idd een grote gaos als het afgelopen is. Hoop ook dat je vader opknapt. Zo jammer als hij moet stoppen door een griepje

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen <gaaap>,
    Moet gaan werken, maar kom even een foto spammen van gisteren. We zijn met vrienden naar een gigaspeeltuin in België geweest, waar ik als kind altijd kwam. Heerlijke dag gehad.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lola het heeft idd zijn voordelen ik heb van robin nog nooit geen rommel hoeven opruimen tegen over rene die er regelmatig een fles uit gooide
    op de onmogelijke tijden haha vb op het punt dat we naar het kdv moesten zo over mijn uniform heen grrr. hihi.
    maar vanmorgen had ie er volgens hubbie toch wel last van dat ie niet kon overgeven was aan het kokhalzen en daardoor raakte die een beetje in paniek net als
    ie toen stikte vertelde hubbie ik lag zelf nog in bed aangezien ik ook getroffen ben door het virus wat hier al 1,5 week in huis rond zweeft.

weinig bijzinder te melden alleen dat robin en ik nog steeds ziekkies zijn. opzich voel ik me niet ziek alleen last van de race. robin heeft nog niet geraced vandaag
    maar had wel bij hubbie 3x een neiging tot spugen alleen doordat ie dat niet kan werdt ie erg benauwd en paniekerig. hoop dat dat snel weg trekt voor hem.

9. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @tweety wat vervelend dat robin zo´n last heeft dat hij niet kan spugen. Wat zal dat jongetje zich dan rot voelen zeg. Nou heel veel beterschap en ik hoop op geen racebroeken meer vandaag. knuf

@freesia leuke foto hoor.

hier net weer sinds tijden op de home trainer gezeten. fatburning programma. kwam niet verder dan 15 minuten toen was ik kapot Morgen of vanavond weer. gaan er maar weer eens wat aan doen. Al ben ik na gisteren na de pannekoeken en patat wel lichter. :(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, schattig !!

Tweety, hoop dat Robin weer snel opgeknapt is

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @elise1: zeg klik, dat ben ik! *heeft nu Diego liedje in haar hoofd* :D

@freesia: oooh wat een schattige foto!! :)

12. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ik heb dat liedje de hele dag in mijn hoofd. hihi :D succes erdan maar mee he. (met het liedje dan he.)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach arme Robin :( dat moet rot voelen

En arme Aimar gevallen :(

Leuke foto van Jill!

Ik ga mijn papa ophalen, hij is te ziek... echt heel sneu. Ga wel even gauw een bos bloemen kopen, het is al een hele prestatie. Hij zal hem denk ik nog wel een keer over willen doen. Stoppen is niet leuk zo.

En... roffel roffel.. ik heb UITGESLAPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Sven kwam om half 4 en toen om half 9 :$ !! Ik voel me zo uitgerust, ik denk dat ik het Pieterpad vandaag maar even afmaak voor mijn vader.. 't zal nog maar een kilometertje of 300 zijn, dat doe ik zo ff!!

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    goedemorgen,

Alleen even snel een update over kindje van zus collega. Gisteravond nog even contact met haar gehad.

Het gaat helemaal niet goed. Het ziet ernaar uit dat hij tijdens de zwangerschap een hersenbloeding heeft gehad. Hij heeft veel epileptische aanvallen en veel te onrustige hersenactiviteit. Hij reageert ook totaal niet op medicatie die hij krijgt. De artsen geven aan dat hij weinig kwaliteit van leven zal hebben. In het meest gunstige geval is hij zwaar lichamelijk en geestelijke gehandicapt. Ben er echt een beetje verdrietig door...

Je ik hoop voor dit kindje dat de natuur doet wat het beste voor hem is.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Elise: fijn dat je wat langer hebt kunnen slapen vandaag.

@Tweety: hè bah, jij ook al aan de spetterpoep... Ik hoop dat jij en Robin snel beter zijn.

@Ingeltje: wat sneu voor je vader... Wat heerlijk dat je uit hebt kunnen slapen! Dat doet een mens goed, nietwaar?

@Freesia: klinkt als een leuke speeldag!

@Kaatje: goedemorgen!

@Jannes: oh jee, dat klinkt helemaal niet goed!

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ingeltje. Wat vervelend dat hij niet verder kan. Al is het pieterpad is ook goed te doen in etappes als hij zich dan beter voelt kan hij een ander stuk doen. Fijn dat je zo lekker geslapen hebt.

@jannes wat verschrikkelijk kan me goed voorstellen dat je er verdrietig door bent. Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen. sterkte ook voor de familie van het kindje.

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Pfff Jannes wat erg zeg :( :(

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Parr mooie foto’s!
    Hmm wel vreemd dat ze je niet een sms terugstuurde maar blij weer terug te zijn!!
    Hopelijk kunnen jullie het oplossen.

Eva balen zeg zo vroeg wakker en dan ook nog eens gevalllen :(

Ingeltje knuff meis!!
    Oh lees dat het nu veel beter gaat!!
    Beterschap voor je vader, heel erg jammer

Freesia LIEF!!!

Jannes zo verdrietig voor jouw collega en haar familie :(

Kom straks even uitgebreid kletsen, mijn peutertje sloopt de boel hier en zegt fijn 'kapot' ;)
    Het is hier trouwens snertweer, alleen maar REGEN :x

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedemorgen! ff snel reageren en dan weer naar boven.. heb kwastjes gevonden om ook om de tekening te trekken 8)

@pupke knuffs

@tweety knuffs

@freesia klinkt geslaagd! leuke foto!

@eva weer korte slaap :( knuffs

@ingeltje nog steeds ziek :( balen! maar eh uitgeslapen :$ :D:D

@jannes jeetje kippenvel :( dus het was wss al fout in de buik :( heftig, heel heftig :( mssn is het wel een soort troost voor de ouders dat het dan niet komt omdat hun lang sliepen? Ik weet niet of zij hier slecht over voelde (alhoewel zij echt niks aan kon doen!!) maar echt verschrikkelijk :( ik hoop ook dat moeder natuur ook beslist waar zijn plekje het beste is :(

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr verfse vandaag

Deel Deze Pagina