September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    stoere bekkie!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    luiers: C1000 eigen merk trouw.. Kate plast nu teveel ineens voor de bamboozles o_O

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Iedereen is net naar huis, onverwachts een maffe avond. Foto zegt genoeg denk :D

Truste

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lol!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep :D

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

@ Kaatje: maf ja........ :(

Beetje jammer dat onze wekker Aimar nu zelf om 6:35 al ging....heb ik hem gisteren toch verkeerd ingesteld.....jammer dat we er nooit een handleiding bij hebben gekregen.... ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja idd maf. Ferry vroeg me zelfs een paar keer wat er in mijn drinken zat. Jaren geleden dat ik gewoon weer eens lekker maf mee heb gedaan met dit soort dingen.

Kan nu zoveel leuks vertellen,maar ja je moet er bij zijn.

Buurman had dus zo'n alien, en een paar huizen verderop was er een ook verjaardag van jongeren rond de 21 jaar .Liepen al een paar keer door de poort, en dan hield ik die alien omhoog ( wat natuurlijk nergens op sloeg :D ) Toen zijn Ferry en zijn moeder met die alien naar hun poortdeur gelopen, aangeklopt, hun vroegen "wie is daar" Smoeder houd alien boven de schutting uit en Ferry zegt ET PHONE HOME ( hij kan dit ook echt precies op die manier ) die gasten lagen helemaal dubbel, en wij nog te meer.

Ferry was trouwens ouderwets bezopen, heb hem nog maar even laten liggen.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: gewoon een lekkere maffe melige avond dus! :D

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    wil wil wil! :d

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: klinkt als een ouderwets leuke avond!

@eva: Easy Up van Pampers dus, dat is een rood pak (bordeaurood om precies te zijn). Ik kwam erachter dat onze super Active Fit (paars) niet verkoopt. Zijn dat ook broekjes?

Hier een jankmomentje in de tuin...
    Raven is een tijdje bang voor slakken geweest (ging ze wegrennen en gillen) maar nu zijn ze weer iets interessanter. Laatst hebben we er 1 uitgebreid staan bekijken met info over het draagbare huis etc.

Net riep ze: "Mama slakje!" en ging ze bloempjes plukken: "Slak eten geven". Dat vond ik op zich al heel schattig.
    Zij naar die slak toe, heel voorzichtig de bloempjes eromheen leggen, zegt ze: "Hij lust niet, mama. Slak hoeft niet eten."
    Ik kijken, is ie platgestampt. Ik denk dat ze er zelf op gestapt is. Ze bleef er maar bloempjes omheen leggen zodat ie weer zou opknappen. Je kon me wegdragen zeg. :(

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: aaaah wat sneu :(

Zo zat er ooit eens een sprinkhaan op het speelpleintje van het KDV waar ik werk. Ik de kinderen van alles uitgelegd over het beestje, ik draai me om, stampt een 3 jarig meisje hem expres plat :( Eén van de andere kindjes helemaal in tranen.....ook zo sneu...

@ Kaatje: kwarktaart, jammmmmmmmmmie!

Hier druk met klusjes in huis, moet eigenlijk weer aan de slag maar ik verleng mijn pauze even met 5 minuten.
    Aimar ligt op bed, die was vroeg wakker vanmorgen en net alweer behoorlijk moe. Nu nog even hopen dat hij aan het einde van de dag dan nog even wil slapen....

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    pisum, sorry Ferry eet net het laatste stuk op.
    Levi kan trouwens Rayyan zeggen, alleen nogal erg plat, als rijen.

Yule, ahh zie het al helemaal voor me

13. Wat lief!

14. Ik heb dat altijd een akelig trekje van sommige kinderen gevonden: expres beestjes doodtrappen. Hoewel ik ook eerlijk moet toegeven dat Jasmijn hier ook tegen iedere vlieg roept: 'Jij moet dood!'

15. #535 Lola, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    Emma heeft vannacht lekker geslapen (lekker uitgeslapen ook), goed gegeten en gedronken, is vrolijk, ze speelt volop en tóch heeft ze weer/nog koorts. Haar temperatuur was 38,7 vanmorgen. Vraag me dus af wat er scheelt, kan aan doorkomende kiezen niets ontdekken...

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

whahaha!! :D R houdt het (nog) bij een beschaafd: bah! ;)

17. wel terug gelezen maar niet echt tijd om te reageren krijgen zo visite

luiers: hier pampers baby-dry 4+
    heb ook wel eens van de aldi gebruikt maar die lekken 's nachts dus niet handig
    en kruidvat hebben we op het kdv, zijn ook prima
    broekjes vind ik ook niet handig, ook omdat ik dus niks uit doe met verschonen en dat het dan wel moet.

we gaan vanmiddag lekker naar de markt en vanavond waarschijnlijk pizza eten.
    morgen naar de efteling, zo'n zin in!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola:zeker een akelig trekje.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mogguh! Wat kan een mens toch moe blijven.. goed geslapen, maar blijf doodop.. ga ff weer bankhangen denk ik.

Als iemand niks te doen heeft, je mag op Sven stemmen, vanaf nu iedere dag! Zie link in mijn onderschrift! Site is wel erg overbelast geloof ik.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hihi herken ik maar dan met een vlieg met kyani en haar mama :D:D:D

Luiers, overdag active fit pampers mt. 5. Voor de nacht pampers baby dry mt. 5.
    Gaat prima hier geen lekkage!
    Heb ook 1x etos gehad maar dat zijn gewoon rot dingen, lekker wel door en zijn gewoon een belemmering voor kyani met lopen (lees kyani loopt letterlijk wijdbeens!).

Deel Deze Pagina