September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Waar is iedereen?

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Anno is naar de markt en Inge hangt bank, maar de rest????

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ik ben lekker de was erdoorheen aan het werken zodat ik morgen nog wat heb om aan te trekken :p

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik lag ff lekker op bed tv te kijken en ff douchen.levi had geen zin om te slapen dus die heeft op zijn kamer gespeeld. Nu wachten tot het 16.00 uur is, kan ik op kinderverjaardag bij het buurjongetje, wordt 3

Inge, heb gestemd !

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Wij waren lekker op strand! Nu ligt Isis in de tuin te slapen (nee, niet te slapen, nog steeds te spelen in haar Deryan tentje) en ik lees even bij. Ga zo ook lekker in de tuin zitten met mijn boek.

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Willemijn: ik ben hiehier!

Vanochtend zijn we naar de dierentuin geweest. Q heeft de hele tijd gelopen en het ging supergoed. Hij heeft zijn ogen uitgekeken. Hij was na 2 uur uitgeput want hij viel in de auto direct in slaap en hij slaapt nu (bijna 3 uur later) nog steeds.

Net met manlief twee documentaires gekeken van Louis Theroux. De ene ging over de gevangenis, en de andere over de meeste gehate familie in Amerika. Echt ongelooflijk... Hoe ziek kunnen mensen zijn? En het ergste is dat ze hun hele familie (lees: kleine kinderen) meenemen in hun haat tegen homo's.

Straks nog even een stukje wandelen en een ijsje eten als het droog blijft.

Pampers: Q heeft altijd de active fit 5 aan. Heel soms broekjes, maar die lekker inderdaad snel door.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, leuk de dierentuin ! Super zeg dat Quinten de hele tijd gelopen heeft. Daar heb ik echt geen geduld voor. Levi loopt ook wel bepaalde stukken in dierentuin ect,maar vind het ook heerlijk als ik hem even een half uurtje in de wagen kan zetten

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #548 Ingeltje, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    Eva: je bént toch ook gewoon een leuk mens!! Zou jou ook hartstikke leuk vinden als leidster op ons KDV.
    Rotwekker, ik zou hem terugbrengen, valt vast nog nét binnen de 2 jaar garantie!

Wupje: hihihi moest lachen om je kleine naaktloper.. vindt zichzelf dus goddelijk :D

Lola: gelukkig Emma weer beter! Wel raar van de koorts :(

Kaatje: whahaha dat verhaal van de Alien :p mafketels!! Klinkt wel heeeel gezellig :)
    Bedankt voor je stem!

Beessies: wij hadden vorige maand erg last van mieren, dus Julian zag mama en papa elke ochtend alle mieren doodtrappen in de woonkamer. Ik vroeg mezelf ook al af of ik nu een killer heb gekweekt ;) hij riep: "beesies! bam!"

Pupke: leuk dierentuin! Docu's zijn vaak erg indrukwekkend hè? Kan me ook erg raken als ik die haat gekweekt zie worden.. bah.

Hollands got talent:
    Ik heb nog een filmpjeeeee! Haha :D Julian zingt 'Op een grote paddenstoel'! De eerste keer met wat opstartproblemen, de 2e keer al een stuk enthousiaster hihihi.. maar wel héééél schattig, al zeg ik het zelf! (ben echt niet bevooroordeeld)

YouTube - Julian op een grote paddenstoel.wmv

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Wij zaten buiten in de tuin met visite :)
    Kyano begint langzaam wakker te worden dus dan even naar de verjaardag van mijn vriendin.

Eva stoer menneke op de foto!!
    Hmm ja vervelend die wekkers die altijd te vroeg afgaan ;)
    Onze wekker gaat de laatste tijd pas na 7 uur, ben er erg blij mee :D

Kaatje leuk zo’n avond!!

Lola hmm raar dat Emma koorts blijft houden ;)

Dierenverhaal: zoontje van hubbie's zus had een tijdje geleden een ziek vogeltje gevonden en had dit beestje netjes in een doosje gedaan met water erbij om hem een beetje op te lappen zeg maar. Dus wij komen op bezoek en Robin wil het vogeltje aan Kyano laten zien, dus ze lopen er samen naar toe. Kyano kijkt even maar ziet vervolgens iets wat veel interessanter is en stapt vervolges zo met zijn volledige voet bovenop het vogeltje :$ Ik vond het zo zielig!! Arm beestje hebben we toen maar begraven want er zat geen leven meer in :(

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje hmm jammer ik kan niet meer stemmen op jouw mooie mannetje ;)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ooooh wat erg Wupje.. oef wat zou ik moeten slikken :(

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee er gaat iets heel erg fout op de site. Ik heb nog niet kunnen stemmen en toch staat er dat ik al 10 keer heb gestemd. Bovendien is er nog maar 1 stem binnengekomen, terwijl er al meer hebben gestemd. Balen :x

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja ik ook want ik ben echt een dierenliefhebster dus vond het al geweldig dat Robin dat vogeltje zo fijn verzorgd had.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Balen idd ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, schattig ! maar geluid is hier echt heel zacht, hoort dat ?

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: heel leuk filmpje!

17. Sausen...

18. O, wat wreed!

Gelukkig deed-ie het per ongeluk...

19. Inderdaad, ik krijg ook de melding dat ik niet meer mag stemmen. Terwijl ik nog niet eens gestemd hád... :(

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,

Ik lag gisteren om 21 uur uitgeteld in bed, dus goed bij kunnen slapen.
    Vandaag zijn we met mijn schoonouders naar Ouwehand geweest. Was erg gezellig. Met een abonnement genomen (dat wilde we nog steeds doen) Ook Femke vond het weer helemaal leuk, die heeft de hele tijd rond gelopen. Om drie uur zijn we naar huis gegaan, Femke viel net voordat we thuis waren in slaap, dus een half uurtje doorgereden. En toen werd ze wakker. Dus nu is het huilen bij elke scheet die dwars zit. Het eten staat al in de oven, dus die kan vroeg haar bedje in!
    Verder een lekker rustig avondje.
    Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina