September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou ontbijtje zit erin en ben ff vlug mails kijken.. heb kwastjes gevonden die ook de kleine randjes kunnen doen.
    Ik trek eerst de offwhite om de tekening heen en dan doe ik de muren opnieuw..

Ook geen sms, tweet of krabbel terug van haar.. Ene kant ben ik super blij dat zij heel is!! En andere kant ben ik een beetje boos om zo maar te zeggen ;) Want voor haar burn out was het een hechte vriendschap maar we zagen en spraken elkaar maar eens in de zoveel tijd omdat zij niet in de buurt woont en we het beiden druk hebben. Maar sinds haar burnout is zij wel veranderd, maar ik ook door mijn zwangerschap..
    En soms lijkt het alsof zij moeite heeft met de verminderd contact weer de laatste tijd.. Maar tja.. vroeger wou ik oo meer contact maar moest mij erbij neerleggen dat het eenmaal zo was door ons leven.. dus vind ik hoe zij nu doet ook onredelijk... en hypocritisch..
    mssn dat (sommigen) van jullie het anders zien.. we hebben namelijk een hele geschiedenis achter de rug (bijna 15 jr :p) maar P vindt het ook heel raar en stom van haar om het nu een issue te maken..

Ik heb mij sinds mijn zwangerschap erbij neergelegd hoe vriendschappen zijn.. en dat jen iet regelmatig contact moet hebben om hecht te blijven.. als je elkaar goed aanvoelt en je woont immers niet in de buurt meer van elkaar.. je weet dat het goed zit! Dit heb ik met vele vriendinnen, ik heb geen in mijn buurt wonen namelijk. Maar als wij bij elkaar komen zijn we uren heerlijk aan het babbelen en lachen. En nog leuker met sommigen omdat hun nu ook kids hebben of in verwachting van..

Ik kan, al doet het flink zeer.. ook een punt achter deze relatie zetten..

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge. lekker even zo bijtanken.
    Sneu voor je vader :(

Jannes, jeetje kindje is er wel erg aan toe :( Was er al bang voor.

Wupje, hier ook de hele dag al regen.worden we niet vrolijker van he

Parr, voor jou een hele dikke knuffel. Ze ziet gewoon niet in hoe een lieve vriendin jij bent !

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    heb jullie weer gevonden!

Ik lees later bij, voor nu:
    veel liefs van mij!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje balen voor je vader hoop dat ie volgende keer hem helemaal uit loopt.

@jannes brrr wat eeg voor die mensen zeg ik hop ook voor het kindje en de ouders hoe hard het ook is dat de natuur doet
    wat beter is voor het kindje in het sophia heb ik heel veel gezien en daar wordt je allemaal niet vrolijk van.

@pupke ja beide aan de spetterpoep maar gelukkig voel ik me verder niet ziek van het is alleen zo vervelend steeds naar die plee te moeten lopen.

@parr *knuff*

robin likt al iets beterder te zijn hij heeft net 1,5 uur geslapen en werdt vrolijk en levendig wakker. staat nu bassie en adriaan te kijken. heeft al een half beschuitje gegeten en een kaakje
    ga weer ff verder met poetsen blegghhh

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: nee zij voelde zich totaal niet rot over het in slaap vallen. Zou ook niet weten waarom je je daar rot over zou moeten voelen. Als je na weeen zo moe bent, val je vanzelf in slaap. Kun je niets aan doen. Je denkt wel weer wakker te worden bij de volgende heftige wee. Je weet natuurlijk niet op voorhand weten dat je die niet meer krijgt.

@Wupje: ook hier komt het met de bakken naar beneden.

@Parr: raar dat je vriendin jouw persoonlijk niet informeert.

@Elise: lekker dat je vandaag wat langer hebt mogen slapen.

@Ingeltje: succes met de prikjes!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    onze 1e auto is een feit hubbie heeft net een audi 80 gekocht uit 1992 nu hopen dat ie het voorlopig goed blijft doen want het is geen nieuwtje natuurlijk. straks gaat ie gelijk langs de garage voor een keuring zodat ie zeker weet dat ie goed is. en vanmiddag misschien ff een ritje maken :) nu ff speuren voor een auto stoel voor rene.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou het zal eens mee zitten zijn de mensen het overschrijvings bewijs kwijt arghhh.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mijn god.. wat een drama.. ja laat Moeder Natuur hem maar bij zich roepen :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, jeeee een auto ! Wel een oudje zeg. Maar is hij particulier gekocht dat er geen keuring bij zit ?
    Hoop dat hij door de keuring heen komt.
    ow dat is niet handig :( inmiddels gevonden ?

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hallo!

Wij hebben een gezellige ochtend achter de rug. Ik ben met Femke naar een collega geweest, haar dochtertje is net zo oud. Dus die twee hebben gezellig gespeeld.
    Femke ligt nu uitgeteld in bed en mama op de bank ;)
    Vandaag lekker een dagje vrij. W. moet wel weer werken, maar vanavond komt mijn vriendin gezellig.

@Ingeltje, ah arme papa, dat is inderdaad erg sneu voor hem. Succes met de prikjes van Sven!

@Jannes, jeetje wat heftig meid, ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Ik vind dit soort casussen ook altijd het moeilijkst bij ons op de afdeling. Meestal een prima zwangerschap en dan op het laatst gaat het mis....een voldragen kind, maar waar zoveel "mis" mee is, vreselijk altijd!

@Parr, knuff meis. Heel raar dat je niets meer van je vriendin hoort. Wil je het nog wel met haar bespreken?

@Tweety, beterschap voor jullie. En fijn dat jullie een auto gekocht hebben.

@Pupke, fijn dat je een nachtje goed geslapen hebt!

@Eva, knuffel voor Aimar!

@Wupje, volgens mij krijgen wij hier in Limburg de meeste regen....rotweer!

@Elise, 5:30 uur uitslapen??? Hoe laat sta jij normaal op dan?

@Freesia, leuke foto! Fijn dat jullie genoten hebben.

@Azeb, zwaai zwaai. Wanneer komen jullie weer thuis?

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje hij is gekeurd alleen nog maar 2 maanden dus hubbie wilde hem alvast ff laten keuren om te kijken wat er eventueel nog aan moet gebeuren zal weinig zijn want hij zag er goed uit voor de leeftijd etc. hij is trouwens vlak bij jullie gekocht weet ff niet welk dorp/stad maar hij moest in nieuwkoop overschrijven.

inmiddels hebben ze de papieren gevonden ze hadden gewoon niet goed gekeken en tegenwoordig bestaat het uit 2 delen ofzo ipv 3 pfff schiet lekker op ruim 1 uur later maar oke hubbie is onderweg naar huis vind het wel spannend hoor nu rijdt ie helemaal aleen in die auto zo ver voor de 1e x

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik hoop het eeecht voor jullie dat het een goede auto is. de eerste van ons zag er ook prima uit, van buiten en onder de motorkap. alleen bij de keuring bleek dat er vanalles met de remmen en koppeling was en weet-ik-veel allemaal. dus toen konden we kiezen, of voor 1500 repareren of naar de sloop :( is het laatste geworden.

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @tweety oh spannend hoor de eerste keer helemaal alleen. naar lekker dat jullie een autotje hebben. geniet er lekker van.

@steen nou het is regelmatig 04.30 5.00 dus als ik bijna door kan slapen tot 5.30 is echt een verademing. Twee weken geleden was meneer om 4 uur klaar wakker. Laten huilen heeft bij meneer geen zin. hierbij niet helaas.

Heb net weer eens heerlijk mijn dieet lunch genuttigt. was lang geleden en voelt gelijk weer goed. Ik eet dan voor mijn doen redelijk veel. hopelijk kom ik snel weer in dat ritme.

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @pisum daarom moet je het meteen laten doen. Kan je altijd nog terug vallen op de oude eigenaar. volgens mij

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Vind het heel knap dat jij daar zo goed mee om kan gaan. Zul je ook wel moeten hoor, met jouw werk. Maar ik zou zelf de hele dag verdrietig zijn...

Mijn moeder werkt als vrijwillig verpleegkundige in een hospice en die kan dus heel goed met de dood omgaan. Vind ik ook zo knap.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo wupje junior ligt te maffen :)
    Wij zijn lekker gezellig binnen gebleven vanochtend en ik heb wat klusjes gedaan en Kyano met vanalles en nog wat gespeeld.
    Na zijn slaapje ga ik wel even een kopje thee bij mijn ouders drinken. De hele dag binnen wordt ik gek van.

Parr lastig hoor die situatie met je bff :(.
    Ik zou het niet te snel opgeven en eerst nog heel even afwachten en wellicht met haar praten hoe jij je eronder voelt.
    Lukt het een beetje met schilderen?

Tweety gelukkig lijkt Robin al iets beter!
    Jippie een auto!! Oeps wel nog wat gedoe dus voordat het definitief is. Ik hoop dat jullie een goede keuze gemaakt hebben.

Steen lekker zo’n gezellig dagje :)

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Elise, volg je een speciaal dieet?

@Wupje, ja de hele dag binnen is niet alles he, ik kan daar ook nooit zo goed tegen...

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik heb nog wat was weggestreken en nu nog even vlees voor vanavond uit de diepvries halen en aardappels kan ik evt alvast schillen.

Steen ach ja we hebben een druk weekend gehad waarbij Kyano eigenlijk alleen het middagslaapje en laatste uurtje voordat hij naar bed ging binnen was dus voor een dag is het niet erg.
    Het is gewoon echt dra-maandag vandaag bij ons :D (zoals Giel van 3fm altijd zegt ;))

Ik vind het eigenlijk ook wel lekker, even een dagje lekker rommelen in huis.

19. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @steen ben vorig jaar 10 kilo afgevallen. nu helaas weer 4 aangekomen. dus ga nu weer voor de 10 kilo. Nee niets bijzonders. eet bijna geen koolhydraten meer. crackers tussen de middag en in de avond geen pasta,rijst of aardappels krijg ik honger van dus blijf ik eten.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, hier in de buurt ehh. Noorden, Zevenhoven, Nieuwveen, Aaardlanderveen, Ter aar, Langeraar, Korteraar ?

Deel Deze Pagina