die is wakker ik voeg hem om een massage zegt hij heel stout.. volgens mij heb ik jou gisterenavond heerlijk gemasseerd
Dan zeg jij "Help me eens mijn geheugen op te frissen " Ik wordt nooit gemasseerd Hoor dat de wasmachine klaar is dus ik ga off. Morgenochtend bakkie doen bij Pisum Truste
OK...keuken is voor de helft uitgeruimd, gesopt en opnieuw ingeruimd. Veel spulletjes die we nooit gebruiken in een tas gestopt en gaat morgen naar de tweedehandswinkel hier beneden, ben ik er weer vanaf! De andere helft komt van de week wel weer. Ik had lekker keihard de radio aan en heb zelfs genoten van het uitruimen Morgen een dagje met z'n 2tjes vrij zonder kind (is bij oma). Wij gaan bij de kwantum kijken voor vinyl voor ons split lever trapje en hopelijk ook meteen neerleggen. Verder nog wat stomme maar nodige klusjes...'s Avonds gaan we samen met mijn ouders eten bij het pannenkoekenrestaurant, wordt de eerste keer in een restaurant voor Aimar. Fotocamera gaat dus mee Meiden, slaap lekker!
Parr, ja moet even met Ferry overleggen. Welke weekenden ken je deze maand ? Eva, veel plezier vandaag met jullie dagje samen
Emma is gisteren gewoon naar het kdv geweest (voelde koel aan bij het uit bed halen) en afgezien van een tand door haar lip was er verder niets bijzonders...
Ach, lieverd... je hart en je verstand werken in zulke gevallen dan ook nog eens slecht samen. Je zou wel kunnen overwegen om de laatste borstvoeding te vervangen door een fles. Emma en Jasmijn sliepen toen promt door. Lolaman gaf die fles dan altijd, terwijl ik afkolfde... Dikke knuf van mij!
Zo, vanmorgen even flink in de stress geschoten. Toen ik wilde vertrekken miste ik mijn handtas. Overal gekeken en Lolaman gebeld of hij soms nog in zijn auto lag. Daar had ik gisteravond namelijk nog boodschappen mee gedaan. Maar helaas. Dus moest ik de conclusie trekken dat ik 'm bij AH had laten liggen, dus ik bellen... Maar wederom 'helaas pindakaas', de tas was niet gevonden. Toen schoot ik echt in de stress. Al mijn papieren (paspoort, rijbewijs, autopapieren) en pasjes zaten erin. Dus ik zag me al op het politiebureau zitten om aangifte te doen en vervolgens een ingewikkelde procudure doorlopen op het gemeentehuis om te bewijzen dat ik ben wie ik zég dat ik ben . Maar ik besloot toch nog even bij AH langs te gaan en toen ik daar aankwam viel me al op dat iemand van de beveiliging me een beetje raar aankeek. Of ik soms die mevrouw van de vermiste tas was, werd me gevraagd toen ik bij de servicebalie aankwam. Ze hadden mijn tas in tweede instantie dus tóch gevonden en de beveiliging erbij gehaald om mijn telefoonnummer te achterhalen. Maar het telefoontje had ik uiteraard gemist, omdat ik al op weg was naar AH. Nou, mijn hele dag weer goed... !!! Zit nu even thuis - in de nieuwe keuken - een boterhammetje te eten. Ga zo (alsnog) naar mijn werk... Fijne dag allemaal!
@Lola: oef, dat is schrikken zeg! Wat fijn dat je tas toch weer terecht is... Zo, ik ga weer aan het werk. Nog maar 2 dagen. Ik heb geen zííííín meer!!!
@kaatje ff denken... weekend 14/15 kan niet want dan komt IrisB met fam.. maar daarna denk ik wel.. wacht 21/22 was al bezet weet je nog? dit weekend is ook nog niks vast.. ff ng met IrisB over hebben welk van de 2 dagen ze komen.. hier ook de schrik net als Lola mobiel weg! P belt mobiel neemt mijn rest.mngr op balen maar ik weet dat hij veilig is nu weg voor wimpers en wenkbrauwen!
hey meiden! Ingeltje, ik ben blij dat huilen en hier klagen je weer nieuwe moed heeft gegeven. Fijn! Zet hem op meid. Tweety: fijn dat de logopedist tevreden was over Robin. Lopen jullie daar vanwege zijn slokdarmproblemen? Kan dit dus ook een spraakachterstand geven? Pisum: fijn dat je verlof hebt! Veel plezier met Kaatje vandaag! Lola: pfiew, fijn dat je tas terecht is! Parr: hoe is het nu met je rug/bekken? Ik las zonet dat er vanavond grote kans is op noorderlicht. Daarvoor zitten wij hier natuurlijk perfect. Dus vanavond Isis wakker maken en dik aankleden en romantisch met z'n drietjes naar het strand. Verheug me er nu al op! Verder heb ik ook wel weer zin om morgen naar huis te gaan. Das altijd wel prettig aan vakantie he, dat je dan toch merkt: there's no place like home! Fijne dag verder meiden, liefs Azeb
Zo, R ligt op bed sinds 11.45 uur. Heeft lekker gespeeld met L. En ze hebben elkaar een paar keer geslagen volgens mij jongens Nee hoor, het was leuk. Nog gelukt met keren kaatje? Ik ga eens even eten, afwassen, en een tukje doen
Hoi! Ik ben er weer. Verslag van gisteren heb ik op andere forum gezet maar de meeste hebben het al gelezen. Nogmaals heel veel dank voor jullie steun! Heeft me echt goed gedaan. Inmiddels gaat het emotioneel redelijk maar nu lichamelijk natuurlijk niet zo lekker. Ben gauw duizelig, en veel buik en rugpijn. Ik was nog wel in eerste instantie van plan om vandaag of uiterlijk morgen aan het werk te gaan......pff gaat echt niet lukken. Ik ben nu al helemaal op van een half uurtje zitten Gelukkig zijn ze op het werk erg begripvol en geven ze me de volledige tijd om alles te verwerken.
Pupke leuk dat jullie weer naar Disney gaan! En lekker geshopt dus, moet ook kunnen Hummelke fijn dat jullie een gezellig weekend gehad hebben! Ingeltje dikke knuff meid, hoop dat het gauw beter gaat en dan evengoed met bv! Kaatjes tip is misschien ook wel een goede. Tweety oei toch even schrikken dus. Gelukkig liep het goed af. Ha ha puberende Robin Iek die kikker Lola oh gelukkig dat je toch nog zelf ging kijken voor je tas! Pisum geniet van je verlof meid!