September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik schiet dan even in de paniek en stress ;) maar het gaat weer goed nu. Gijs geeft elke dag nu een flesje gekolfde melk, dat geeft mij ook al even 1 voeding rust, lekker!

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lola, gelukkig lag je tas er wel.
    schrik zal er goe din hebbn gezeten ;)

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    fijn om te horen dat je goede steun aan ons hebt! En rustig aan doen hé!!! knuffies!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lola: ben heel benieuwd naar je nieuwe keuken! Wanneer is het klaar volgens de planning?
    Oef.. dat tas verhaal.. sjemig dan schrik je je rot!!

Kaatje: wat ontzettend balen van je laptop zeg.. vind het echt niet kunnen :( Heb zelf nu een Dell en ben er erg tevreden over.

Pupke: hoe ging het bij de KNOarts? Leuk.. Disneyland!!

Azeb: kom je je nieuwe kapsel spammen als je weer terug bent?

Funny: genoten van je mamadag gisteren?

Pisum: kan me voorstellen dat het even gek voelt, zo'n eerste verlofdagje. Hoeveel dagen gaat Rayyan naar KDV? Laat je hem gewoon lekker gaan? Ik heb het gewoon elke dag gedaan, kon de rust goed gebruiken.
    Leuk dat de mannetjes zo lekker hebben gespeeld!

Hummelke: wat goed, koppie naar beneden! Sven was enorm druk in mijn buik en is nu ook super beweeglijk, die armpjes en beentje zijn niet stil te krijgen!!

Steen: hoest nu met Femke?

Tweety: pff dat was weer schrikken gisteren...

Eva: veel plezier met pannenkoeken eten vanavond!!

Parr: hahaha bel je jezelf, neemt je baas op :p 't is maar goed dat ik geen pikante smsjes heb gestuurd vandaag ;)

Wupje: dikke knuffel!! Vind het heel vervelend dat je zo weinig steun had aan het zkh, zou niet moeten mogen eigenlijk.. je bent een mens, geen nummer :(

Yule: die serie 'In Therapie' is geweldig hè! Ik zag je tweet ;)
    Vanavond speelt mijn oude klasgenoot mee. Was toen al een kei in acteren, heb vaak met hem samen 'gespeeld' op het toneel, bij kerstwijdingen of andere schoolopdrachten.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend bakkie wezen doen bij Pisum, Weer erg gezellig. Ook leuk om te zien dat Levi en Rayyan nu echt samen gaan spelen ipv ieder hun eigen ding.
    Waren soms ook wel een beetje stout. Spullen afpakken en slaan
    ( Toen we terug reden zat Levi steeds “Levi Rayyan slaan, niet leuk he” J )

Na de lunch boodschappen gedaan en even naar het kruidvat. Had nog 2 cadeautjes nodig. Meisje een groot roze tekenbord, zo één die je weer kan uit wissen
    Jongetje krijgt een koffertje met piraten playmobile.
    Toen voor Levi die Duplo ambulance meegenomen die in het kruidvat foldertje staat

Lola, gelukkig is je tas weer terecht. Zou ook aardig in de stress raken

Parr, is goed ik hoor het wel J

Pisum, jep keren ging prima. Genoeg ruimte en geen paaltjes dit keer :D

Wupje, rustig aan meis. Goed naar jezelf luisteren. Heeft onbewust meer inpact op je als je zelf van te voren denk. Zowel lichamelijk als geestelijk.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier druk met vinyl leggen in de wc....dat is echt een klein hokkie bij ons (jaja bij iedereen maar bij ons echt extreem....) maar is dus te klein om met z'n 2-en aan de gang te gaan en E. is lekker eigenwijs en denkt alles beter te weten dus ik laat hem even lekker zijn gang gaan...we hebben nog vinyl over mocht het mis gaan...en jullie begrijpen wel dat ik bij poging 2 de leiding neem 8) Maar hopelijk is een 2e poging niet nodig ;)

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Als je het eerste deel van jouw post weglaat (zoals mij in het snellezen gebeurde) is het een heel rare post.... Of heb ik nou zo'n zieke geest...

Zie hierboven wat er dan staat...

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Jannes: whahaha! Jij kleine ondeugd...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja je kan het idd ook op zo'n manier lezen.
    :D:D:D

10. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Tweety, oef weer even schrikken dus. Wel fijn dat verder alles prima was.

Eva, vandaag lekker uit eten dus. Nog nooit gedaan met Aimar? Ben benieuwd hoe het hij vond.

Lola, gelukkig toch gevonden dus, scheelt weer een hoop regelwerk.

Azeb, nog even lekker genieten dan vanavond!

Pisum, vandaag alweer 36 weken! Wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis? Nog een weekje en dan mag het thuis!

Wupje, idd lekker rustig aan doen meid, het is toch een ingreep die je hebt gehad. Laat je lijf goed herstellen en dan kun je ook beetje rust nemen om het in je hoofd een plekje te geven.

Ingeltje, goed zo dat je je weer iets beter voelt, ik duim voor je dat Sven snel minder voedingen gaat vragen!

Jannes, haha grapjas.

Pfff nog even rustig thuis voordat ik Ilse ga ophalen. Afgelopen nacht weer halve nacht wakker gelegen. Ik lig gewoon niet lekker meer en ben dan klaarwakker. Aan het eind van de ochtend zakte ik een beetje in op het werk. Vandmiddag overleg gehad en nu lekker op tijd thuis.

Vanavond nog even bezoek van smoeder en dan hopelijk lekker op tijd het bed in.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bekijk bijlage 90926

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net mijn mobiele abb. afgesloten en ergens anders aangevraagd. Mocht hem deze maand verlengen,maar de prijzen zijn bij tele2 behoorlijk omhoog gegaan. Jammer want ben er 4 jaar heel tevreden klant bij geweest.

Nu een nokia besteld met een vodavone abb. incl. nummer behoud dus gaat als het goed is pas volgende maand in.Krijg het toestel wel zo snel mogelijk thuis.

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje fijn dat je het weer helemaal ziet zitten met de bv! Ik wil inderdaad ook tot 6 maanden bv geven en daarna dan alleen de ochtend en de avondvoeding doen.

Wat ik wel een nadeel vind is dat ik zo ontzettend moe blijf met de bv.

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    leuk kaatje nieuwe foon! Misschien krijg je er net als mijn vader wel 2 geleverd... hihi

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zou een mooie reserve zijn :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, zoek je nog een weekendje weg ? Misschien zit er nog wat tussen?

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    #697 Hartediefje1988, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    grrr echt he mannen!
    me vader zou vannavond opassen vanaf half 7 dus! (dus nu).
    Zit hij nu dus nog gewoon in den helder!
    En dat terwijl ik om kwart voor 7 in het ziekehuis moet wezen voor mijn werk op gynacologie :(
    De gastouder kan niet die moet zelf ook weg.
    Pff niemand kan dus fam is op vakantie.
    Oma valt af is door de rug gegaan dus ligt plat.
    Broer meot wedstrijd darten... dus daar gaat mijn afspraak met mijn werk :(....

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is zeker niet tof van je vader :( Kan je haar niet heel even bij het buurmeisje brengen waar ze wel eens speelt tot je vader er is ?

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje nee das even te ver rijden ;) (zitten 6 weken in frankrijk ;)) anders had ik haar dus wel gebracht.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook geen optie dus :( Jammer dat ik niet dichterbij woonde anders had ik je uit de brand geholpen.

Deel Deze Pagina