September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Nou, Q is geknipt maar vraag niet hoe... In het begin ging het heel goed maar op een gegeven moment had hij er genoeg van (dus huilen, tegenstribbelen enz.). Daarna meteen in bad gedaan want er zaten overal haren. Nu is het allemaal achter de rug en zit hij tevreden naar onze Disney-trip te kijken.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen allemaal!
    Hier niet zo lekker geslapen, de deken maar weer in de dekbed vanaaf! Werd wakker steeds met frisjes zijn..

@wupje knuffs!

@pupke rotfl

@eva leukkk :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, gelukkig is het weer even achter de rug.

4. O ja, even mijn adres erbij zetten...

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Eva, heel herkenbare fase hier is ook alles 'mij' en gooien is favoriet, erg vermoeiend

Wupje, hoop dat rugpijn snel over is.

Pupke, hier 's ochtends ook nee nee nee als we haar eruit halen. Nog even en dan lekker vakantie!

Pisum, oke dan snap ik wel dat je in zkh wil bevallen. Ik hoop thuis te bevallen, bij Ilse ben ik uiteindelijk in zkh bevallen vanwege pijnstilling, hopelijk gaat het nu sneller en raak ik niet uitgeput. En als er iets is ben ik gelukkig in 2 minuten in het zkh.

Vanacht iets beter geslapen gelukkig. Ilse heb ik om 9 uur maar wakker gemaakt, anders krijg ik haar vanmiddag niet meer in bed. Maar ze is geloof ik nog steeds moe. Ik heb haar nu even voor de tv geparkeerd met de nijntje musical, is hier helemaal favoriet. Zometeen wat fruit en dan lopen we nog wel even naar de winkel.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen! Wij vetrekken zo naar mijn ouders in het Noorden, gezellig een nachtje logeren. Ik denk dat we ook nog even langs mijn oma gaan, die heb ik al 10 jaar niet gezien :) het contact was niet echt goed. Maar laatste jaar sturen we af en toe kaartjes, dus de stoute schoenen maar eens aantrekken!

Kwam nog even mijn uitnodiging voor Julians verjaardag spammen voor degene die hem nog niet hadden gezien op andere forum ;)

Tot later! xxxx

Bekijk bijlage 91112

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Springen jullie kindjes al van dingen af?
    Raven springt steeds van haar stokke stoel af (onderste plank) en ze wilde niet meer vastgehouden worden dus nu doet ze het helemaal zelf. Soms valt ze maar ze steekt haar handjes goed uit en soms gaat ze heel netjes door haar knietjes.
    Eerst vond ik het maar niks maar nu probeer ik maar te denken dat ze zelf heel goed kan aanvoelen wanneer ze iets niet durft/zelf kan. Ze is niet zo impulsief namelijk.

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr en kaatje mannen zijn toch altijd ongesteld!! :D

@wupje gefeliciteerd met je mannetje met het behalen van zijn examens.

@pisum jeah verlof geniet ervan. Verlof als vakantie zien(dacht het niet) zeker lekker bij slapen.

@queen oh jee voor de deur liggen dat is wel lastig. Zal wel een heel lekker plekje zijn.

@eva au pijnlijk een wespen steek. hoop dat het ondertussen minder pijnlijk is. kan altijd zo lang na sudderen. Heerlijk zo´n compliment doe je je werk heel goed dus om een goede indruk achter te laten.

@anno lekker weer fietsen.

@kaatje je bent super bezig zo veel al afgevallen. Oh mooi hoor dat beeld zo bij je bed. Ik koop vaak bij prommis wat basis dingen. die zijn ook niet zo duur. de spijkerbroeken zijn daar echt super.
    waren depinda´s lekker??

@ingeltje geweldige foto´s

@jannes heerlijk om te horen van je kind he.

ik gooi deze ervast op voor het geval mijn comp afsluit.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, veel plezier ! Hij is leuk !

springen Levi springt ook overal vanaf. Heb hem 110x gewaarschuwd maar luisteren is niet echt één van zijn grootste hobby's. Heb ook wel het vertrouwen dat hij weet wat hij wel en niet kan. Alleen springt hij dus ook boven aan de trap, dus moet er altijd op letten dat als hij het doet ik hem kan opvangen.
    Probeer hem dat nog af te leren....

Wij gaan aan de slag. Ferry heeft bedacht dat hij de inrichting van de huiskamer weer wil omgooien.

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    :(@kaatje leuke foto. lekker feestje onverwachts dus.

@parr mooie schoenen. giovanni heeft net nieuwe schoenen maat 25 en is er volgens mij alweer bijna uitgegroeid gaat echt zo snel.
    lekker op de motor. leuke foto´s ook

@steen nog een dikke kus

@ingeltje de pamperbroekjes hier alleen maar lekkage verschrikkelijk. Ik gebruik ze alleen als ik ergens heen ga waar hij niet liggend verschoont kan worden.
    hele dikke knuffel

@eva oh wat een stoere foto

@yule raven wel lief eten voor de slak.

@ingeltje giovanni vond op een grote paddestoel mooi hoor.

@parr mooie kamer. Sorry je woont te ver weg voor even een snelle massage.

@jannes leuke fotos

@pupke oh leuk disney jaloers!!:D

@tweety jemig schrikken hoor. gelukkig kon hij het zelf toch nog oplossen.

@lola fijn dat je tas weer terecht is.

@wupje een hele dikke knuffel

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    zo dat was een hele ruk. maar is gelukt ben bijgelezen

Ik had vrijdag een geweldige cursus dag afslankmassage. Zag ook resultaat. Ben nu druk aan het oefenen. dus over 6 weken ga ik hopelijk klanten ontvangen hiervoor.
    Zaterdag zouden we naar de makro zijn de riempjes van de autostoel ineens niet meer te verstellen. Komt chris vandaag bij de babydump almere blijkt er een defect te zijn bij alle maxicosi tobi die ongeveer een jaar geleden zijn verkocht ze krijgen ze om de haverklap terug nu. Dus we hebben een leen stoel en onze stoel zijn we 6 weken kwijt. fijn want we gaan natuurlijk nog een midweek weg.

Giovanni is hier ook flink aan het puberen, maar is wel erg vrolijk. gaat nog steeds goed slapen met af en toe een lastige avond. wordt wel vaak wakker op het moment. Wil ook z´n bed niet uit in de ochtend.
    Hij springt ook overal vanaf. en valt dus ook regelmatig zit dus vol blauwe plekken.

ga zo die kleine in bed leggen slaapt tegenwoordig rond half 12 en gaat nu weer om 7 uur naar bed. weer een heel ander ritme maar werkt wel.

laters

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou zoals verwacht staat alles weer het zelfde. We hebben een huis wat eigenlijk maar op één manier praktisch ingericht kan worden,en daar irriteert Ferry zich al 5 jaar een ongeluk aan, dus eens in de zoveel tijd wil hij het weer eens proberen om te gooien, wat altijd op een mislukking uitloopt ;) Beetje jammer alleen dat hij daar behoorlijk chago van kan worden.

Net een Levi die zwaar over de zeik bleef roepen dat hij niet wou slapen. Binnen 5 min. Lag meneer ko. Hoe bedoel je moe J

Elise, zag het op je hyves idd van die afslank massage. Klinkt goed zeg die resultaten ! Al had je nu net een stukje dichterbij gewoond was ik je klant geworden. Handig zo’n defect aan een autostoel. Gelukkig wel een leenstoel.

SanneMart, zie dat je online bent. Hoe gaat het nu met jullie ?

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo deze mama heeft net 2 uur geslapen :) Ik had zo'n last van de rug dat ik maar op bed ben gaan liggen......en ineens was het 2 uur later toen ik wakker werd :)
    Nou ja mag ook wel een keertje. Net wel weer was opgevouwen en nieuwe aangezet. Nu ga ik even douchen en proberen weer wat huishoudelijke taken te kunnen doen.

Lola had jij ook nog rugpijn dan na de curretage?

Parr ja het wordt idd frisser ’s nachts. Ik heb ook het dekbed weer in de hoes gedaan.

Ingeltje mooie uitnodiging!! Veel plezier!

Pupke ha ha dus Quinten heeft na wat tegenstribbelen toch een lekker kort koppie ;)

Elise fijn dat de cursus zo geslaagd was! En balen van de autostoel zeg.
    Wij hebben een Römer King en gelukkig gaat het verstellen hier wel goed.

Kaatje hi hi mannen, balen dat hij nu wel een beetje chaggi is.
    Is Levi vandaag niet bij je smoeder?

Sannemart hoe gaat het meid? In elk geval als je dit leest een hele dikke knuffel en hopelijk gaat het redelijk / goed met je.

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    pisum jazeker!

hoe hij reageerde hij schaamde zich diep dat hij het vergeten was. Hij heeft heel vaak sorry gezegt...
    Hij vond echt erg dat hij vergeten was.

van dingen afspringen, hier gebeurt dat ook vaak... maar ja kyani weet wel al heel goed dat van trap en hoge dingen niet gesprongen mag worden :D

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom even zwaaien naar jullie. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie kindjes.
    Met mij gaat alles naar omstandigheden wel goed. Ik ben alweer een tijdje 100% aan het werk, het is druk maar ik vind het fijn om te doen. De dagen/avonden dat ik thuis ben ben ik wel erg moe en al mijn overige energie gaat op aan Teun en K.
    De as van Fenna* hebben we inmiddels opgehaald en de asbus staat bij ons in de kast in de woonkamer. Ze is weer bij ons en dat voelt goed. We moeten wel nog een mooi beeldje voor haar as uit gaan zoeken, maar dat komt wel.
    Geestelijk gaat het wel goed met me, wel heb ik vlagen dat ik heel verdrietig ben. Voornamelijk als ik wordt geconfronteerd met zwangeren in mijn omgeving oid. Maar ik gun iedereen al het geluk hoor, het voelt gewoon oneerlijk soms.
    Ook hebben we inmiddels de uitslagen van de obductie en de placenta. Uit de obductie is gebleken dat Fenna* toch leed aan een zeer ernstige vorm van Non compaction, met meerdere afwijkingen die daarbij kunnen horen. Dit is dus de hartafwijking die ik ook heb en dus betekend het dat het erfelijk is. Overigens heeft niemand anders dit in mijn hele familie. Mijn ouders en zus zijn een tijd geleden al onderzocht (dmv een echo) en die hadden het niet. Bloedonderzoek gaat nu volgen bij hun want wellicht zijn zij wel drager. Ook Teun moet nu onderzocht gaan worden, dat vind ik nog het ergst. Ik ben erg bang dat hij het ook blijkt te hebben. En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dat aankan. Het is een ziekte die zich in de kindertijd kan manifesteren en heeft een hoog sterftegehalte dus we zijn hier erg angstig voor. Het gaat waarschijnlijk nog wel een paar maanden duren voordat we alle uitslagen hebben omdat het ingewikkeld gen onderzoek betreft. Het is dus erg onzeker allemaal voor ons. De wens voor een 2de hebben we ook uitgesteld totdat we meer weten. De placenta bleek helemaal in orde (op veel vocht na, dit kwam ook door haar hartje).
    Aankomend weekend gaan we op vakantie naar Spanje. Even er tussenuit. Hopelijk kunnen we even ontspannen, want we zitten in een onzekere tijd en zijn ongerust over Teun.
    Ik denk dat ik voorlopig nog niet terugkom op het forum. Ik vind het toch gewoon moeilijk om over de "dagelijkse" dingen te praten terwijl er zoveel in mijn hoofd zit. Dat ligt absoluut niet aan jullie maar aan mij. Ik kom over een tijdje weer meepraten als ik weer wat meer weet of als ik er aan toe ben. Hopelijk begrijpen jullie dit.
    Ik wens jullie al het goede en wie weet tot gauw.

Liefs SanneMart

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Wupje: ik vind het verdrietig te lezen dat het mis is gegaan bij je. Dikke knuf en veel sterkte.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Sanemart, wat een situatie zeg. Schrik je wel van.
    Ik ga heel hard duimen dat alles met teun goed zit verder en hij het niet bij zich draagt.
    Hele dikke knuff meid.
    En neem je tijd ervoor. Forum is bijzaak ;).
    Rust goed uit op jullie vakantie.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, dan zal je je slaap wel nodig gehad hebben toch.
    Nee Levi blijft vandaag een keertje thuis en Ferry werd gebeld of hij eerder kon rijden dus heb geen last van zijn chago bui

Queen, gelukkig vond hij het wel erg,maar ja daar schiet je qua werkafspraken natuurlijk niets mee op

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve SanneMart, Fenna had dus toch iets erfelijks :( Kan me voorstellen dat er nu van alles door je hoofd heen gaat, en vooral de angst dat Teun het ook blijkt te hebben.
    Heel begrijpelijk dat je even niet komt, had al het vermoeden dat je even bewust afstand nam van het forum. Meis doe rustig aan, wij lopen niet weg en als je er aan toe bent vinden we het weer super gezellig als je mee komt kletsen.
    Vanaf hier een hele dikke ((( knuffel ))) en een fijne vakantie. Hoop dat jullie daar idd kunnen ontspannen en wat dingen op een rijtje kunnen zetten ect.

20. @wupje knuffs

@pupke die quinten wilde uitslapen

@sannemart he bah dat is niet de uitslag die je wilt
    spannend, vooral idd voor teun
    hopelijk valt het allemaal mee maar wel erg spannend, zal voor jullie duimen
    en forum komt weer wel, wij wachten wel
    sterkte meis

hier alles zijn gangetje vandaag, heb net 4 muren geschilderd en nu even uitpuffen en weer verder met mijn zoektocht naar de poppenwagen voor julia, heb al 10 mails verstuurd enz maar overal in 3 delen uitverkocht grrr

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina