Zo.. hier even rust. Mijn papa opgehaald bij het logeeradres in Gennep. Die voelde zich redelijk, maar eenmaal thuis, na een dosis Immodium werd hij niet lekker. Heeft wel wat bouillon en thee met veel suiker op en ligt nu te slapen. Echt sneu... we zijn nu aan het kijken hoe we hem thuis krijgen, mijn moeder kan niet rijden en voor mij is het wel weer heel ver rijden met mijn af-en-toe-slaapgebrek. Maar goed, misschien lukt het morgen wel, we zien wel even. Hij wou eigenlijk met de trein, maar ziet het nu niet zitten. Zo gek, mijn vader is nooit ziek! Sven moest hard huilen van de prikjes. Hij ligt nu ook al flink te slapen, terwijl hij eigenlijk allang gevoed zou moeten worden, het gaat opeens wel héél lekker vandaag! Jippie! Hij is nu 60½ cm en weegt 5920 gram, groeit ongeveer 200 gram per week. Hij zit nog steeds boven in de curve, maar wel ietsje gezakt gelukkig. Het moet geen reus worden Oh hij wordt net wakker! Ik ga weer.. pff wat een dag.. de strijk staat er nog steeds en ik moet nog koken!
Inge, klinkt alsof je vader het goed te pakken heeft. Hopelijk voelt hij zich na het slapen wat beter. Kan Gijs hem niet thuis brengen ? Sven weer goed gekeurd dus. Stomme prikjes ook Pisum, sttt dat ben ik ook En daarbij worden er niet zoveel audi 80 uit 1992 verkocht
@tweety fijn dat de ziekenboel een beetje opknapt! en een auto!! @steen ik zi eh et nut er niet van, ik ken maar al te goed hoe zij kan reageren en heb er geen puf meer voor Zij zal het toch zo draaien dat het mijn schuld is.. is altijd zo als wij een keer ruzie hebben (niet vaak gehad) of een meningsverschil... en dan later komt zij op terug en zegt sorry.. maar heb ik nu gewoon geen puf meer voor zo.. @ingeltje he wat raar! mensen die ook noit ziek zijn worden altijd goed ziek ff hem in de gaten houden! en wat wordt Sven een bink!
zo ik heb de tekening omgetrokken man oh man wat een werk *ziet sterretjes* en heb nu muur 1 weer geschilderd en nu een koffie break en dan muur 2 weer doen en dan beginnen met de roze muur..
@ingeltje, wat sneu zeg voor je vader. Knuff voor jullie. Gelukkig is Sven weer goed gekeurd! @Elise, succes met lijnen! @Parr, ik snap het meid, als het zo goed is voor je, moet het er bij laten. Wat ben je toch actief bezig!
ik kom later wel foto's plaatsen weer ok? Morgen weillen we naar IKEA voor de meubels en naar Praxis om wss toch 1 rol van die behang te halen
Doet een vreugde dansje J J Het lijkt er op dat Levi uit zijn sprong komt. Is weer wat gezelliger, roept ook eens wat anders als wil ik niet en gaf vandaag eindelijk weer 2x aan dat hij naar de wc moest ( op de fiets en in de auto maar wel beide keren opgehouden tot thuis ) Willen al een tijdje een keukentje voor Levi, maar kwamen steeds op het punt, Waar laat je het? Ferry kwam met een goed idee. Hebben een keuken die gebroken wordt van de huiskamer met een barretje, achter dat barretje hebben we zelf 2 keukenkastjes extra neer gezet. Nu gaan we die weg halen en krijgt Levi daar zijn hoekje. Kunnen we dus gezellig samen koken J ( Levi mag trouwens een ook stofzuiger van Ferry,maar dan weer geen pop haha. Smoeder blijft hameren op een pop voor Levi maar Ferry wil er niet aan. Gelukkig heeft hij nu knuffelhond Finny die mee mag eten, drinken en naar de wc )
Nee, Gijs is niet zo'n nachtrijder. Hij zou hem dan vanavond moeten terugrijden, 2 uur heen en 2 uur terug.. beetje teveel van het goede
Ik vind het prima Is idd wel een end rijden ja.. misschien is hij morgen voldoende opgeknapt om ( gedeeltelijk ) met de trein te gaan )
haha dat zal hem vast over de streef trekken. Zou me niets verbazen als smoeder op zijn verjaardag toch nog met een pop aan komt zetten, en hem anders wel koopt voor bij haar thuis. Ik maak me er niet zo druk om als hij met een pop speelt, ik speelde altijd met Lego.
Julian heeft er ook 1 gekregen in de kraammand. Heeft er de 1e dag mee gelopen en sindsdien ligt het arme ding te vergaan in de speelgoedmand.
Ik ben blij ! Zocht een leuk beeld voor op het hoofdend van het bed, en kwam een mooie op marktplaats tegen. Komt oorspronkelijk uit Amerika, en na een beetje heen en weer mailen tot een prijs gekomen. En ze komt hem nog brengen ook, omdat ze in de buurt werkt, scheelt weer verzendkosten. Ideaal toch !
@ingeltje vervelend hoor voor je vader. Wel fijn dat het met sven zo goed gaat vandaag. ook al komt het misschien door de prikjes. giovanni heeft ook een pop. Nou ik heb een pop voor baby massage en hij masseert deze pop net zoals ik hem masseer. En hij geeft hem een flesje en het speentje als hij gaat slapen. dan gaat de pop ook slapen. Nou ik vind het niet erg hoor. en chris smelt weg als hij giovanni zo ziet zorgen voor de pop. @kaatje oh wat een mooi beeld zeg. hier was het avond eten weer beroerd. meneer heeft z´n eitje bij de spinazie wel gegeten, maar spinazie en aardappelen ho maar. Zullen wel zien. Ik ga zo giovanni ff afspoelen en dan lekker naar bed brengen. Erg vroeg voor zijn doen, maar hij is gewoon moe en hoop dan maar dat hij morgen niet zo vroeg wakker is.