September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Wupje: oh dat is ook een goeie tip! We hebben hier dan wel geen boerenbond...maar wel een Welkoop, volgens mij is dat ongeveer hetzelfde! Ga ik ook even kijken!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heeft iemand ervaring met de luierbroekjes van de Etos ? Zag vanmiddag dat ze daar in de aanbieding zijn. Over de luiers was ik nooit te spreken ( zijn zo recht en hard ) maar weet niet hoe die broekjes vallen.

3. @eva wij hadden vorige keer ook van boerenbond en is idd zelfde als welkoop

@missy goed gedaan!!!!

schilderijtjes voor op julia haar kamer liggen te drogen
    trouwens vanmiddag gebeld dat er plek is voor onze beeb op dinsdag en woensdag, helaas nog niet op maandag maar we hebben nog even

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    iig gelukkig al voor 2 dagen plek.

5. ja is ook al 1 dag meer dan bij julia haha

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo mupke ligt er ook in en hubbie is film kijken bij een vriend. Ook fijn voor hem even wat afleiding. Ik moet zeggen ik voel me na mijn uitslaapochtend stukken beter, vanmiddag vanalles aan strijkwas weggewerkt en gekookt, het lukte ook nog om mee af te wassen en Kyano lekker naar bed te doen. Het gaat dus een stuk beter dan gisteren. Ik denk dat ik vrijdag wel weer zelf voor Kyano kan zorgen, voelt echt fijn :)

Missy Kyano heeft steeds tegen het einde van de dag een mama-tik. Hij roept dan steeds ‘mama dragen, mama dragen’ Hij wil dan altijd kijken als ik aan het koken ben. Wel schattig natuurlijk maar erg vermoeiend. Gelukkig als hij eenmaal in bed ligt is hij ook stil en blijft stil
    Fijn dat je snel terecht kan bij de psycholoog!

Vliegen waar??? Oh daar gaan er weer 5 :x
    Hier ook veel last van ;)

Anno fijn dat er al voor 2 dagen plek is bij KDV!

Was trouwens grappig ik schreef straks nog dat Kyano niet zo'n speelgoedfan is, net na het eten heeft hij wel ruim een half uur met blokken, auto's en zijn xylofoon gespeeld en muziek gemaakt :)
    Erg lief om te zien.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo, ik heb vanavond 2x gekookt, 1x voor en 1x na het eten, hahaha!
    Voor morgen alvast spaghetti bolognese (de echte) gemaakt, dan hoeft J. niet te koken (behalve de spaghetti dan).

Raven is vanmiddag in haar grote bed gaan slapen en ik hoefde maar 1x terug en vanavond hoefde ik helemaal niet terug!!!!! Ik stond helemaal perplex! Nu had ze ook van papa heel veel complimentjes gehad dat ze zo groot was en al in het grote bed kon blijven liggen etc. Blijkbaar is het aangekomen. ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super van Raven !

En kyano opeens toch heerlijk aan het spelen :)

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Go Raven :)!

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

@Elise: afvallen door massage? Nog nooit van gehoord. Loopt je praktijk helemaal naar wens?

@Eva: zag net ook bij de Praxis kinderlaarsjes in de aanbieding, maar zagen er wel wat groter uit.

@Yule: wat goed van Raven!

@Wupje: fijn dat het weer wat beter gaat.

Hier een gezellige dag gehad. S was ook thuis dus lekker uitgeslapen en tot na 9 uur met z'n viertjes liggen tutten in bed. Heerlijk! Echt zo'n gezinsmoment.

Einde ochtend zijn we met vrienden en hun twee kids (zelfde leeftijd als Sara en Isabel) naar een leuke buitenspeeltuin geweest. Sara en B. hebben zich prima vermaakt. Er stonden ook van die houten picknicktafels. Zulke hebben ze ook bij Sara op het KDV buiten staan, daar eten ze aan met mooi weer. Zitten B en Sara daar koekje te eten en te drinken, staat B op en loopt weg. Roept Sara "B, wel blijven zitten hoor!"... denk dat ze dat op het KDV hoort :)

Het is sowieso een kleine kapitein. Vanochtend zegt ze "papa neemt Isabel mee, mama Sara en hup naar beneden...." hahaha Van wie zou ze het hebben ;)

Na de slaap is S. zijn broer nog ff langs geweest met hun jongste. Die wordt dit weekend 3. Dus Sara had weer iemand om mee te spelen. Daarna nog boodschappen gedaan en nu liggen de dames al een uurtje knock out...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha die sara. Wat een heerlijk wijs meisje is dat ook.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi is hier nog wakker. Al 2x zijn kamer in gewees, staat hij onder zijn aankleedkussen ( plank steekt uit ) gek kind. Leek ook totaal niet moe dus hoop wel dat hij zo gaat slapen, of morgen heel goed uit slaapt.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja van de bank ;) valt op haar handen en zegt lachend boem! ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga nog ff tv kijken en dan slapen
    truste

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh kijkes! dan word thij ook kosteloos gemaakt! heeeeel fijn!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier weer een paar drukke dagen gehad.
    Gisteren een ochtendje gewerkt (OR) en 's avonds zijn we met de boot gaan varen. Maar dat verliep niet helemaal soepel. We wilden even aanmeren in een haventje in de buurt, want daar woont een vriendin. Zegt W. in een keer dat de aandrijving het niet meer doet, we waren de schroef van de moter dus verloren.....konden we helemaal niets meer. Stad en land afgebeld voor zo'n ding. Konden we er gelukkig een gaan halen 40 km verderop. Dus mijn vriendin en ik op pad. Ondertussen zijn mijn ouders Femke komen halen, het was inmiddels al 20 uur. Uiteindelijk konden we rond 21 uur terugvaren....maar nu moet de moter dus eerst weer goed gemaakt worden (ach ja het scheelt, het weer is nu toch niet alles....)
    Vanmorgen op kraamvisite bij een collega geweest, was gezellig. En vanmiddag was Femke bij de oppas en zijn wij onze vriendin wezen helpen, die na de scheiding nu haar eigen huisje heeft en zaterdag overgaat. Vanavond nog lekker even een boswandeling gemaakt, Femke vond het helemaal gezellig.
    Verder heb ik al sinds maandagavond enorme kiespijn, heel mijn linkerkaak doet zeer, dus morgenvroeg kan ik gelukkig terecht bij de tandarts, hopelijk niet al te veel ellende daar....
    Morgen zijn we een gezellig dagje saampjes vrij, daarna moet ik weer drie dagen werken.

@Sannemart, meid wat een vervelend nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik kan me voorstellen dat je even geen zin hebt om hier te schrijven, wij lopen niet weg hoor, dus we zien je wel weer als je daar zin in hebt! Een dikke knuffel.

@Jannes, klinkt als een gezellig dagje. Hihi die Sara, leuk om je zelf zo te zien he ;)

@Wupje, knuff meis!

@Pupke, hihi die Quinten met een ochtendhumeurtje...

@Elise, mmm klinkt interessant afslankmassage....

@Kaatje, balen is dat he als je iets wil veranderen in huis, maar niet lukt....

@Ingeltje, veel plezier bij je ouders en bij je oma! Mooie uitnodiging.

@Yule, super dat Raven zo goed gaat slapen in haar bedje!

Volgens mij ben ik weer aardig bij nu....

17. truste allemaal ik ga ook zo mijn bedje opzoeken
    morgen komt mijn vader meehelpen laminaat leggen en misschien slapen we morgen al op zolder

xxxxxxxxxxxxxx

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lieverd wat een hoop om overna te denken :(
    Heel erg dat het erfelijk is en dus nu ook grote zorgen hebben over Teun. Dit omdat jij als geen ander weet wat het allemaal in (kan) houden. Dan snap ik ook heel goed dat je eerst alle onderzoeken achter de rug wilt hebben! Ik duim heel hard dat er niks aan de hand is met Teun.
    We zullen hier wel zijn en als jij er klaar voor bent ben je meer dan welkom om mee te kletsen weer!
    Ik denk regelmatig aan jullie en stuur je hiervanuit een huge digi hug (((((o))))).
    Ik hoop dat de vakantie binnenkort wat ontspanning kan brengen!
    xxx

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik heb hetzelfde last van als Ferry.. in elk huis wou ik het toch anders doen maar was gewoon onpraktisch :( gek werd/word ik ervan! Ik kan hier de zithoek tegenovergesteld zetten maar dan lijkt de kamer kleiner :(

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bij HEMA bij de kinder speelgoed etc daar vind je vaak de regenjassen met laarzen

Deel Deze Pagina