@ingeltje: misschien wil je dit niet horen maar ik heb vorig jaar een artikel gelezen in het NTvG waarin gewaarschuwd werd voor behandelingen van baby's door een osteopaat omdat het niet voldoende onderzocht is, eigenlijk voor volgroeide botten bedoeld is (geloof ik) en er waren 3 meldingen van overleden baby's na een osteopathie behandeling geweest. Dus als je het aan mij vraagt zeg ik niet snel dat je het moet doen. Hoezeer er ook goeie geluiden over te horen zijn. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
neeehee gekkie! nog een keer : Bij haar exman jaren geen voorbehoedmiddelen en ze hebben alleen D aphne gekregen (die inmiddels 11 is denk ik? groep 7 iig) Maar nu is zij zo goed als gelijk zwanger geraakt! Ik had het niet verwacht zo snel ivm leeftijd en geschiedenis. Maar blijkbaar lag het aan het legertje van haar exman Ik vind het onwijs gaaf en hoop dat het kindje kerngezond is
Nee, juist fijn dat je het vertelt, want ik wil juist weten wat er NIET goed aan zou zijn. Ik hoor namelijk heel veel positieve dingen, oa Lola is ook geweest weet ik nog en wel meer hier.
Wij zijn met Isabel ook naar de Osteopaat geweest, 3x. Compleet ander kind na de behandelingen. Rustig, goed slapen, tevreden, geen voorkeurshouding meer, etc. Maar mijn broer, arts, is er ook geen voorstander van. Het is wetenschappelijk gewoon niet aangetoond dat het werkt. En het wordt in Nl niet erkend als geneeskunde. Zal morgen ff naar je mailtje kijken. Ga nu laptoppie afsluiten.
Ja, ze ging maandag met weeën naar bed en ze hoopte dat ze ook vanzelf weer verdwenen, maar dat gebeurde niet. Om 2.45 uur zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en daar moest ze vervolgens blijven. Misschien mag ze vrijdag naar huis... Ik duim ook dat 'oliebol' tot de 37e week blijft zitten. Zaterdag ben ik trouwens met Jasmijn bij haar op bezoek geweest...
Ik ben inderdaad met Emma geweest, omdat ik niet wilde dat ze het KISS-syndroom zou overhouden aan haar gebroken sleutelbeentje. Ik heb zeker ook vooruitgang gemerkt, maar ben ook vrijwel tegelijkertijd Emma gaan inbakeren... Toen Emma een paar maanden later onrustig ging slapen (lees: vaak wakker worden 's nachts) ben ik terug gegaan. Prompt sliep ze door. De behandeling werd toen aangevuld met Bach Bloesem therapie. In tegenstelling tot Eva heb ik wel gemerkt wat de Osteopaat deed bij Emma. Hij behandelde haar namelijk via mij. Zo moest ik tegendruk geven en bij de zwakke plek van Emma lukte me dat voor geen meter. En dat was absoluut geen inbeelding...
Ik kan geen nadelen bedenken...wij zijn met Femke ook bij een osteopaat geweest, tja en of het echt geholpen heeft....we hebben wel wat verbetering gezien, maar dan met name op buikkrampjesgebied en haar nekje zat helemaal vast, omdat ze al vanaf 25 weken in mijn bekken vast gezeten heeft. Maar goed uiteindelijk heeft Femke tot de 8 maanden buikkrampjes gehad...
Mogge. Hoorde Levi al rond 6 uur kletsen. Ben hem om 07.15 gaan halen. Vroeg zat Steen,zag het idd op je hyves van jullie boot. Balen zeg. Gelukkig toch nog een schroef kunnen vinden. Succes bij de tandarts Anno, idd Levi zijn laarsjes komen van Intratuin Parr, kan me voorstellen dat het dubbel is, een zwangere collega/vriendin. Knuff buitenspeelgoed Hier ook heel veel,maar eigenlijk alleen de motor zelf gekocht. Levi kreeg van mijn zusje een glijbaan,wipkip en waterbak, van smoeder een zandbak en heel veel tractors, trekkarren, 3wieler ect van de kringloop. ( vind ze leuk om te kopen maar kan het thuis niet kwijt dus mogen wij het . ) Inge, fijn dat Sven gister minder onrustig was en daardoor minder dronk. Sorry geen ervaring met osteopaat.
Ingeltje ik heb hier nog 2 puckababy's piep liggen. Ik had dit al eerder aangegeven aan je, maar waarschijnlijk heb je hier overheen gelezen. Deze zijn alleen tot 3 maanden dus ik weet niet of je er nog veel aan hebt. Ik hoor het wel als je ze wilt overnemen.
Ik niet meer. Aangezien in bij een mw heb gekraamd die 41 was. Ingeltje, een tip, voor inbakeren kan je ook een hydrofiele luier gebruiken . Gewoon in een driehoek vouwen en dan linker flap strak over zijn lichaampje doen rechts (armpjes langs de zij of buik.) En dan recht strak over lichaam links.
Hi hi ja dat snapte ik wel maar ik had er zo de balen van dat ik geen lekkers in huis had en alleen al door het woord chips werd ik natuurlijk baldadig :x
Goedemorgen mama's! Lekker geslapen allemaal? Ik ben gisteravond even met een vriendinnetje op stap geweest om te vieren dat mijn vakantie is begonnen. Gisteravond dus nog wat hapjes gehad en daar heb ik de hele nacht voor moeten boeten... Net nog steeds misselijk dus toch maar een zetpilletje genomen (thanx Lola!). Zo even naar de winkel wandelen, even een frisse neus halen. Tot later!
Wauw wat heeft Levi een geheugen zeg ( jep ik klim even op mijn trotse mama stoel ) Hebben nu 6 weken geen gym gehad, lopen net schuin langs het gym gebouw, zegt ie wil bij Emma spelen Emma is de gymlerares. Gelukkig volgende week weer gymen. Pupke, dat is geen leuke nacht. Hoop dat je snel weer opknapt
Hoi! Hier vannacht brak geslapen. Toen ik naar bed wilde gaan weer heel erg last van rugpijn. Tegen 23.30 kwam hubbie thuis dus werd ik daar weer wakker van, vervolgens gaat hij om 3 uur kijken hoe laat het is meneer kon niet slapen .... Toen is hij maar even naar beneden gegaan en volgens mij daarna weer in slaap gevallen, ik heb hem in elk geval niet meer gehoord Dus ik ga nu zo heel even een uurtje liggen. Wil het nu wel steeds minder gaan doen aangezien ik morgen weer de zorg voor Kyano heb dus dan moet ik het ook tot aan zijn middagslaapje kunnen redden. Lola hoeveel weken is je vriendin nu zwanger dan? Balen dat ze naar het ziekenhuis moest Deuren openen: kan Kyano wel maar eigenlijk hebben we er geen problemen mee. Ik zorg er altijd voor dat de voordeur op slot zit zodat hij niet ineens de weg op kan rennen en verder mag hij van mij best de deur van de woonkamer naar de gang open maken, er gebeurt dan toch niet zoveel. En nu hij weet dat hij het kan en het mag is het al lang niet meer zo interessant en doet hij het nog maar af en toe. Pupke geniet van je vakantie meid! ps had je mijn antwoord op jouw mailtje op het andere forum nog gelezen? Kaatje oh wat leuk dat Levi dat nog wist! Wij kunnen helaas pas begin september weer gaan gymmen. Ik mis het ook wel.
Bweh, hier een rotnacht achter de rug Mijn eten kwam omhoog en ik lag gewoon niet lekker. R huilde ook nog een keer omdat zijn knuffel gevallen was. Gelukkig ging hij toen weer slapen. Maar dat was niet het ergste. Heb het grootste deel van de nacht liggen malen. Mijn vader had vorige week al laten weten dat hij een 'probleempje' had, maar dat hij er verder nog niets over wilde zeggen omdat hij op nog wat uitslagen wachtte. Ik wist dus al dat het iets medisch was. Gisteravond belde hij en vertelde hij dat hij een tumor in zijn dikke darm heeft Hij moet nu nog een aantal onderzoeken laten doen en dan volgende week een afspraak maken met chirurgie. Hij weet verder ook niet veel hoe en wat, maar hij is best wel bang, aangezien darmkanker in zijn kant van de familie zit (o.a. zijn moeder is eraan gestorven). Dit was best wel schrikken natuurlijk.. Ik probeer maar te denken dat 'men' heel wat kan tegenwoordig en dat het niet zoals vroeger is. Ze hebben nu hun vakantie geannuleerd, omdat mijn vader verwacht binnenkort geopereerd te worden. Hij wil hier niet nog 4 weken mee rondlopen (dan zouden ze terug zijn van vakantie). Logisch natuurlijk. Heb dus de hele nacht liggen denken hoe het met hem zal gaan. En daarbij speelde ook door mijn hoofd dat we nu ons bevallingsplan kwijt zijn. Want mijn ouders zouden hier in de buurt op vakantie komen zodat ze R konden ophalen als de bevalling zou beginnen. Maar ja, dat gaat nu natuurlijk niet. Erg egoistisch gedacht, ik weet het maar daar moest ik dus ook aan denken. Mijn vader had het er ook al over en voelt zich nog schuldig ook, de arme man. Dus ik moet echt even gaan denken wat we nu doen.. misschien toch maar thuis bevallen