September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: maar kan Kyano dan niet de trap opklimmen als hij in de gang staat. Dat mag Sara namelijk niet alleen.

@Kaatje: wat leuk dat Levi de gym onthouden heeft en dan ook nog de juf. Vast een lieve juf. En klink WC deur kan toch ook omhoog.

@Pupke: fijne vakantie! Nog leuke plannen?

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    go raven

@jannes, nee ik had er ook nog niet van gehoord. Ik ging er ook heel sceptisch heen, maar heb zelf resultaat gezien. Ik heb nu om de week 3 klanten vast. en af en toe een klantje tussen door. Ik hoop natuurlijk dat het meer gaat lopen, maar dat komt vanzelf ben beginnend maak geen grote reclame giovanni is nog fulltime thuis. dus werk vooral de avonden. Hij gaat straks naar de peuterspeelzaal twee ochtende dan kan ik dan ook werken. dus alles op z´n tijd.

@ingeltje osteopathie heeft bij giovanni super geholpen. had ik het maar eerder gedaan. Je moet er vooral opletten dat ze niet gaan kraken bij die kleintjes. Echt alleen het aanraken en verder niks heftigs. dat is gewoon heel belangrijk. Mij werd het door de Kinderarts ook afgeraden, maar dus vooral voor het kraken en de heftige manieren van sommige osteopaten.
    ze versoepelen het weefsel rond de organen. en dat doen ze inderdaad door heel rustig aan het weefsel te zitten. dit is een heel simpele uitleg.

het wordt wel vergoed als alternatieve geneeswijzen. dus het is wel erkend anders wordt het echt niet vergoed. maar idd voor artsen is het grote woord NIET DOEN, maar dat zijn ze over alles ook over accupunctuur en mijn zicht is toch echt verbeterd sinds ik dat doe en ze geloven mij nog steeds niet.

@vooralle rotnachtjes een hele dikke kus

@pisum jemig verschrikkelijk vervelend nieuws zeg. sterkte. en een dikke kus

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    giovanni was heel onrustig vannacht. Vaak wakker geweest. wel tot hafl 6 geslapen. dus dat is redelijk. ben redelijk lui. vanmiddag even naar de fysio en dan gezellig mijn zus opbezoek en uiteraard weer masseren.

ga nu ff boodschappen doen. Giovanni wil niet meer in de kinderwagen dus loop nu altijd naar het winkelcentrum. Gelukkig krijg ik hem wel in het winkelwagentje met het trukje hier is een centje doe er maar in. en dan kan ik hem er zo inzetten.

moet ook weer eens wat in mijn huis gaan doen. maar heb er echt geen zin in. nou ik zie het wel.

fijne dag allemaal

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pisum jee meid wat een verdrietig nieuws over jouw vader :(
    En ik kan me best voorstellen dat je ook hebt lopen piekeren over jouw bevalling, zeker als jullie voor die oplossing gekozen hebben.
    Hopelijk is er nog een andere manier. Bah zo wil je ook niet je verlof beginnen :(
    Dikke knuff en veel sterkte!

Jannes wij hebben een open trap in de woonkamer. Vandaar dat ons halletje maar erg klein is ;)
    Kyano weet idd ook heel goed dat hij niet alleen de trap op mag en dat doet hij ook niet. We hebben zelfs niet eens een traprekje beneden aan de trap.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hadden wij ook bij R gedaan, ging heel goed.

Wij zijn trouwens toen ook bij een osteopaat geweest, maar we merkten niet echt verbetering. Beetje zelfde ervaring als Eva.

6. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jeetje wat een nieuws van je vader Pisum. Ik vind het heel logisch dat het allemaal door je hoofd gaat. Veel sterkte.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zij is 31 weken :( oei middag slaapje een MUST ;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeetje meid, heftig!! Ik duim dat het goed op te ruimen is!! En natuurlijk moet je aan de plan denken! knuffs

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pupke shopse!

@foover zwaai zwaai 8)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier wel ok geslapen. Iig lekker warm met de deken er weer in! Alleen Kate werd vlak voor 6 huilend wakker maar ging gelukkig wel weer slapen.

Vanochtend al met boeken gelezen, blokken gespeeld (lees: mummy bouwen en Kate binnen 2 sec omver gooien *zucht*), gekieteld en rollebollen en zij is het al zat *zucht* dus heb ik koffie gezet en zij zit nu elmo episodes te kijken...

En ik heb het KOUD! zit hier met een dikke trui aan :( Is het ook frisjes bij jullie?

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb net mijn ouders gebeld en we gaan dadelijk lekker gezellig samen lunchen :) Ik ben het binnenzitten beu. Wordt tijd dat ik na het weekend weer ga werken...
    Mijn werkgever wel op de hoogte gesteld dat ik even niet thuis ben maar dat was geen probleem.

Parr hier is het ook best frisjes maar wel zonnig.
    Hi hi herkenbaar dat bouwen en omgooien :D

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Vanmorgen naar de tandarts geweest, en ik had dus een flinke ontsteking. Dus direct een wortelkanaalbehandeling...autsj....Maar goed, hopelijk is de pijn snel minder en weg.

@Pupke, lekker vakantie! Geniet er van. Oh ja, was ik vergeten te reageren: echt super dat jullie weer naar Disney gaan.

@Pisum, jeetje meid wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je er van ondersteboven bent, dikke knuffel!

@Wupje, geniet er van!

@Kaatje, hier nog geen problemen met de deuren...

Fijne dag allemaal!

13. Heb je de dokter al gebeld voor een recept voor meer?

14. Oooo, dacht even dat ik vanmiddag visite kreeg... ;)?

15. Ruim 31 weken nu. Met 20 weken kreeg ze voor het eerst weeën en 1 cm ontsluiting. Toen heeft ze ook in het ziekenhuis gelegen. Ze mocht naar huis, maar moest bedrust houden. Om naar buiten te kunnen gaan heeft ze een rolstoel. Maar nu begon het gerommel dus weer... :(

16. Hm, dat klinkt niet best. Zo koud is het toch niet. Ben je misschien wat oververmoeid?

17. Auw, dat is een van de mindere dingen bij de tandarts... :(

18. @Pisum: Jeetje, wat een naar bericht van je vader. En lief ook dat hij je niet eerder ongerust wilde maken. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Precies zoals jij zegt kunnen 'ze' tegenwoordig veel en ik hoop dat dat genoeg is voor je vader! Knuff...

Deurklink: Emma maakt ook de deur van het toilet open (om vervolgens 'lekker' met het water dat er in staat te spelen :$;):(). Maar omdat onze klinken niet omhoog kunnen, doe ik geregeld de deur van buiten af op slot, door met een muntje het slot dicht te draaien...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, jeetje kan me voorstellen dat je hebt liggen malen om je vader. Hoop dat het niets kwaadaardigs is.
    En ik wil best je nieuwe bevallingsplan zijn hoor ;) Over thuis bevallen zou ik wel even goed met je vk overleggen aangezien de laatste keer bij Rayyan de placenta niet mee kwam. Als je dan opeens met ambu naar het ziekenhuis zit heb je natuurlijk een dubbel probleem

Jannes, ja maar vind het wel handig, loopt nu zelf naar de wc, doet hem open, klimt op het trappetje en gaat plassen.

Steen, au dat was een pijnlijk bezoekje aan de tandarts. Nu hopen dat de pijn snel weg is en weg blijft

Lola, als je dichterbij had gewoond was ik langs gekomen :)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    auwie!!! knuffs!

Deel Deze Pagina