September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ben wel een beetje moe maar niet oververmoeid, net heerlijk vakantie gehad :p

2. Is wel een goede rijoefening... ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eerder een behoorlijke sprong in het diepe ;)

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hihi. kaatje.

nou toedels moet zo werken tot 8uur vannavond bah!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ja hoor, heb ik gelezen. Heel lief!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen wat een rare tijden.
    werkse

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Pisum: he bah, wat een naar bericht van je vader! Ik hoop dat het goed te behandelen is.

@Wupje: fijne lunch met je ouders!

@Parr: hier is het ook frisjes inderdaad, zeker als de zon weg is.

@Lola: nee, nog niet. Het ging eigenlijk steeds beter met de misselijkheid, tot vannacht. Ik had er zelf nog 6 (van zwangerschap Q)+ die 4 van jou. Ik heb er nu nog 5 over dus daar red ik me voorlopig wel mee. Ik neem ze niet elke dag want ik word er zo duf van. Maar vandaag ben ik alleen met Q en was ik echt te misselijk om de hele ochtend met hem te spelen en daarom heb ik er een genomen.

@Queen: werkse! Heb je nog erg lop je donder gekregen van je afwezigheid eergisteravond?

@Kaatje: wij hebben bijna alle klinken omhoog staan dus Q kan bijna geen deuren zelf openmaken. Veel klinken stonden al omhoog omdat een van onze katers anders de slaapkamerdeur openspringt en prinsheerlijk op bed gaat liggen ;)

@Steen: oei, dat is niet fijn, een wortelkanaalbehandeling! Heb je veel pijn gehad? Ik hoop dat het nu helemaal over is. Je hebt je portie wel gehad: eerst gordelroos en nu dit!

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij hebben vanochtend ontbeten, tv gekeken, boodschappen gedaan en met de blokken gespeeld :). Na de lunch heb ik Q naar bed gebracht en nu dus lekker even tijd voor mezelf.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, slimme kater ! hier stond alleen Levi zijn kamerdeur omhoog

10. @ingeltje wij zijn met julia naar een homeopaat geweest, voor haar buikpijn
    mijn szus en smoeder gaan er beide naartoe voor verschillende klachten, mijn szus is kapster en had altijd veel last van haar arm en nu niet meer
    misschien is dat anders een optie.

deuren: julia krijgt ze hier bijna allemaal open
    de deur van haar slaapkamer gaat straks met de klink omhoog maar verder niks, ben alleen bang dat ze met haar vingers er tussen komt want mw doet ze ook weer netjes dicht.
    door de voordeur kan ze niet die is met sleutel.

@pupke lekker vakantie!geniet er van!!!

@wupje lekker lunchen veel plezier!!!

@steen oei auw hopelijk wordt het snel beter!

@pisum oei das schrikken idd hopelijk kan hij snel geholpen worden en valt het allemaal nog mee maar wel spannend!!!

ego:
    laminaat ligt erin de plinten gaan er nu in en dan de kast nog maken
    als die er staat dan gaat ons bed vandaag al naar boven!
    nog wat kleine dingen afwerken en dan is de slaapkamer af.

xxxxxxxxxxxxxxxx

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden

Pisum: pff kan me voorstellen dat je erdoor ligt te malen... Knuf voor jou!

Steen: aaah wortelkanaalbehandeling, sterkte!

Anno: fijn dat het (bijna) klaar is!

deurklinken: hihi Isis is nog te klein, die kan er helemaal niet bij! Dus dat scheelt :). Tzt doen we ze denk ik ook omhoog, althans, die waarvan ik niet wil dat ze ze open doet.

Verder druk met wasjes draaien, boodschappen, etc.
    Heerlijk hoor om weer thuis te zijn. Vindt Isis ook, die is direct weer helemaal gewend gelukkig.

Liefs
    Azeb

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Azeb, welkom thuis! Hoe lang heb je nog vakantie?

@Anno, fijn dat de slaapkamer bijna af is!

@Pupke, gezellig ochtendje gehad dus. Ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent...hoe ver ben je nu?

Femke heeft straks zo lief gespeeld, we hadden een tent gemaakt met haar kartonnen huisje erbij en ze was met twee poppen aan het kletsen, echt zo schattig!

13. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @steen auww dat is minder lollig. lief he als ze zo lekker aan het spelen zijn.

@kaatje giovanni krijg thier alle deur open. maar doet dat eigenlijk niet zomaar. wel heb ik hier de voordeur op slot zitten(hier kan hij net nog niet bij, maar je zal net zien).

@anno fijn dat je slaapkamer nu bijna af is.

@azeb welcome home

@queen werkse vandaag

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, leuk he hoe ze nu kunnen spelen. Levi heeft opeens ook bergen fantasie met zijn knuffels ect

Elise, het enige waar ik bang voor ben is dat hij zelf de wc in gaat en de deur op slot draait.

Ik ben blij J Liep net op het dorp en daar heb je zo’n winkeltje met merkkleding. Had een rek met zomerjassen voor 60% hangen. Van de week al 2x langs gelopen maar nu toch maar naar binnen. Hing nog een name-it jas maatje 98 tussen,dus die heb ik vast voor volgend jaar gekocht. Van 25 euro nu 10 euro.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Steen: ruim 9 weken...

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh wat stom van me! Helaas is die tot 3 maanden idd niet handig, omdat Sven een grote beer is, dus ik moet die van 3-6 mnd hebben.

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Je bent ook zo lief, de tranen staan me in de ogen (lang leve de hormonen).. Ik weet het allemaal niet meer, want wij kennen eigenijk helemaal niemand in de omgeving.. alleen dat stel van het etentje en dat is nu geen optie (afgezien van het feit dat Rayyan hen niet kent). Maar ik vind het nogal wat om van jullie te vragen. Stel dat ik middenin de nacht beval. En Rayyan is ook niet de makkelijkste.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dan zal ik mijn bed moeten uit komen he :) Als ik jullie daar mee uit de brand kan helpen. Je kan moeilijk je moeder 4 weken te logeren vragen zodat ze in de buurt is als je bevalt.
    Thuis bevallen zou idd ook een optie zijn,maar dan zou ik wel eerst met de vk overleggen wat de risico's zijn na aanleiding van Rayyan zijn bevalling.

Zolang je maar niet op 9 of 12 september bevalt ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pisum: sjee.. wat heftig meissie van je vader :( en heel logisch dat je praktisch gezien dan ook even aan jezelf denkt, want het geeft gewoon een probleem...
    Ik wou Kaatje al aanbieden, maar gelukkig deed ze het zelf al hihi :D wat is het een schatje hè! ;)

Deurklinken: hier hebben we boven de klinken omhoog, omdat de deur naar de trap anders open kan. Die van de badkamer is ook dicht. En beneden naar de voordeur, omdat die niet op slot kan, slot is kapot. We hebben hem altijd op de knip, maar dat kan niet, want dan kan Gijs er van buiten niet meer in haha :)
    Je kan ook voor €30 een deurklink met een knop erin kopen. Die moet je dan stevig indrukken met je duim en dat kunnen de kids niet.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, kan het zijn dat die site weer niet optimaal werkt ? zie geen stemknop bij Sven als blijste baby

Edit : Zie opeens een knop om een stemcode aan te vragen

Deel Deze Pagina