September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind het inderdaad om een erg onhandige manier opgebouwd...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lief !

Levi heeft nog niet echt een liefde.
    Hier in de straat woont een meisje van bijna 2 1/2 ( Evi ) en als zij en Levi tegenover elkaar staan zie je ze wel allebei verlegen worden. Ga haar dit jaar ook uitnodigen op Levi zijn verjaardag

Dinsdag gingen we naar Rayyan en toen zei Levi, wil niet Rayyan, bij Raven spelen,dus hij vind Raven denk ook leuk :)

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Het zoontje van onze beste vrienden (5 mnd ouder dan Sara) is ook gek op Sara. En andersom. Gisteren gingen we weg na ochtendje speeltuin. Nou dan wordt er flink vol op de mond gezoend "kusje geven" roepen ze dan beide. Zo schattig!

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje nee dat deed der man ;)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ja daar ga ik zeker om vragen! Kan morgen de doorverwijzing ophalen en ga gelijk ziekenhuis bellen voor afspraak!
    Sowieso zijn we pas eind volgend jaar van plan te stoppen met de pil (als alles goed blijft gaat nu met A) dus van zwanger worden is nog geen sprake hier.
    Had jij veel last vd bijwerkingen? Hoe snel werkte het bij jou tot alles weg was?

@Pisum, jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat er toch niks geks uitkomt bij je vader..

@Wupje, begrijpelijk hoor! Je verdriet moet er gewoon lekker uit! *KNUF*

Wat springen er trouwens al veel kindjes hier.
    Mike doet dat dus nog echt niet.. Snapt dus niet dan beide benen dan van de grond moeten.

Morgen gaat Mike naar t kdv en ga ik hier even lekker schoonmaken.
    Erna even met mijn zusje de stad in zodat A even lekker kan rusten.
    Ga even langs de tattooshop, wil graag nog iets bij mijn tattoo van Mike hebben dus even informeren.
    Kwa mogelijkheden en kwa prijs, is een shop waar je zonder afspraak in kan lopen dus als er plek is ga ik gelijk zitten! :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga nog even lezen en dan lekker slapen
    Truste

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier in het dorp is een 2ling geboren, Sem en Sanne. Ze hebben de hele voortuin vol van! Inclusief een megagrote opblaas ooievaar :$ en telkens als wij langs fietsen roept Kate (of gilt) OOOOOOOOOOOOOOOHHH IIIIIIIIIIIIIIEE! :D;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @kaatje kunnen jullie de 15e?

ok ik kom zo een nieuwe avatar plaatsen.. geshoot onder het eten en ge wel dig!!!! :p

en over een week dinsdag heb ik mijn eerste pedicure *slik* wat moet ik daarvan verwachten? zij had over een uur bezig zijn :$

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nope hebben we verjaardag. Ik pb je even.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en wat vinden jullie? :p hij is nu wel een beetje korrelig dus ff kijken..

krijg hem niet beter dan dit :p ff op andere forum plaatsen.. daar mag ie groter :p

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind hem schattig !
    Geen idee, nog nooit bij een pedicure geweest

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mooi Parr! Echt uberschattig! :D

Fijne avond, ik ga slapen..

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Slaap lekker allemaal!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: leuke foto van Kate!!!

Meiden, ik sluit zo af...trusten!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: superschattige avatar!
    Pedicure is in het begin beetje raar, je moet echt even door het kietelige heen. Maar ik vond het altijd heel fijn want daarna waren mijn voetjes weer poezelig. Nu al 3 jaar niet geweest helaas.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja mijn voeten waren een trots van mij al heb ik soms last van zwemmers exczeem. Maar sinds die mega vochtophoping in mijn voeten :$ mijn rechter voet is alleen een beetje droog met onder de grote teen vouwlijnen van de vocht toen..
    maar mijn linker voet is helemaal opgedroogd :(

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Parr leuke avatar!!

Ik ben ook een tijdje naar de pedicure geweest en vond het wel prettig. Sinds Kyano's geboorte is het een beetje verslobberd :)

Missy hoe gaat het nu eigenlijk met A? En genieten jullie wel lekker van de vakantie?

Vriendinnetjes: Kyano liep dinsdag samen met een lief meisje op het KDV (leek een beetje op Raven :D) en toen wij weggingen zwaaide ze ook heel lief. Maar Kyano was alleen maar gericht op het naar huis gaan en had geen aandacht voor zijn meisje ;) :D

Ik ga lekker slapen, welterusten!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb ook extreem droge voeten en in de winter vaak kloven, maar ik heb nooit zin om ze in te smeren.

19. Ik had alleen last van een dunner wordende huid. Sindsdien kan ik ook niet meer zonder lippenbalsem. Het middel werkte overigens best snel...

20. Ik vind 'm lief. Kate trekt wel een beetje een 'Emmagezicht' (lees: een boevengezicht... ;))

Deel Deze Pagina