Ach liefie.. het is toch ook niet zomaar weg! Tuurlijk ga je aan de ene kant weer door, je wil verder. Maar dat verdriet heeft nog een plekje in je hart hoor, dat komt wel.. met de tijd. Snap dat je gewoon volschiet van dit soort momenten, ik hoop dat je vlug weer zwanger bent...
Hele leuke avatar! Parr Wij zijn weer thuis, het was erg leuk. Mijn oma was ook blij ons te hebben gezien, dus onze goede daad is verricht We zijn ook even met de bus naar de stad Groningen gegaan, heerlijk, voel me dan helemaal thuis en heb echt heimwee dan. Het is zo'n leuke stad en zulke leuke mensen. Dan zeggen ze dat Groningers zo stug zijn; toen ik de bus inging zat er een meneer in het bushokje (beetje asotype) die aanbood om even te helpen met de kinderwagen, toen ik de bus uitstapte wilde een mevrouw ook al helpen, toen ik daarna de weg overstak stopten 2 fietsers speciaal voor mij en toen Julian tegen een meneer aanliep begon hij vriendelijk te lachen ipv geirriteerd opzij te stappen. Heerlijk!! Vandaag Sven ook weer lekker vastgelegd en het ging weer super! Vannacht had hij voeding op 23:45 en de volgende was pas om 5 uur JAAAA! Hij sliep ook zoveel ontspannener (hihi is dat een woord? ) , ik zag zijn gezicht gewoon veel rustiger in zijn slaap. Geen schokkende bewegingen. De hydrofielluiers vind ik zo klein, maar toevallig had ik ooit van szus doeken gekregen die ik gisteren na wat googlen herken als inbakerdoeken, dus die heb ik nu om hem heen gedaan en daarna goed onder de dekens gestopt in zijn ledikantje. Ik hoop dat dat ook werkt! (anders ben ik de godganse dag met die kinderwagen bak aan het sjouwen)
P opperde het omdat hem opviel dat ik op enkele tenen knokkels eeltbultjes kreeg.. wist ik veel wat ze waren ik dacht vast droog gaat vanzelf weg
Pffff...Aimar was al om 6:00 wakker....Nog even gekeuveld bij ons in bed, maar als meneer eenmaal wakker is dan is hij wakker dus toch maar eruit gegaan. Ik ga hem even aankleden en dan gaat hij een ochtend naar het KDV. Ik heb geruild en komt mooi uit want moet vanalles regelen dus heb ik daar mooi de tijd voor. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen. Vandaag komt Rayyan logeren. Ga pannenkoeken bakken voor de jongens,maar om spitsuur te voorkomen bak ik ze tussen de middag al als Levi slaapt, hoef ik ze s avonds alleen maar op te warmen Voeten, hier ook droge voeten, vol met lijnen ect, incl. eelt. Maar loop in en rondom huis eigenlijk altijd op blote voeten. Eens in de zoveel tijd een voetenbad doet wonderen. Inge, klinkt als een geslaagde dag. Eva, was weer vroeg dag bij jullie
ja ze hebben een scopie gedaan en hij moet vandaag nog een scan. of het goed- of kwaadaardig is weet ik niet, daar had hij het niet over. ik weet niet of hij dat ook wel meegekregen heeft, hij was behoorlijk van slag. vooral ook omdat hij steeds aan zijn moeder denkt.
Rayyan ook niet hoor. Hij gaat wel door zijn knieeen en probeert dan omhoog te komen, maar hij heeft niet door dat hij zichzelf dan moet afzetten
Slim plan! hier komt zo een kennis op bezoek met haar dochter van bijna 3. heb er eerlijk gezegd niet zoveel zin in zij praat altijd zoooo veel en zoooo lang. en daarbij blijft ze ook altijd eten (een keertje vind ik wel leuk, maar altijd?). hmm ik hoop maar dat ze na de lunch een beetje snel ophoepelt dan kan ik nog even slapen. pedicure: hier geen ervaring mee. maar ik weet wel dat mijn opa er graag naartoe gaat
Pisum, zou het gewoon eerlijk zeggen als ze te lang blijft plakken. Joh A. en ik gaan vanavond weg en wil nog even rusten voor die tijd.
ja ga ik ook doen hoor. gister viel ik om 21.15 in slaap en dat is precies de tijd dat de film vanavond begint, dat belooft wat
Goedemorgen allemaal, @Kaatje: slim plan! Leuk dat Rayyan komt logeren. @Parr: leuke foto van Kate. @Pisum: Inderdaad gewoon eerlijk zeggen dat jnog even alleen wil zijn om uit te rusten. Voeten: ik heb laatst dat spul gebruikt van de reclame: 2 'sokken' van plastic die je aan moet trekken, daarin zit een soort gel en dit zorgt ervoor dat na 5 tot 10 dagen je voeten helemaal gaan vervellen. Werkt echt super en ik heb nu (sinds jaren) eindelijk meer eens mooie, poezelige voetjes. Zelfs al het eelt is weg. Was trouwens wel achterlijk duur, ik geloof 20 euro. Ik ben nog nooit bij de pedicure geweest, ik hou er niet van als anderen aan mijn voeten zitten.
Ik heb de PedEgg gekocht bij de Blokker (ik ben heeeel TellSellgevoelig, maar vind 't daar veel te duur haha) en dat werkt ook goed! We kwamen gisteren laat thuis, dus Sven rond 2130 gevoed en om 22 uur in bed. Hierdoor de laatste voeding maar weggelaten. Sven kwam om 4 uur pas!! En daarna om 8 uur!! Waaaaa het komt eindelijk goed!! Het inbakeren geeft rust. Alleen nog een vraagje, Queen, hoe maak je de doek vast? Ik had nu gewoon de dekens lekker strak over de ignebakerde Sven gedaan, maar hij weet zich toch nog los te wurmen..
Hoi! Ingeltje, wat fijn dat het inbakeren helpt! Pisum, naar welke film gaan jullie vanavond? Springen: kan Isis nog niet. Ze gaat wel door haar knieen en dan weer omhoog maar ze komt niet van de grond. Wij zijn gister naar Inception geweest in de bioscoop. Was een erg gave film, echt een aanrader! Isis is uit logeren bij mijn ouders dus we konden ook nog lekker uitslapen. Nu ga ik even in de tuin aan de slag. Groetjes!
oh en Ingeltje: fijne mensen he, Groningers. Ik vind het ook altijd hoor, ik begrijp niet waar dat beeld van de stugge Groninger vandaan komt, zeker niet in de stad.
Hoi! Nou mijn eerste mama-ochtendje sinds de curretage is goed gegaan. Ik heb eigenlijk bijna geen last meer van mijn rug of andere pijn en Kyano vond het heerlijk weer bij mij te zijn Eerst lekker binnen gespeeld en wat gepoetst en daarna een flink stuk gefietst. Alleen het fietsen was wel gevoelig in het begin, daarna ging het wel. Nu ligt hij erin, was vanochtend al om 6.15 uur wakker De laatste dagen sliep hij juist tot na 7 uur dus hoop dat hij dat weer gauw gaat doen. Ingeltje oh wat heerlijk om zon opgewekt stukje van jou te lezen!! Super toch dat Sven nu al 5 uur tussen de voedingen heeft gelaten! Als dit de manier is die werkt dan is dat toch geweldig . Oh jee heimwee naar Groningen.....dat wordt wat in Brabant . Eva hier net zon vroege vogel terwijl hij er pas tegen 20 uur in lag gisteravond.... Springen doet Kyano ook nog niet. Probeert het wel, laat zich door zijn knietjes zakken en gooit zijn armen in de lucht en thats it Azeb hmm lekker uitslapen.....alhoewel jullie sowieso al geluk hebben met Isis toch?
Zo Ferry en Levi ( vooral Ferry ) zijn weer blij. Levi had voor zijn eerste verjaardag visjes gehad, maar omdat onze kater die ook erg leuk vind stond hij boven op een plank, waar Levi ze dus niet kan zien. Ferry zeurt er al een half jaar om,maar vandaag dan toch maar zon klein aquarium met deksel en licht gekocht, zodat hij op ooghoogte kan staan voor Levi. Staat nu dus op zijn speelgoedkast. Pisum, ow jee dat wordt zeker nog even slapen dan vanmiddag Wupje, fijn dat deze ochtend goed ging meis. Ik ga pannenkoeken bakken !
Kaatje.. wat ben je toch een viswijf hihihi alles draait om jouw huishouden om vissen Wupje: wat goed van je!
Hee lieffies, Las iets over springen, bij Jill begint het te komen: YouTube - ‪Jill kan springen!‬‎ Let niet op haar kleding, had papa aangetrokken en we hoefden de deur niet uit (thank god)