September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja schattig he

Volgens mij was Rayyan ook aardig beduusd, papa en mama weg en Levi een partij uitsloven. Heb hem zijn eten moeten voeren want anders at hij niet en toen Levi in de hoek moest ging hij bijna huilen. Gelukkig kwam hij wel helemaal los met de duplo spelen.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pannenkoeken eten

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Duplo, leuk die sirenes

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, wat is Isabel toch een lekker moppie! Echt mega schattig hoe ze in een deuk ligt om koekoek! :D

@Kaatje, leuke foto's! Wat grappig dat ze aan het kleine tafeltje eten.. Doen wij eigenlijk nooit hier, staat er meer voor zijn speelgoed op te stallen dan hij er echt gebruik van maakt haha!

Verder niet bijgelezen.. Tattoo zetten is nog niet gelukt, was mega druk dus afspraak gemaakt voor 7 sept. Dan ga ik er weer aan geloven hihihi!
    Erna Mike opgehaald en vanavond lekker pannenkoeken wezen eten, Mike heeft patatjes gegeten want lust geen pannenkoek.
    Hij is vandaag op het KDV gebeten in zijn wang, echt doorgebeten.. :( Is echt zielig gewoon.. :(

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, ik zou wel graag die uitleg willen met 2 doeken *bloos*..
    Want misschien hebben wij het bij de 2e wel weer nodig en vond die Pacco doek echt niet fijn.. Dus misschien is het met 2 hydrofiele luiers wel op te lossen bij ons.
    Mike was een onrustige baby, maar ging helemaal flippen in de Pacco. Dus misschien is het sowieso voor mij handig om het met 2 hydrofiele luiers te leren.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, normaal eten we ook aan de grote tafel hoor maar had vandaag maar één kinderstoel.
    Heb geloof ik gemist dat je een tattoo neemt. wat voor iets ?

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, ja handig toch :D

ingeltje thnx!

kaatje leuk filmpje en rayyan laat ook gewoon alles toe he :D

Jannes leuk echt een lachebekje :D

missy als je het nodig heb tegen die tijd kom ik het persoonlijk uitleggen :D afgesproken?? ;)

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Queen, das nog beter! :D
    Weet je, kan me voorstellen dat mensen echt baat hebben bij de Pacco hoor! Ben er echt absoluut niet tegen.. Maar wijzelf vonden het echt zó niks! Pas toen wij zelf een andere oplossing hadden bedacht leerde hij zijn armpjes eerder gecoördineerd gebruiken. Vandaar dat wij dan liever die optie van 2 doeken willen gebruiken.

@Kaatje, ja wil die op mijn enkel (Mike) uitbreiden met een roos erbij.

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, hihi hier word dus wle met veiligheidsspelden (kinderspelden) gewerkt ;) dat mogen wij dus absoluut niet.
    Dingen kunnen los schieten vanwege het strak inbakeren door de druk die op de veiligheidsspeld staat.

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    missy prima, kom ik bou jou lang zodra het zover is :D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, ow oke ! Spannend :)

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi,

Leef nog, niets te melden, heel erg moe door veel werken en weinig slapen. Dus.... ga vroeg mijn bedje in.

Toedels!

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Wat een leuke filmpjes en foto's heb ik voorbij zien komen!

Hier alles oké, vandaag gewerkt, ik heb nog wel een beetje last van mijn kies, maar ik mag niet klagen.
    Vanavond gezellig met Femke bij mijn ouders wezen eten. Op de terugweg zouden we een ijsje gaan eten, dus mijn ouders reden achter me aan. Kreeg ik een klapband...op een weg waar je 100 mag...reed ik op de linkerbaan. Gelukkig had ik het meteen door, dus ik kon rustig naar de kant gaan en gelukkig reden mijn ouders vlak achter me en konden we er dus een andere band op leggen....wat een pech deze week!
    Morgen weer een dagje werken. W. moet ook werken, mijn schoonouders komen sinds hele lange tijd een dagje oppassen....
    en morgenavond gaan we weer gezellig naar de kleine s. ofie kijken.

Fijne avond en een goed weekend!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Maar in principe voelt de paccodoek niet anders aan dan 2 losse doeken voor een baby hoor. Een baby merkt echt niet of hij strak in een paccodoek ligt of straks in 2 lossen doeken...maarja dat is mijn logica misschien... ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, truste

Steen, schrikken zeg je lekke band. Gelukkig hulp bij je om de band te verwisselen.

Kijken jullie ook hollands got talent ?
    Vind Robbert echt geen presentator voor dit. Hadden beter martijn crabé of beau ofzo kunnen nemen.

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zei ik vanmiddag ook tegen collega!

17. Meiden, zit er even een beetje doorheen. Al sinds 29 mei - toen onze keuken werd afgebroken - zit ik in de troep. Ik wist waar ik het voor deed (een nieuwe en ruimere keuken!) en daardoor was het goed vol te houden.

Maar... nu staat die keuken er en is de rest van het huis (althans: beneden dan...) een complete chaos. Daar moet dus nog geschilderd worden (plafond en wanden), de vloer moet worden bijgelegd en opnieuw geschuurd en behandeld en de nieuwe kozijnen en tuindeuren moeten nog worden geschilderd. En nu kan ik die troep dus niet meer hebben, ben er zó klaar mee. Dan hebben de aannemers ook nog eens flink zitten schuren, zagen en mengen in de garage, waardoor alles (dus ook onze fietsen en al het buitenspeelgoed van de meiden) onder een dikke laag stof zit.

Ik geef toe dat ik net een potje heb zitten janken, weet niet meer waar ik moest beginnen (ben dus maar begonnen met het voorstrijken van de muren in de woonkamer... ;))

Maar jullie leuke filmpjes hebben weer een lach op mijn gezicht getoverd :)! Emma doet trouwens hetzelfde op de bank als Jill, natuurlijk flink opgestookt door haar grote zus die donders goed weet dat springen op de bank niet mag ;).

Wat heb ik verder nog onthouden...?

Pedicure: Ik ga zelf nooit, maar ik houd mijn voeten wel goed bij. Eerlijk gezegd word ik altijd een beetje kriebelig in mijn maag wanneer ik op de roltrap achter iemand sta met vreselijk onverzorgde voeten in slippers. Een eeltvijl of -rasp kosten haast niets, denk ik dan...

Paccodoeken: Ik heb ze gebruikt voor Emma en ik vond ze geweldig! Net als bij Sven was Emma ook vanaf het begin een stuk rustiger in bed...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Zou al veel eerder gillend gek geworden zijn van al die troep en chaos om me heen. We komen deze weken gewoon extra veel leuke filmpjes spammen om je er door heen te trekken goed :) Nog even volhouden en dan zit je er straks weer prachtig bij !

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaa echt leuk!! En Rayyan maar met grote ogen kijken:p
    En je moet Ferry even vertellen dat het Rajèn is en niet Raajen hahaha :D

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oooooh te schattig!! en ik blijf het zeggen.. ik zie echt trekjes in het gezicht van haar grote zus!

Deel Deze Pagina