September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    No comment ;)
    Levi zegt ook Rijen

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja.. ik wil het ook niet, vind het veel te eng... dan liever tape (kan je ze gelijk achter het behang plakken)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha 2 zielen.....

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Allereerst een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuf.. wat heavy allemaal. Kan me voorstellen dat je het zat bent. Ik zat er maar 2 weekjes in ofzo en werd gillend gek in mijn huis.

En even ter info.. heb je de Pacco nog? Ikke interesse!

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, dikke KNUF voor jou! Kan me voorstellen dat je de rotzooi nu wel zat bent. Je hebt t nog lang volgehouden vind ik..
    Had je mijn vragen nog gelezen?

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh meiden... ik voel me zo blij!! Ik kan wel springen en dansen van geluk!
    Ik durf eindelijk, na 2 maanden te zeggen dat ik me heel tevreden voel! Jemig wat een hel waren de afgelopen weken, als ik ze vergelijk met de laatste 2, 3 dagen. Wat heeft dat inbakeren geholpen zeg!
    Ik zit nu opeens keurig op 6 voedingen (ipv die 8-9) en Sven slaapt als een roosje, is veel vrolijker op de tijdstippen die hij wakker is. Hij lacht, straalt en heeft meer energie in de box om te 'spelen'.
    Zou het dan eindelijk? Durf ik eindelijk met een gerust hart te gaan werken straks!
    Je wil niet weten hoe opgelucht ik me voel!! Nouja.. dat wil je dan vast weer wel weten.. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg opgelucht!

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: via welke site had jij die filmpjes geupload? En moet je je daar eerst registreren?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, super meis ((( knuffel )))

Ik ga off.
    Truste

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  10. Nee, die was ik binnen no time kwijt op marktplaats. De wijkverpleegkundige raadde me aan om ze tweedehands te kopen in plaats van nieuw. Als je ze nieuw koopt, moet je ze namelijk eerst - ik dacht een keer of drie - wassen voordat je ze kunt gebruiken en een tweedehands doek hoef je maar één keer te wassen voor je 'm gebruikt. Dus die dingen zijn erg gewild tweedehands. Ik heb er bij verkoop trouwens iets meer voor gevangen dan ik er zelf voor betaald had...

11. Ik heb vragen van jouw beantwoord, dus:

a. Jij hebt mijn antwoorden niet gelezen

b. Jij hebt daarna nog meer vragen gesteld, die ik dan weer niet heb gelezen...

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, wat enorm fijn zeg! Hoop dat dit DE oplossing voor jullie is!!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, denk dan antwoord a hahaha.. Had hoop pagina's teruggelezen maar misschien net die ene niet.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kijk! Slim gedaan :p
    Ik heb er inmiddels net 1 gescoord via MP voor 20 euro. Nu nog een 2e zoeken...

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, hoelang heb jij t middel moeten gebruiken voor alles weg was? En is daarna dus ook niet meer teruggekomen?
    Op internet lees ik van die horrorverhalen erover.. dat er 10 x van dosis gewisseld moest worden en allerlei bijwerkingen etc brrr..

16. Ik ben blij voor je! Ik vind dat inbakeren ook een echte uitkomst.

Trouwens nog een leuke anekdote: Ik zei tegen Jasmijn altijd dat ik Emma ging inpakken of uitpakken, in plaats van het woord inbakeren te gebruiken. En Jasmijn - die dat al gauw associeerde met de vele kadootjes die zij in die tijd van kraamviste kreeg - zei al snel iedere keer als ik Emma uit bed haalde: 'Mama, kadootje uitpakken!' :)

17. Ik geloof een maand of vier ('t is alweer zo'n 10 jaar geleden...) en last van bijwerkingen heb ik niet gehad, op een wat dunner wordende huid na (tijdelijk hoor). Zo heb ik me toen eens geschaafd tijdens het ontharen van mijn benen en kan ik sindsdien niet meer zonder lippenbalsem.

De dosis was bij mij schijnbaar in één keer goed, want die is nooit bijgesteld.

Ik had niet zozeer acné in mijn gezicht, maar dikke onderhuidse ontstekingen in mijn hals. Deed echt zeer. Ik heb er daarna nóóit meer last van gehad, al wil ik nu ook weer niet beweren dat ik nooit eens last van een pukkeltje heb...

Enne... het was dus inderdaad antwoord 'a'... ;)

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ik heb ook niet zo zeer enorme pukkels zeg maar..
    Maar meer echt van die onderhuidse bultjes over mijn hele gezicht die dus niet eruit komen als puistjes.
    Hoop dat ik net zo'n geluk heb als jou dan ermee en weinig tot geen bijwerkingen krijg! Als t hooguit 12 maanden zou duren de behandeling redden we t kwa stoppen met de pil weer hahaha..
    (Dat hopen we namelijk volgend jaar sept ofzo te kunnen doen.)

19. O ja: diezelfde wijkverpleegkundige heeft mij eerst zo'n doek geleend om uit te proberen. Je mag trouwens nooit beginnen met inbakeren zonder overleg met de kinderarts van het cb! Dat heeft iets met de heupjes te maken. Ga dus even daar langs voordat je Sven gaat 'inpakken'...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kwam net een paar oude foto's van Levi tegen op mijn zusje haar hyves. Mijn god wat een dikkop :D ( als iemand dat toen tegen me zei kon ik diegene wel schieten)

Deel Deze Pagina