September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Deze zin moest ik echt 3 keer lezen voor ik hem begreep.. ik dacht.. die Lola moet wel heel onhandig zijn..als ze met haar scheermes van haar been uitschiet naar haar lip!! Of zou ze nou lippenbalsem op haar been smeren? :p;):D

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, whahahah dat had ik dus ook! :D

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wij hebben net de film 'de storm' gekeken, mooie film maar oh ik haat het zo'n einde van zo'n film :x.
    Was ook niet echt de perfecte film om nu te kijken maar goed, hubbie had hem uitgekozen ;).

Wow Queen je bent echt een volleerd lerares! Geweldig die uitleg met foto’s erbij :D

Kaatjes vonden de boys de pannenkoeken lekker?
    Wat een leuk filmpje! Rayyan boeit het idd voor geen meter, wel super die wijze blik van hem 8)
    Robert ten Brink is idd niet geschikt voor Holland’s got talent. Hadden Dennis en ik het vorige week al over. Zit gewoon geen humor in zoals hij reageert op de acts.

Eva fijn dat de loopfiets goed was! Maar waarom geen roze met bloemetjes :D ;)??

Lola oef zwaar wordt het nu hè. Dikke knuff en hopelijk gaat de tijd nu snel...en de rotzooi ook snel weg ;)

Ingeltje toppie joppie!!

Zo en nu gauw slapen. Hopelijk besluit meneertje om morgenvroeg op zijn minst weer tot 7 uur te slapen.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje eigenwijs :):):) (wie IK? Inge? pfff ik weet het, dat ben ik wel vaker) ben geweest.. want ik had dat ook gelezen, maar ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n paccodoek de heupjes beinvloedt...
    Ik ga overigens volgende maand voor een heupecho naar zkh, omdat Sven daar wel risico mee loopt omdat ik het vroeger heb gehad (heupdysplasie)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zei daarom ook wijselijk niks :p

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38

Dit klinkt idd erg eigenwijs.....maar snap jou wel :D

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: whahahahahaha :) Super die foto!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zo vond mijn zus dat we Aimar's haar moesten knippen toen hij zo''n einsteinkapsel had....maar wij vonden het leuk zo, hoorde bij ons mannetje. Als ik die foto's nu zie denk ik: mijn god, waarom hebben we er toen geen schaar in gezet???? :D

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik ben zoooo blij dat ik eindelijk mijn Sven gevonden heb... ik wil niet meer zonder het inbakeren :)

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
  11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Als laatste en als eerste online..... :) het moet niet gekker worden!

Aimar was om 4:00 aan het huilen in bed, viel tegen half 4:30 weer in slaap, toen om 5:30 wakker en toen blijven klooien tot 6:00. Die slaapt dus vandaag 2 keer ;)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
  13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @lola: oh ik kan me helemaal voorstellen in wat voor chaos je moet zitten. Als ik zie wat een stof er van dat verbouwen afkomt ben ik blij dat we dat in het huis doen waar we NIET wonen. Maar ook in dit huis is het een rommeltje omdat we er al bijna een jaar uit dozen leven. Vreselijk. Ga echt alles weggooien straks.

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: ik kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit/zat. Lijkt me echt vreselijk om zolang in de rotzooi te zitten. Ik hoop dat alles snel weer opgeruimd is en je kunt gaan genieten van jullie nieuwe keuken.

@Eva: oei, Aimar heeft dus niet zo goed geslapen...

@Kaatje: en, hebben de jongens goed geslapen? En dat hebben wij ook als we foto's van Q van een jaar geleden bekijken: echt een klein dikzakje.

@Pisum: was de film leuk? Ben je de hele film wakker gebleven :)?

@Ingeltje: wat heerlijk om te horen dat het de laatste dagen zo goed gaat. Ik hoop dat uit de echo blijkt dat hij geen last heeft van heupdysplasie en je door mag blijven gaan met het inbakeren.

@Wupje: heeft Kyano jullie vanochtend lekker laten liggen?

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Q werd vannacht ook wakker, hij moest steeds hoesten. Hij klonk echt als een klein zeehondje. We hebben hem even bij ons gepakt maar hij was duidelijk niet ziek want hij heeft de slaapkamer op stelten gezet :D. Na wat drinken en een paar knuffels weer terug naar bed gebracht en daar is hij weer lekker in slaap gevallen. Het hoesten is nu weer helemaal over dus wat dan nu is geweest?

Wij gaan zo even naar Babyplanet en Prenatal want de bestelde traphekjes zijn binnen. ook moet ik nog twee cadeautjes kopen: een voor een zwangere vriendin en een voor een net bevallen vriendin. Leuk!

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    goeiemorgen meiden!

Ik kan vanaf hier alle filmpjes niet bekijken (op gsm) dus dat doe ik later wel!

Ik vind de foto van Levi en Rayyan aan het tafeltje met de pannenkoeken erg schattig!

Pisum: hoe vond je Inception?

Lola: ik kan me voorstellen dat je gillend gek wordt van de troep. Zou ik ook hebben!

Ingeltje: wat heerlijk dat Sven zo goed reageert op het inbakeren. Super!

Hier alles goed. Ik had gister meidenavondje met een vriendinnenclubje. Dat was heel erg gezellig! Erg gelachen en superveel bijgekletst. Was ook wel nodig want we waren sinds oktober al niet meer met z'n vijven bij elkaar geweest.
    Ik had zelf chocoladefudge gemaakt maar heb er niks van genomen, in het kader van het afvallen. Goed he! Ook bij het maken niet gesnoept. Ben erg trots op mezelf.
    En ik was naar Groningen gefietst (20km) dus dat schiet lekker op zo :).

Liefs Azeb

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: pfff...ik zou ook gek worden van de troep in huis denk ik! Nog even doorbikkelen (en hier bij ons gewoon lekker komen klagen ;)) en voor je het weet is jullie droomhuisje af!

@ Azeb: Wow! Wat goed dat je de fudge hebt kunnen weerstaan! Dat doe ik jou niet na!

Deel van de boodschappen zijn binnen (heb veel nodig dit keer ivm visite morgen (Anno, Rik en Julia) en mijn verjaardag dus ga vanmiddag nog een keer).
    Aimar ligt al lekker in bed, had net een hele droge luier en al 2 keer op de pot geplast en 1 keer gepoept! Gaat goed dus!
    Vanmiddag gaan we voor een fiets voor E. kijke. Hij is bijna jarig (19 september) en krijgt de fiets deels van mijn ouders en zus+zwager! Wiehoe, eindelijk eens gezellig een stukje kunnen fietsen als gezinnetje!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier een beetje moe. Rayyan werd om 03.00 en 05.30 wakker. Heb van 3.00 tot 06.00 wakker gelegen en om 07.15 waren beide jongens wakker.

Azeb, gister een leuke tijd gehad dus J

Eva, Aimar toch in de top 100, gelukkig alweer een tijd geleden.
    Veel plezier met Anno en fam.

19. zo terug gelezen maar ik ga niet reageren
    ff mama-time en dan gaan we naar de ikea als julia wakker is
    gordijnrails past niet dus even terug brengen en natuurlijk ff shoppen haha

dikke knuff voor iedereen!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Pfff beetje brak nu. Om half 7 werden we (althans mannetje die vervolgens mij wakker maakte) wakker van brandweersirenes in de straat. Mannetje ging toch maar even kijken, ook omdat de buren op vakantie zijn. Gelukkig viel het mee. Op beide hoeken van de straat had een of andere maloot coniferen in de brand gestoken...

Tot mijn verbazing is Ilse er doorheen geslapen. Wij zijn ook weer gaan slapen en werden om half 9 door Ilse gewekt.

Verder rustige ochtend gehad. Ilse slaapt nu weer, mannetje is fietsen en ik ga lekker de babykleertjes uitzoeken!

Vanmiddag svader op bezoek.

Sorry dat ik niet zoveel hier ben deze dagen...Nog 1 week werken en dan lekker verlof dan zal het wel meer zijn. Ik probeer wel bij te lezen, maar heb niet altijd puf om te reageren.

Deel Deze Pagina