Zoo ik ben ook weer thuis.. vandaag naar Gijs'zus geweest in Rotterdam. Gijs moest nieuwe schoenen hebben en die koopt hij altijd in Rotterdam, in een speciale schoenenwinkel. Maat 50/51 is nou eenmaal niet echt makkelijk te vinden... Hadden ze een actie met 3 schoenen halen, 2 betalen, dus had ik geluk, ik kon ook een paar schoenen kopen! Mijn probleem is namelijk dat ik voor mijn kleine voeten, hele hoge wreef heb en een hele brede voet. Dus de lieve elegante damesschoentjes kan ik bijna niet vinden. Ben geslaagd voor een SUPERgave schoen!! Die.. schrik niet... 170 euro kostte ik heb nog nooit in mijn leven zulke dure schoenen gehad maar ook nog nooit zulke leuke! Bekijk bijlage 92296 (grr bij het zoeken van dit plaatje zie ik dat ze online 120 euro kosten.... :x)
@ingeltje gave schoenen, jammer dat ze een stuk goedkoper zijn online @eva en wupje jullie hebben pb en eva ook nog mail haha hier alles zijn gangetje naar ikea geweest en alles gehaald wat nog moest alleen geen gordijnen want dat ging niet passen we hebben nu wel een rolgordijn en laten het waarschijnlijk daarbij xxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Ingeltje: leuke schoenen! En je moet maar zo denken, anders had je die 3 halen, 2 betalen aanbieding niet gehad! En dus komen ze misschien wel op hetzelfde bedrag uit! En nu kon je tenminste passen! Duimen jullie even voor ons dat het woensdag mooier weer wordt dan ze tot nu toe hebben voorspeld? We gaan dan namelijk naar het dolfinarium....een paar zonnestraaltjes en op z'n minst droog zou wel fijn zijn!
eva nee dat ga je niet! Als deze mw waa rik kraam geen verlening krijg ga ik dus daar ook heen. Met kyani en vriendin en dochter... ingeltje dat verklaart eenhele hoop hihi
@ Queen: wie weet komen we elkaar dus wel tegen Zit hier half de film Salt te kijken (illegale download...), snap er helemaal niks van.... Echt ik baal van het weer. We zouden eigenlijk morgen met Anno en family naar een strandje gaan...dat plan valt dus in het water....nu laten we onszelf maar in het water vallen.....We gaan zwemmen!
we gaan het zien hoop zelf wel dat klaar ben na dinsdag daarna kan ik neit meer afpsreken met vriendin die is dan 2weken op vakantie
eva ik zit ook met een half oog gedownloade film te kijken. In mijn geval The Karate Kid. Beetje traag, vandaar even forummen tussendoor! Salt lijkt me wel cool trouwens.
ik ga mijn bedje opzoeken morgen er vroeg uit en dagje naar eva en fam de 2e nacht in onze nieuwe slaapkamer!!! zal snel eens foto's spammen truste xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Hummelke: had jij mij geen foto van Ilse beloofd op het andere forum? @ Azeb: Karate Kid vond ik wel leuk, vind dat gozertje zo cute Ik zeg net tegen E. dat ik deze film nog een keer wil zien, maar dan met ondertiteling. Er zijn ook stukken in het russisch, en dus dan mis je net sommige dingen....
het einde is ook stom....vind ik dan. Hou ik nooit van, maar zal het niet verklappen Meiden, ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal... ik ga Sven wakker maken. Heeft het vandaag wéér geweldig gedaan ondanks veel onrust (autoreis, metro, wandeling in stad, winkelen, met auto naar het strand en gevoed in auto, daarna weer terug naar huis) en ligt al weer supergoed te slapen. Zalig. Tot morgen!
eva, de oude karate kid vond ik vroeger ook erg leuk. Dit is de nieuwe versie die nu in de bios draait met Jaden Smith (zoon van Will) in de hoofdrol. Ook een schattig jochie (wat lijkt ie op z'n papa) maar het verhaal was erg voorspelbaar vond ik.
@ Azeb: ja die bedoelde ik ook, vorige week gezien. Ik vind die Jaden zo'n leuk jochie! Idd, het verhaal is wel voorspelbaar...maar dan hoef je eens niet zo na te denken....wat bij Salt wel het geval is Aimar was weer om 5:50 wakker.......en dat terwijl we nog gaan zwemmen straks...naja hij zal het vast wel volhouden. Ik spring zo even onder de douche, even benen en bikinilijn ontharen....wel zo fijn als je gaat zwemmen