goeiemorgen! Heerlijke morgen vanmorgen, Isis was rond acht uur wakker en heeft toen nog een tijdje heel gezellig bij ons op bed gespeeld terwijl wij wat doezelden. Nu opgestaan en lekker ontbeten. Vanmiddag naar mijn mama, die is jarig. Ze viert het niet echt want ze heeft iets met haar been, wel een beetje vreemd: sinds vrijdag opeens heel erg pijn, dat ze er bijna niet op kan lopen. Ik hoop dat het een spierverrekking is ofzo en niet iets ernstigers... Maar wij gaan wel gewoon heen want dat wil ze graag. Eva en Anno: veel plezier met zwemmen! Fijne dag verder meiden. Jullie nog plannen? Liefs Azeb
Azeb, gefeliciteerd met je moeder, en met je 3 jarig jubileum. hoop ook niet dat het iets ernstigs is met je moeders been, iig wel even in de gaten houden !
@Azeb: gefeliciteerd met je moeder! Ik hoop dat de pijn in haar been snel weer wegtrekt. @Kaatje en Pisum: goedemorgen! Q was erg vroeg wakker vanochtend, hij heeft zichzelf weer wakker gehoest. Hij is verder niet ziek en heeft de hele ochtend gespeeld en geknuffeld. Manlief doet hem nu in bad en dan gaat hij naar bed. We gaan vanmiddag naar vrienden in Brabant. Ik hoop dat het vanmiddag een beetje opklaart want dan kunnen we een stukje gaan varen.
nou in het begin niet, want verderop hadden ze een of ander knalfeest :x echt vaag, dit is het sufste dorp waar ik ooit gewoond heb, maar wel met de meeste geluidsoverlast.. maar later ging het wel weer. Rayyan werd om 7.30 wakker
Goeiemorgen, Nou ja... Vanmorgen mocht ik uitslapen maar dat lukte niet bepaald aangezien J. naar beneden was met Raven maar op de bank lag te pitten (ik hoorde hem niet en Raven des te meer). Dus ik lag toch te 'waken' of ze niet de voordeur uit zou lopen of iets dergelijk. Geen fijne situatie. Ben er behoorlijk geïrriteerd over. Als hij denkt dat hij het niet kan doordat hij te moe is door het klussen (wat ik me kan voorstellen), zeg dan niet dat ik mag uitslapen of ga vroeger naar bed (ik moest hem echt overhalen gisteravond om middernacht om naar bed te gaan). Zucht... Maar goed misschien ligt het wel aan mij want ik ben nogal prikkelbaar de laatste dagen. Echt PMS-erig terwijl ik nog lang niet ongi moet worden. Het voelt echt als onredelijke hormoon-boosheid. En daarbij mega emo.... Dus toen ik Queen haar stukkie las over werken dacht ik gelijk: wat ben ik toch trots op dat wijfie! Ze heeft het toch allemaal maar mooi voor elkaar gebokst met Kyani en werk etc! Echt super! *pinkt traantje weg*
Pisum, 07.30, lekker J Vast nog moe van het bezoek hier Vervelend dat geluidsoverlast, je moet ook in dit dorp komen wonen. Stuk minder suf Yule, idd geen handige zet van Jaap, als je besluit op te staan met Raven moet je ook die verantwoording nemen. Zeker rond deze leeftijd, zijn nu zo aan het uitproberen ect,.
Minder suf als daar denk haha. Weet je wat het is, ik woon hier al sinds ik 6 maanden was, ben niet anders gewend, en zou ook echt nooit in een grote stad willen wonen.
HOi! Gisteravond een gezellige avond gehad. De kinderen hebben zich echt goed geamuseerd en veel buiten gespeeld op het speeltoestel. Kyano had wel even moeite met gaan slapen, hij was eerst echt even in paniek en riep maar mama, mama huis. 1x terug gegaan om hem te troosten en verteld dat wij in de buurt waren en toen is hij gelukkig toch gaan slapen. Yule ha ha door Ingeltjes reactie werd jullie klusverhaal erg leuk om te lezen Maar fijn dat het goed lukte 8)! Ingeltje gvd dat wil je toch niet weten dat ze online zoveel goedkoper zijn :x! Maar idd een erg leuke schoen! Maar je moet maar denken G leeft op grote voet dus geld zat Azeb gefeliciteerd met je moeder. Wel vervelend dat ze zon pijn heeft. Yule hmm ik snap uberhaupt niet hoe J het voor elkaar kreeg om op de bank in slaap te vallen met Raven erbij. Zou ik echt niet kunnen. Niet leuk voor jou. Misschien goed nieuws over een paar dagen???? (als je zo emo bent, moet toch een reden hebben) Pupke veel plezier vanmiddag!!
Goedemiddag, @Eva: veel plezier in het zwembad. En 5.50uur wat onmenselijk! @Yule: o dan zou ik ook om kapot te vallen zijn! Ga dan idd lekker om 23 uur naar bed of zeg niet dat jij mag uitslapen. Hou er wel rekening mee dat verbouwen ontzettend veel van je vraagt, ook van je relatie. @Pupke: wat vervelend dat Q. zo hoest! @Ingeltje: dat is nog eens lekker shoppen. Al vind ik, ja ik, 170 euro voor een lage schoen wel ontzettend veel geld. @Azeb: gefeliciteerd met je moeder Hier een onverwachte gezellige ochtend. Wij hebben vandaag verjaardag van ons petekindje/nichtje. Vrienden uit Soest komen ook, maar die belde vanochtend of ze vooraf niet eerst ff gezellig hier langs konden komen. Natuurlijk geen probleem! Dus die zijn net met hun 3 kids hier geweest en nu naar de verjaardag hier om de hoek. Wij lopen die kant op als de kids wakker zijn.
O hun zoontje van 5 maakte trouwens een leuke opmerking! Zijn zusje zat op de laptop een spelletje te doen. Hij wilde ook, dus mocht van mij op de PC. Zegt hij "wauw, jij hebt gewoon 2 computers, wij hebben er maar 1. Jullie krijgen vast meer zakgeld dan mijn papa en mama!" Hahahaha....
Ja ik moest ook zo lachen. Maar denk toch echt dat zijn papa wel 4 a 5x meer zakgeld krijgt in zijn eentje, dan S en ik samen....
Ohjee... *schaamt zich nu diep* Haha, maar ik heb ze ook alleen maar gekocht icm de 3=2 actie. Die schoenen van Gijs zijn ook erg duur.. omdat ze zo gigagroot zijn. In principe kostte het schoenenpaar nu dus 'maar' 105 euro
@Ingeltje: nou we spraken het allemaal niet uit, maar we wisten alle vier eigenlijk wel dat het daarom idd zo grappig was. Zij zijn namelijk gewoon rijk.... als je dat zo even heel stom mag noemen. Al merk je daar helemaal niets van. Heerlijke gewone vrienden, geen merkkleding, geen poeha, lieve kids. Het enige waar je het aan ziet is hun mooie huis Soest en hun twee enorme spiksplinternieuwe Volvo's voor de deur.