Hey meiden, Fijn dat zwp het weer doet! Femke ligt nog lekker op bed. Dus heerlijk mama tijd. @jannes, een gezellig ochtendje dus. Wat een geweldige opmerking hihi! @Pupke, fijne dag! @Azeb, heerlijk zo'n ochtendje. Gefeliciteerd met je moeder. @Eva, hoe was het in het zwembad? @Yule, oh dat is balen ja, zou ik ook niet tegen kunnen....
Ingeltje, leuke schoenen, wel duur maar verwennen mag af en toe wel toch? Fijn trouwens dat het vloeien is gestopt. Ik zou zeggen nieuwe schoenen aan, rest uit en gaan met die banaan Eva, oh ja ga ik zo regelen Yule, knuffel voor je emo-dag. Jannes, haha leuke opmerking zakgeld! Hier een beetje een baaldag, geloof dat ik een beetje last heb van mijn hormonen en dus mannetje en ilse ook grrr. Net even geslapen dat helpt wel.
Haai allemaal! Wij hebben vanmorgen heerlijk gezwommen, foto's volgen later nog. Aimar is ineens over al zijn angst heen en stapt gewoon het zwembad in! Julia is helemaal een waterrat en nergens bang voor. Daarna lekker gelunched en Aimar heeft maar een uurtje geslapen..maarja what's new??? Net heerlijk gespeeld, wij gekletst. Beiden een magneetje in de verwarming gedonderd die we er niet uitkrijgen en zo even buiten wandelen! Tot later!
@jannes hihi kinderen kunnen leuke dingen zeggen @hummelke o jee hoop dat je hormonenstorm zo weer wat weg trekt.
@Hummelke, knuff meis! Echt balen die hormonen he... @Eva en Anno, wat leuk dat jullie een gezellige dag hebben!
Ha meiden! Ingeltje: gave schoenen hoor! En ach, voor een keertje mag je best eens veel geld aan schoenen uitgeven, zeker als je er zo blij mee bent! Jannes: haha wat een uitspraak zeg van dat jochie, geweldig! Anno en Eva: klinkt als een erg gezellig dagje! Wij zijn net bij mijn moeder geweest, die heeft nog steeds echt veel last van haar heup. Ik hoop (en zij ook) dat het een slijmbeursontsteking is en geen artrose/versleten heup... Morgen gaat ze naar de dokter. Even afwachten dus nog. Verder wil ik jullie even tippen voor deze site: www.babybij.nl Je kunt er hele leuke kleding kopen en veel verschillende draagdoeken. (en je kunt nu een prijs winnen als je hun site promoot op andere plaatsen dus ook een beetje eigenbelang voor mij) Liefs Azeb
Mijn humeur is weer wat opgeklaard. Mannetje heeft heleboel kleine klusjes gedaan die al lang moesten, dat hielp goed mee. Ik wat kleine dingen, zoals de rugsteun uit de stokke stoel gehaald, ik kreeg ilse er echt nauwelijks meer in. Daarna lekker gegeten en een wandelingetje gemaakt met de duowagen. Ilse wilde perse die wagen en vond het prachtig, was de hele tijd beebieke aan het roepen en naar het achterste zitje aan het wijzen. Net even lekker in bad geweest en nu ligt ze lekker te slapen!
Goedenavond! Morgen begint voor mij weer t normale leventje, dan is mijn "vakantie" voorbij en moet ik weer aan het werk. Als het goed is krijg ik wel 2 of 3 vakantiedagen terug, want gaan kijken of het valt onder zorgverlof. Kan dan met kerst nog vakantie nemen hopelijk..
ok nu rolde bij mij ok even een traantje (maar ja ben ook over vermoeid nu door het vele werken door de drukte), heb ook 2 weken vrij gevraagt en is geaccepteerd. Maar thnx voor je complimentje! Weet je dat die alleen maar van het forum afkomen! Niemand in mijn fam die het zegt hoor! Azeb gefeliciteerd me tjou moeder en je 3jarig lid zijn van forum. Hopen da tniet ernstig is van der been. Jannes hihi wel een leuke opmerking van hem In slaap vallen terwijl kind rondloopt, gebeurt hier ook wle eens, maar zodra kyani het door heeft maakt ze mij of opa gewoon wakker hoor als is het neit door schreeuwen in je oor dan wel met de radio haha. eva en anno, leuk da tjullie gingen zwemmen met zijn alle. Gezellig hoor.
Rustig dagje hier vandaag.... Wij hebben net nog een stevige boswandeling gemaakt, Femke vond het geweldig. We hebben paddestoelen gezocht, ging ze er op haar hurken voor zitten en dan zei ze: mag nie aankome he? hihi Schatje he. Nu ligt ze lekker op bed. En wij op de bank, ik moet vannacht nog een nachtje werken.... @Queen, nou meid het mag zeker gezegd worden dat jij het allemaal toch maar doet zo, ik vind het ook super knap! @Missy, oh de vakantie zit er weer op dus....werk ze! @Hummelke, gelukkig gaat het weer wat beter! @Azeb, ik zal eens op die site gaan kijken. Fijne avond allemaal!
thnx steen. boswandeling heerlijk, doe ik dus alleen als ik vrij ben. maar heeft zo zijn voor en nadelen hoor alleen zijn vooral met uitjes maken!
Hoi! Jannes geweldige opmerking Eva en Anno leuk zon geslaagd dagje! Grappig dat Aimar dat onbevreesde nu dus ook heeft in het zwembad. Ons viel het bij Kyano ook al op, wil alleen maar zelf lopen en steeds zijn hoofd onder water en weer lachend boven komen Missy balen dat de vakantie alweer voorbij is. Gaat het goed met A? Ik duik ook weer gelijk terug op de bank want heb krampen en vloeien is in alle hevigheid terug met stolsels Heb even op google gekeken en het kan erbij horen maar ik hou het wel maar in de gaten.
Ik ben echt erg, kom gewoon wéér filmpjes spammen Had toch wel eens verteld dat Jill moet huilen bij een promo op NGC? Dan zie je allemaal heftige dingen gebeuren. Vandaag heeft A het gefilmd. Ze is rustig aan het spelen, niet eens in de buurt van de tv, hoort de muziek en daar gaat ze Wat wel grappig was, toen de muziek en promo afgelopen was, zei ze: Zooooo! Gekkie. YouTube - ‪Huilen door een National Geographic promo‬‎ Wel effe in hoge resolutie bekijken.
En gisteren, op de 6de verjaardag van neef Dylan. Alle kindjes bleven binnen, maar Jill heeft uren buiten gespeeld in de stromende regen. Ze was echt drijfnat maar vond het heerlijk leek het. Toen ze blauwe lipjes kreeg hebben we haar uitgekleed in in een oude badjas van Dylan gewikkeld YouTube - ‪Wat nou, regen‬‎
Pfff jij bent zóóó DC hihi Wat ontzettend zielig!! Julian deed het hier woensdag met een filmpje van de smurfen, stond bij mijn ouders toevallig aan. Opeens riep hij zóooo verdrietig: mama! en begon hartverscheurend te huilen.. schijnbaar was er iets heel engs te zien geweest. De tijd is voorbij dat ze dit soort dingen niet meer meekrijgen..
@Freesia, aaah me hart brak in 2e toen ze zo begon te huilen. Welke promo is dat dan? Wij kijken ook wel es NG..
oei ik duim ook dat het een onschuldig spier verrekking is! als ik door mijn enkel ga dat na een paar dagen straalt het uit naar mijn kuitspier en is de boel ook erg strak.. heel normaal volgens mijn HA maar wel verrekt AUW! :x