O wilde nog wat schattigs vertellen. S gaat Sara straks uit bed halen, waren een beetje aan het keuvelen, hoor ik S opeens zeggen "och wat is papa toch gek op jou!" Vond het zo lief.
Freesia, ahh wat een sneu filmpje zeg. Is dat filmpje toch behoorlijk bij gebleven. Jannes, haha die sbroer van jou. Kan je hem niet even hier langs sturen. Wordt ook gek van die vliegen Ik ga off truste
Julian zit de laatste dagen ook weer veel beter in zijn vel. Het kan zijn dat hij zich beter voelt omdat wij ons beter voelen (omdat Sven zich beter voelt, haha volg je me nog?) of hij uit een sprongetje is. Hij was de laatste weken zo huilerig en aan het miepen om niks. Hij praat steeds langere zinnen. Hij is heel erg bezig met het benoemen van gevoelens en zich uiten. Vanmiddag op de bank komt hij bij me en zegt: "Vind mama lief" Afgelopen week zaten we in de auto te '1-2-hoppakee-en' over de verkeersdrempels, zegt hij: "Da's leuk!" Hij zegt: "Niet doe-hoen" als hij iets niet leuk vindt, of "schrokken" als hij ergens van geschrokken is. Zo leuk en handig!
Goedemorgen! Ik durf het bijna niet te typen...maar Aimar slaapt nog! (ff afkloppen....) Om 7:15 moet hij echter wel wakker worden, want ik moet werken. Een lange dag met veel geregel. Vanavond sporten, traktatie kopen/regelen en een kwarktaart maken....Pffff ik ben maar druk met jarig zijn
Goedemorgen. Net via marktplaats een zomerslaapzak voor Levi gescoord voor 4 euro. Hij heeft er 2,maar die zaten dus van de week onder de poep en hadden toen een probleem. Uiteindelijk in een winterslaapzak gelegd maar was echt te warm voor hem. Inge wat is Julian toch ook lief ! Eva, en heeft Aimar het gered tot je hem wakker maakte ?
Goedenmorgen! Hier zit ik weer achter de pc op me werk.. Was wel een beetje vreemd vanmorgen en moest sommige dingen echt zoeken, maar ben alweer helemaal gewend haha! Het is lekker druk met uitzoekwerk van me collega die afgelopen 2 weken alleen heeft gedraaid (werkt er pas 4 maanden) dus heb genoeg te doen.. @Ingeltje, ik merk dat Mike nu ook wat gezelliger weer word! Alleen het slapen is nog beetje drama, hebben hem gisteren dus toch laten huilen steeds en hoop dat het werkt want echt geen zin om hem steeds weer eruit te halen als het gewoon aandachtvragen is. Fijn dat t bij jullie nu lekker loopt! Heb je wel verdiend!
goedemorgen de rest wel terug gelezen maar we gaan aan julia haar kamer beginnen dus ben al weer weg vanmiddag naar de tandarts, heb gisteren een stukje van mijn kies gebroken en nu snijd dat aan mijn tong natuurlijk is onze eigen tandarts op vakantie dus mag ik bij een vreemde heb er zo'n hekel aan, de tandarts op zich dus ik zit hem al te knijpen komt goed xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zet hem op Anno, komt wel goed!! Jannes: wat schattig van Sara! Eva: en, tot hoe lang heeft Aimar het volgehouden? Jammer dat dat soort dingen alleen gebeuren op je eigen werkdag he...
Ik nog niet.. nog 1 weekje als het goed is Heb nog totaal geen zin.. ben pas net aan het genieten van de babytijd haha!
@Ingeltje, ja vervelend is dat dan he.. Had ik ook precies zo met Mike, pas toen ik een "oplossing" gevonden had en hij een vrolijke baby werd moest ik alweer werken. Bah, heb er toen zo tegenop gezien! Maar het is uiteindelijk goedgekomen met me, dus met jou vast ook..
Hey meiden, Het is inderdaad rustig hier.... Ik heb weer een lekker nachtje gewerkt! Net wakker, dus ik zit nog een beetje duf op de bank. Als Femke wakker is dan gaan we bij haar vriendje spelen. We hebben besloten om Femke na 2 uur slapen wakker te maken, ze heeft de afgelopen dagen bijna 3 uur 's middags geslapen en dan lukt het slapen 's avonds dus voor geen meter....dan ligt ze echt nog tot 21 uur te rommelen. Eens kijken of dit werkt. @Anno, succes bij de tandarts! @Ingeltje, waar begin je volgende week? Sorry ben het even kwijt....wat heerlijk dat het nu zo goed gaat bij jullie. @Missy, je zit dus al weer helemaal in het werk. Succes! @Eva, grrr kids die uitslapen op jouw werkdag Succes vandaag.
poeh heb ik me even verkeken op de muurtekening ben al 1 1/2 uur bezig en pas 1/4e af mijn arm doet er pijn van dus straks maar weer verder xxxxxxxxxxxxxx
eva, 11 september ben ik 2 weken vrij dan heb ik geen plannen op dagjes uit na dan (als ik mensen vind om mee tegaan, op bonnen van 2de kaartje gratis ). En 8november 2 weken vrij, waarvan ik er dan 8 dagen naar drenthe ga. Wil je daten dan freesia ah arme jill en ook ik zo het net als yule aanpakken en uitleggen. Zo me was draait met mijn pakken ga slapen alles ligt hie rtoch gestrekt en te slapen kan ik ok ff uurtje meepakken voordat kyani en opa wakkeer worden. Vannavond lekker tagiatelle eten
@Steen, dat idee hebben we bij Mike dus ook.. Als hij te lang slaapt dan gaat hij liggen spoken in de avond/nacht. En als hij kort slaapt tussen de middag (1,5 tot 2 uur) dan slaapt hij beter 's nachts en ook langer uit.. Maarja, we laten hem wel 's middags liggen als hij moet bijtanken doordat hij bijv die nacht ervoor enorm weinig heeft geslapen.
Grrrrrr volgens mij ben ik ongi geworden.... bahbahbah.. was net zo'n anderhalve week van het vloeien af.. Ik dacht wel dat het weer zo snel zou komen.. was bij Julian ook al. Ondanks volledige borstvoeding. Nouja.. ik mag er érgens dankbaar voor zijn, mijn lijf werkt in ieder geval zoals het hoort..