@Missy: Ik vond het ook vervelend toen Emma niet voor 21.00 uur in bed lag. Je hebt die uurtjes voor jezelf en elkaar echt wel nodig. Ik hoop dat je met A. snel over je zorgen kunt praten, maar een afspraak met een psycholoog is natuurlijk nooit verkeerd. @Eva: Heb jij trouwens nog gebeld vrijdag?
Hey meiden, ben ik weer na een lange maar redelijk rustige werkdag. Aimar heeft na zijn val, waar hij een dikke lip en gigabult aan over heeft gehouden, wel gewoon zonder problemen zijn broodje gegeten en plezier gemaakt op het KDV. Ik belde mijn moeder om 20:00, was Aimar nog wakker Ja je vader was nog even buiten met hem aan het voetballen ( how cute! ) @ Yule: heb nog een paar keer naar het filmpje van Raven zitten kijken, ik blijf me verbazen . Ik werk natuurlijk op een KDV en zie zelden kindjes van 22 maanden die al zo goed en duidelijk kunnen zingen/praten! Wat ik dan wel weer knap van Aimar vindt, is dat terwijl hij nog niet heel veel woorden zegt, hij wel het begrip hoog al zegt en goed gebruikt...of is dat heel normaal??? Ik vind natuurlijk alles knap @ Anno: wat erg voor je vriendin zeg @ Tweety: gefeliciteerd met jullie nieuwe audi! Ik hoop dat jullie er veel rijplezier aan zullen beleven! En zal duimen dat jij en Robin morgen geen sch**tdag meer hebben, kunnen jullie lekker genieten in Blijdorp!
@ Lola: hihi dat had ik op dit openbare forum helemaal niet verteld Maar nog niet gebeld, ga ik woensdag of vrijdag doen....echt waar
Lola, vervelend zeg voor je vriendin,maar beter griep als hersenvliesontsteking. Hoop dat ze weer snel opgeknapt is
Dames die het nog niet hadden gezien, er wordt alweer druk gesproken over verjaardagsmeeting in de lounge op ander forum! Oh en wat ik ook nog wilde zeggen, op You Tube had je altijd 2 keuzes bij je filmpje, openbaar of privé. Helaas hield privé in, dat je dan 25 mensen kon uitnodigen naar je filmpje te kijken per email. Lekker onhandig, kon je nooit een link sharen. Nu is er een nieuwe optie 'verborgen'. Die zorgt ervoor dat je de link wel kunt delen met anderen, maar dat de gewone you-tube-gebruiker je filmpje niet kan vinden. Prettig voor privacy!
Mijn vader: ligt weer in bed met paracetamol en diarreeremmers, voelt zich echt niet lekker. Waarschijnlijk rij ik morgen met de auto hem naar Zwolle. Mijn moeder reist daar ook heen met de trein en rijdt dan met hem mee terug naar Groningen. Hoeft hij niet alleen ziek in de trein te zitten, want dat is geen pretje. Kaatje: pff wat fijn dat Levi weer een beetje oke doet! En helemaal goed dat hij ook weer aangeeft dat ie moet plassen. Slaap lekker (vroeg zeg! je hebt zeker zin whahahaha) Anno: wat erg voor je vriendin Tweety: haha moest wel lachen om je stukje over die kennis met verstand van auto's. Hij vond het een leuke wagen. Da's leuk, maar vond ie het ook een góede wagen? Lola: oef.. dat is niet fijn, zó druk op het werk. En jeetje wat een pech, die vriendin. Klinkt eng.. vocht lekken. Brrrr.. Missy: verstandig, ik zeg doen! Eva: idem
@Lola, dat is pech hebben voor je vriendin zeg.. Maaar, gelukkig geen hersenvliesontsteking! Weet je wat het is, wil A er niet teveel mee lastigvallen omdat hij zelf nog in het herstelproces zit natuurlijk. Maar de meeste dingen die me dwarszitten hebben wel in zekere zin betrekking op hem of hoe ik vind dat hij doet/handelt. Ik ga er es over nadenken (brief schrijven doe ik hem niet aan vanwege zijn dyslexie) en anders toch morgen maar gewoon bellen. Kan nooit kwaad en wie weet zitten er nog een hoop dingen verschuilt van vroeger.
@eva: dat doet Raven idd ook, hoog gebruiken. Wolken hoog, heeeeeele hoge boom, dat soort dingen. Of als ze op de commode staat: mama, hoog! vallen! Vind het ook heel knap dat ze zoiets abstracts snapt.
Ik vind het trouwens heel leuk om te horen dat jullie Raven zo duidelijk vinden zingen, word ik helemaal trots van! *glim* (alsof het mijn verdienste is...)
@ingeltje zo op het e oog wel hij heeft hem natuurlijk niet verder onderworpen aan een grove inspectie. kregen wel te horen dat we 2 lampen kappen mesten vervangen ivm de keuring straks anders wordt ie daarop afgekeurd. nou ja al dat alles is.
Ingeltje ik hoop dat je pa gauw opknapt! Ik herinner me dat Kyano ook altijd veel sliep na de prikjes. Kaatje ha ha Kyano heeft ook een stofzuiger, hij vindt het een geweldig ding. En hij sleept soms met zijn tuttel maar het liefst heb ik dat hij overdag gewoon zonder knuffel kan Mooi beeld! Anno knuff meid Lola oei balen dat de verbouwing een beetje tegen zit. Over een paar weken zit je in een mooi nieuw huis, probeer je daar maar aan vast te houden! Ook geen prettige situatie voor je vriendin. Ik ga afsluiten. Truste
@ Yule: jij vindt het dus ook knap Ja vooral omdat Aimar dus helemaal nog niet zoveel woorden zegt...Hij loopt dus nu heel vaak met een autootje boven zijn hoofd en zegt dan vol trots: hoog! Grapjas Enne is toch ook leuk als Raven zoveel complimentjes krijgt, je mag van mij lekker glimmen hoor!
zwaai zwaai kyani kamer vandaag omgegooit. mw klimde via haar bed op de commode dus nu de commode en kast verwisseld zodat ze enit via der bed op de commode kan klimmen. Schrok me kapot toenik der uit bed wilde halen vanmiddag toen ik uit me werk thuis kwam, me pa zei al ze is wakker maar rustig denk op de grond aan het spelen....
Ja.. de commode wordt sowieso steeds minder gebruikt merk ik wel (bij Julian). Zeker nu met luierbroekjes.