September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ga vast off

truste

xxxxxxxxxxxxxxxx

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
  3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes hihi en die reactie van sara ook

eva, ik ga nu vrijdag dolfinarium ;)
    moet woensdag en donderdag extra werken...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou.. vandaag was het 6 uur (en dus geen 3 of 4uurtje) !! Maar.. de voeding van 0:00 uur was een beetje uitgelopen, omdat meneertje midden in de nacht vrolijk naar me ging lachen :D dus sliep pas weer om 2 uur. Ik kan het dus nog niet helemaal rekenen als nachtlozevoeding eeehh voedingloze nacht ;)
    Maar we gaan vannacht voor de herkansing :)

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pffff heb jank koppie :( net aflevering van Private practice gekeken en Maya werd op het eind na ongeluk binnen gereden... :$ dus ik vreesde het ergst en ben op you tube een stukje van de volgende aflevering gekeken.. iets heel anders maar wel totaaaaal k*t :( en ik zag net peeps van de volgende Grey's op Net5 en het leek ook net weer een drama... :$ iets ergs gaat idd beginnen.. tis dat ik verslaafd bent anders wil ik het neit weten :(

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffs!

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    lieve Parr.....wil je ajb hier nooit meer iets neerzetten over een aflevering van Private practice.......ik loop er namelijk een paar achter...die staan nog op de dvdrecorder....;)

*gaat snel verder met kijken*

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooooo heeel herkenbaar! Kate mocht een leuke ketting van NIjntje uitzoeken. Afegerekend en bij de kassa wou zij hem om. Dus papier eraf en om haar nekje wilt zij het niet meer en wou hem eraf doen en voorda tik haar kon helpen PATS!!! ;););)

De kettingen van Freesia zijn een MUST!!

@freesia zou jij trouwens nog eentje willen maken.. Kate zoekt de heletijd ahar ketting en ik ook! :(:( hij is nergens in huis en wji denken dat één vand en ichtjes hem per ongeluk mee heeft maar M zegt van niet ;):(

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :$:$:$

:)
    ik lette er nou zo op dat ik niets zei over wat ik zag in het volgende aflevering op youtube omdat ik juist niet wilde spoilen :):)

1000x sorry meid!!! :(

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihihi is goed meis, ik zit nu de aflevering van vorige week te kijken....en ik heb jouw berichtje niet helemaal gelezen. maar ik kon het niet laten om je ff te plagen. kus!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva heerlijk zomaar korte dag!
    @missy balen van A. zijn gehoor :(
    @wupje slim om toch heen te gaan, heb ik toen destijds ook gedaan. En fijn dat het allemaal goed eruit ziet!
    @steen oooh gelukkig! want ik haat ook spoilers.. alleen na vanaaf moest ik op youtube kijken wat er in afl.23 gebeurde.. maar er gebeurde ook mooie leuke dingen in de 10min dat ik keek..

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Even kort voor ik onder de douche spring en mijn bedje in duik. Net lekker een beetje gesport...maar vrees dat ik toch beter uit de verf kom tijdens een groepsles met een beetje danscombinaties...fitness is saai....ben na 5 minuten al uitgekeken op zo'n fiets....;)

Wel een lading DVD's (films) meegekregen van die vriendin, sommige om samen met E. te kijken, anderen voor op de eenzame avonden ;)

@ Parr: en wil je nooit meer beginnen met: pffff heb jank koppie :(....Ik denk meteen dat er wat aan de hand is met je....gaat het over een tv-serie ;)

@ Jannes: leuk filmpje, die droge reactie van jullie allebei! :D

@ Steen: ik ben ook niet van het laten huilen, maar als ze er een spelletje van gaat maken, is het waarschijnlijk niet echt verdriet...heb je al eens geprobeerd om niet met haar te praten als je gaat kijken. Dus gewoon weer lekker instoppen, kus geven en weggaan. Is heel moeilijk maar maakt het voor haar wel minder interessant om telkens weer om jullie te roepen. En sorry als ik nug ongevraagd advies geef :)

Tot morgen ladies, slaap lekker!

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik ben net terug van een kraambezoek. Wat een heerlijk menneke zeg! Lekker even geknuffeld met de baby en vooral heel uitgebreid bijgekletst met mijn vriendinnetje, was erg leuk. Sweet dreams allemaal!

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Parr, gekeken! En inderdaad hier ook tranen!

@Eva, dank je wel voor je tips! Ik ben vandaag drie keer geweest: 1e keer beetje boos gezegd dat ze moest gaan slapen, 2e keer helemaal niets gezegd, maar weer goed gelegd en de 3e keer was ze echt compleet over de zeik, dus toen een aai over haar bol en gezegd dat ze moest gaan slapen (volgens mij sliep ze toen ook half, want ze was meteen weer vertrokken). Ik vind het ook lastig hoor. Want volgens mij slaapt ze soms wel met tussenpozen, maar wordt ze dan wakker ofzo....en de eerste keren stond ze dus wel te geiten, maar daarna niet meer.....uiteindelijk sliep ze vandaag rond half negen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen waar het door komt....

Meiden, ik ga mijn bedje op zoeken. Welterusten!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Jannes, ahh wat een lief filmpje
    Levi zit het filmpje mee te kijken, dus zegt ook “kapot gemaakt enz” dus ik zeg tegen hem. Dat is Sara. Zegt ie “ja Sara baby”

Parr, ow kan me helemaal voorstellen dat die man ernaast in zijn broek piste van het lachen ( van die wifi )
    He bah, sex op de wc van de mc Moeten ze helemaal zelf weten,maar ruim dan wel je troep op.Vind het niet erg om kinderspuug op te ruimen,maar is wat anders als ouder het vragen of het zo brengen.

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    precies ja! mannen ;)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedemorgen!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wou mogguh zeggen op MSN maar die crashte toen.. dus dan maar hier: MOGGUH!!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whoehaaaa het lijkt hier bijna op doorslapen!!
    Laatste voeding 0:15 (tot 1 uur wakker) en de eerste weer om 6:00 !! Wauw.. vanavond maar eens de laatste voeding eerder geven, uurtje of 23:30 en dan steeds een beetje opschuiven richting 22:30.
    Zes uur is perfect, icm werken. Dan kan ik om 7 uur Julian wekken en aankleden en eten en dan allemaal in de auto naar het KDV!

Vanochtend uitgetest, Julian was er wel veeeel later want die liep te kloten met brood eten hahaha.
    Gijs slaapt voor het eerst uit sinds Svens geboorte, die staat afgelopen maanden altijd met Julian op, omdat ik de nachtvoedingen natuurlijk al had. Dus die ligt er nog in. Sven slaapt ook nog.. heerlijk. Ik geniet zo!!

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: wat heerlijk voor je meid!

@Parr: nou zeg, wat a-sociaal! Sexen zonder de spulletjes op te ruimen en een ander de rotzooi op laten ruimen van je kind... Het moet niet gekker worden!

@Kaatje: goodmorning!

Wij gaan zo even naar de speeltuin en na het slaapje van Q richting noord-limburg. Wij gaan afscheid nemen van mijn peetoom, hij ligt op sterven... Daarna naar mijn ouders om een hapje te eten. Niet leuk dus!

Deel Deze Pagina