September 2008 mama's deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door steen, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou er zat een drupje in de MC, de kinderwagen was ik net op tijd bij, en fauteuil ook een paar druppies.

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Inge: dat is of gruis of een blaasontsteking! Is het een kater of een poes? Bij een kater moet je meteen naar de DA, kan anders overlijden door plasbuisverstopping.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    inge, zal morgen eens kijken.

4. @Ingeltje: Balen, zo'n 'lekkende' kat :(. Hoe ging het vandaag trouwens met je vader, voelt hij zich inmiddels al wat beter?

@Kaatje: Leuk extraatje :)!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gelukkig een poes. Als het niet weg is morgen, dus naar de dierenarts, thanks!

Zo irritant, we hebben 2 poezen, Doerak en Tripper.
    In onze armste tijd, hadden we alleen Doerak en hebben we die verzekerd, omdat we toen gewoon geen geld hadden voor een eventuele operatie. Dus verzekerd.
    Toen we Tripper kregen, hadden we wat reserves, dus die hebben we nooit verzekerd.
    Wie denk je dat er elk jaar wel een keer bij de DA zit? Juist ja *zucht* Tripper.
    Keer van het dak gevallen, blaasgruis, gat in oog, niesziekte.. pfff en elke keer kunnen we alles dokken ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh en lief dat jullie om mijn papa denken!
    Mijn papa heeft zich de hele nacht leeggescheten haha ;) maar voelde zich vanmorgen op zich wel goed. Tegen de avond wordt het altijd weer erger. Hij houdt nog geen eten binnen, zelfs thee kwam er gelijk weer uit.
    Maar hij is lekker thuis nu en kan goed uitzieken.
    Hij gaf ook wel aan dat hij waarschijnlijk het Pieterpad ook niet nog een keer gaat doen. Hij heeft een week goed gelopen en heeft voor zichzelf zijn doelen bereikt.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je vader dus nog steeds niet echt beter :( hoop dat hij snel opknapt en dat pad alsnog een keer kan uit lopen.

Ik kruip bij Ferry in bed, die is morgen jarig ( vind hij niet leuk ;)
    truste

8. Wat vindt Ferry niet leuk, dat hij morgen jarig is of dat jij bij hem in bed kruipt... :D?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihihi ik had het niet beter kunnen zeggen :D

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :(:(:( idd eerst maar op de spaar!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wij weten ook uit ervaring dat de BD informatie van de jaar ervoor gebruikt! P heeft 2 jaar achter elkaar een bezwaar sturen!
    Ik heb voor de kgb en de zt ons loon naar boven afgerond en van de kgb krijgen we geld terug

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo naar de bios was leuk! Eerst lekker bij de griek gegeten en toen Inception gekeken! Erg mooi gemaakte film! Veel diepgang, je moest zelf goed bij blijven!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge,
    Slecht geslapen. Kon geen draai en slaap vinden.
    Straks even brownie bakken voor bij de koffie

Dat hij morgen “al” 28 wordt :D

Parr, gezellige avond gehad dus gister J

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    :$:$:$:$
    Ferry ben je AL 28????? :$:$:$:$

:D Gefeliciteerd!

Goedemorgen, hier goed geslapen, alleen heel vaag gedroomd. Ik ga jullie er maar niet mee lastig vallen ;)
    Aimar riep me om 7:00 wakker en is nu lekker met zijn autootjes aan het spelen. We gaan zo even boodschappen doen. En vanmiddag heb ik een afspraak bij de fysio voor mijn schouder/arm (slijmbeursontsteking)...ik vond het wel eens tijd :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja nu wil ik wel eens weten waar jij over gedroomd hebt.

Jep hij is AL 28 ;)

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje Gefeliciteerd met je mannejte!!!:D

Ferry 28 is je niks om over teschamen hoor. die van mij wordt over een maand al weer 42!!

@anno, sterkte voor je vriendin. Het is nooit leuk ook al weet je dat
    het gaat komen. zeker als het dan toch nog onverwacht is. knuf

@missy nou meis, doe het rustig aan. Ik hoop dast je nog met a kan praten. Anders is het misschien idd een goede oplossing.

@lola oh dan heb je ook geen massel wat zal ze zich beroerd voelen.

@eva giovanni gebruikt idd ook hoog/laag.

wij zingen een liedje over hele hoge bomen in een groot kabouterbos. En laatst waren we aan het fietsen zegt hij ineens ´mama, hoge bomen (hij keek heel spannend en ineens keek hij heel spannend naar beneden en zegt mama, kabouters??(

luierbroekjes ik gebruik ze alleen voor als ik onderweg ben lekker makkelijk, maar giovanni lekt altijd door met die rot dingen. dus Ik gebruik de commode gewoon en gewone luiers. Ook gebruik ik de commode nog voor het aankleden kost me mijn rug niet.

@parr gelijk heb je meis, dikke knuf

@ingeltje rollende ´r´hebben we hier ook last van bij giovanni, maar mama woont natuurlijk al haar hele leven in amstelveen ahum!! ik praat redelijk amsterdams, maar de r krijg ik er niet uit.

@kaatje leuke foto en bekend shirt!!

@steen jemig ook al zulk vervelend nieuws. Sterkte

@kaatje belastingdienst kan je ook niks van snappen. zou het idd maar opzij zetten. lees nu dat het goed is. geniet erdan maar van.

@azeb heerlijk geniet van de vakantie

@lola heerlijk he een hotstone massage. Zelf geef ik stoelmassage/drukpuntmassages bij bedrijven. Maar een hotstone massage van 50 minuten op het werk en voor 16 euro eigenbijdrage?? Ik neem aan van wel. anders is het erg goedkoop.

@ingeltje toch nog beterschap voor je papa.

17. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Hier een rot nacht gehad. Gisteren heel heftig ongi geworden. En verga van de pijn in mijn hoofd, buik en rug. Giovanni 4 keer wakker geweest. Viel om half 5 uit z´n bed en zat vast met z´n arm tussen het matras en spijlen. Dus die kreeg ik niet meer in slaap. ben echt helemaal gesloopt. zo ff koffie drinken bij mijn moeder. Daarna boodschappen, lunchen en mijn bedje weer in als giovanni slaapt.
    Vanavond een nieuwe klant dus ben benieuwd.

fijne dag tot later

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Krijg je altijd zo'n definitieve berekening? Ik heb namelijk nog niets gehoord, en veel mensen die ik ken al wel. En wat moet ik doen als ik niets hoor, er vanuit gaan dat alles goed is ?

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Moet je dan volgend jaar zelf je aangifte doen?

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik wilde je al vragen hoe het was, dat is nl de film waar ik ook met A heen wil :)

Deel Deze Pagina