Hi hi ik dacht oh dat is lekker snel bijlezen met maar 2 paginas maar dat laatste had ik niet verwacht. Straks ook nog even op ander forum lezen. Hier lekker gezellig ochtendje met Kyano gehad. Eerst vanochtend nog gauw even op de fiets boodschappen gedaan, toen scheen de zon nog en ik heb geen auto vandaag. Toch bijna 1,5 uur weg geweest en nog wat treinen en vrachtautos gekeken, ha ha ik ben nu een echte jongensmama. We spelen met autos, kijken naar treinen en vrachtwagens. Jannes daar had ik eigenlijk nog nooit aan gedacht dat het niet altijd lukt als er teveel prikkels zijn bij het plassen op het potje. Bij ons is er altijd iemand bij en dan lezen we meestal een boekje. Maar ja hij heeft er wel al vaker op geplast en gepoept op deze manier dus het zou eigenlijk geen probleem moeten zijn. Kaatje oh jammer hè de laatste keer gymmen. Is het bij jullie maar op 1 vaste dag? Hier kan ik in principe elke dag om 9.45 uur gaan gymmen. Is ook wel fijn als ik een keer niet kan op maandag, dan ga ik gewoon op vrijdag. Pisum ja dat is balen dat Isra echt nog om de 4 uur wil drinken. Kyano die clusterde in de namiddag en avonduren tot ongeveer 22 uur heel erg maar was dan zo verzadigd om tot 6 uur door te slapen. Maar dat was dan wel met bv. Ach het komt vanzelf maar ik begrijp wel dat het heerlijk voor jou zou zijn een niet onderbroken nacht.
Nee is hier altijd op donderdagochtend. Vanaf dat hij 4 is is het op vrijdagmiddag,dus dan zou ik eventueel wel met hem kunnen gaan gymen. Dacht eerst dan nu op dinsdag te gaan zwemmen maar vind ik te druk worden voor hem. heeft hij di zwemmen, woe psz, donderdag gym, vrijdag psz. Dan in het weekend maar leuke dingen doen met hem
WAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA AAAAAAAAH!!! Anno, R. en Julia: gefeliciteerd met Isaaaaaaa!! Noujaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg!!!! En die vroeg zich af of het snel zou gaan!! Ik ga gauw aan de andere kant kijken!!
Wel jammer dat het ZKH is geworden, morgen was ze 37 weken.. ik ben benieuwd hoe dit nou opeens is gegaan zeg!! Ik hoop dat alles goed met ze is en sjonge, die is gewoon nét klaar met alles inrichten, wasjes gedaan en de zkhtas was ook net ingepakt! Jeetje... :O Ik hoop dat het een makkelijke en zorgeloze bevalling was!!
Lieve Anno, wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd met de geboorte van Isa. Helemaal mooie naam. Ik hoop dat alles goed is gegaan. Geniet ervan!
Was ik ook al aan het denken Hier trouwens al de hele middag carnavalsmuziek op, het is in limburg de start van het carnavalsseizoen en op de limburgse zender vieren ze het festival in Maastricht uit, gezellige muziek Alleen hebben ze slecht weer...
Het viel me met bijwerken lijst net sowieso op dat alle kindjes die dit jaar bij ons zijn geboren, namen hebben die dicht bij elkaar liggen qua letters en klank. Luca, Isa, Isra, Sara, Saar, Sven, Esmee en Isabel. Alleen Yeliz ligt er echt buiten haha
Whaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!! Even stoom afblazen hoor :x Jill is vandaag niet te pruimen. Zeuren zeuren zeuren. Niet slapen, niet eten, produceert alleen maar spuitluiers en niks lukt Ze geeft ook de HELE tijd mixed signals, hoe zeg je dat. Weet niet wat ze wil. En als je niet meteen het goede antwoord geeft, is het weer janken. Aaarrgghh. Ben ook nog ongesteld gEworden, dus u voelt hoe de sfeer hier momenteel is. En dan die !#$%&^* storm hier, we kunnen nergens heen. Ik ga ons in de jassen hijsen en ik zie wel waar we heenwaaien
((( knuffel ))) voor Freesia. Levi kan ik ook wel achter het behang plakken ( Ferry gooit het op de hormonen haha want ik wordt al boos op hem als hij zijn eten kauwt )
wowowowowowowowowow Anno!!!!!!!!! Jeetje meid wat onverwacht babynieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van Isa! Prachtige naam hebben jullie gekozen. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Liefs Azeb
Hi hi Azeb hoezo groot berichtje Freesia knuff, hopelijk waaien jullie even lekker uit. Hier is meneertje nog steeds stil maar ga hem nu maar uit bed plukken. Mijn klusjes zijn klaar en ruim 2 uur slapen is wel voldoende
Bedankt voor je uitgebreide reactie Ik heb urenlang op internet zitten rondkijken en ik moet zeggen dat ik nu ook wel denk dat we het zelf kunnen. Ik heb net informatie opgevraagd bij het kadaster over de verkoopprijzen in die straat de afgelopen 5 jaar en denk dat we dat als uitgangspunt kunnen gebruiken voor de onderhandelingen. Vereniging Eigen Huis: daar heb ik dus ook veel over gelezen. Wie is daar lid van en wat zijn de voordelen?
Wij zijn daar dus lid van. Ik moet zeggen dat wij lid zijn geworden toen wij dit huis kochten. We hebben toen gebruik gemaakt om via hun een bouwkundige keuring te laten uitvoeren en wij hebben ook via hun de hypotheek geregeld. Ik moet zeggen dat wij over beide heel tevreden waren. Daarna eigenlijk weinig meer mee gedaan, maar ja de kosten zijn ook minimaal 20 euro per jaar ofzo. En je kunt na een jaar natuurlijk ook opzeggen...
djw voor de tip! Alleen ben ik bang dat Kate alleen laten niet helpt haha die gaat de wc/badkamer terroriseren
hahaha herinnert dit van ons telefoongesprek toen straks ze maken het ons niet moeilijk met namen onthouden hé