September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik wou het net typen maar dan maar quoten LOL

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier hetzelfde van de week. Ze wilde per se zitten en riep dat gefrustreerd: potje doet het niet! Alsof ze wel snapt dat er iets gebeuren moet maar het lukt gewoon niet.
    Ik blijf maar luchtig en relaxed en zeg dat het de volgende keer vast wel lukt.

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wow zie ineens dat Anno bevallen is! Jeetje en vanmorgen had ze de WC nog gepoetst oid.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ISA!

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oke in 1 uitdrukking:

SOAKED TO THE BONE!!!!!

Kate zit op een doek op e bank Cars film te kijken en ik hier bijkomen.. man oh man.. lekker naar de CB is dit weer!!! Eng op de fiets! Het waiit flink buiten! Kate had wel lekker muts en sjaal om en achter scherm dus die is lang niet zo nat als mummy.. ik lijk wel een drowned rat! :x;)

Maar goed CB:

Kate is 92,5cm en 13,3kg. Wel grappig dat zij op de weegschaal moest staan en opmeting tegen de muur, echt een grote meissie nu! Ik zei dat ik had gedacht dat zij 95 was ;) Nou, zegt de vrouw, zij is anders wel lang zat :p:p
    Bij de arts moest zij blokjes in een doos doen. Zij hoefte alleen de cirkel vorm te doen maar kon zelfs met een beetje moeite de moeilijke erin doen (was een lange rechthoek vorm).
    Arts is heel erg tevreden. Zij is heel erg vlot voor haar leeftijd met alles. Eten slapen spelen alles goed. Niks op te merken. 8) Sprak was ook prima voor OPOL. Kate zei gelijk bij binnenkomst en uitkleden uhoh mumma nat! ;):p
    Tandje was ook geen punt en over een jaar terug. Kate mocht kleurplaatje mee en zei netjes doei met handje geven 8)
    Arts vroeg wel over de zwangerschap die gemeld was in maart. Dus verhaal gedaan en zij was een beetje geschrokken en leefde mee. Wel lief.

Toen op de fiets naar de c1000 voor melk en vlees en weer naar huis.. man en morgen moet erger zijn :$:$

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier zeg ik dat ook maar op zijn engels :p

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo na een slechte nacht (ik lag een uur wakker en ineens zonder waarschuwing moest ik vreselijk spugen, gelukkig emmer naast mijn bed) onverwacht een super goeie dag. Heb gewerkt tot 15.30 uur, boodschappen gedaan en helemaal niet misselijk geweest. Heerlijk.
    Nou hopen dat vannacht beter gaat, om de een of andere rare reden heb ik de laatste paar nachten steeds ineens overgeefneigingen.

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh ja vanochtend bij de intratuin goed gescoord en Kaatje heeft het allemaal al goedgekeurd via de cam :p

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, Kate weer goedgekeurd dus :) En zeker geslaagd :D

Yule, minder van het overgeven.vandaag gelukkig wel een goede dag

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Alles gelezen, druk bezig dus tot later ;)

Mooie cijfertjes trouwens Parr! Lange dame hoor!!

Yule: je gaat richting de 13.. nog een paar weekjes en dan is de miss.heid misschien wel weg, meestal zo rond de 16e week ben je over de piek van het hormoon heen toch?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou net voor de mega bui een paar huisjes afgeweest met Levi. Meneer weigerde alleen te zingen dus dat heb ik maar gedaan :)

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Iemand goede ervaringen met zijn autoverzekering? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij zitten met al onze verzekeringen bij Interpolis en zijn zeer tevreden. Goede service en prijzen

13. Anno, Annoman en Julia,

Wow, wat een supernieuws! Zo onverwacht...

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Isa!
    Geniet ervan...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O dan is Sara toch niet zo klein als ik dacht, want die is ruim 91. En klote dat je zo nat bent geworden.

@Yule: blegh hoop dat je vannacht niet hoeft over te geven. Hoe is het eigenlijk met het huis. Alles al beetje op orde en bevalt het. Laat je snel (op andere forum) foto's zien?

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ha meiden!

Sorry voor het megaberichtje voor Anno...
    Ik moest snel want de trein was in Zwolle dus kon niet meer checken hoe groot de letters waren...
    Nouja het geeft mijn verbazing wel goed weer :).

Tentamen van net ging heel erg slecht. Ik baal er echt van want ik zag echt wel dat het niet zo moeilijk was als ik er meer tijd in had gestoken. Maar dat is me gewoon niet gelukt in de planning. Dus dat kan ik nu mooi doen. Ga voor volgend blok maar niet weer vier tentamens plannen, dat is gewoon net te veel.
    Hopelijk heb ik swi1 (van gister) wel gehaald. Algebra denk ik niet, dus dan twee gehaald en twee niet. Een nieuwe erbij en twee herhalen.
    Niet echt een goeie score, maar goed, is niet anders.

Yule: wat naar dat je vannacht weer zo moest overgeven. Wel fijn dat je een goeie dag had vandaag.

Parr: aaaah helemaal doorweekt... Inmiddels weer opgewarmd en droog?

Freesia: irritant, zo'n dag. Isis heeft het ook wel eens. Ik ga dan altijd maar de deur uit, dan is ze iets beter te pruimen.

Het Sint Maarten lopen was niet echt een succes. Isis ging als eerste bij Thomas langs. Toen ze daarna weer verder gingen, was ze het daar niet mee eens. Huilen! Dus toen zijn Azebman en Isis maar naar huis gegaan. Het was toch rotweer.
    Ze heeft wel vier mini's (!!!) van Azebman gekregen. Pffff wel erg veel hoor.... (minimarsjes enzo).

Ik ga gauw naar het andere forum, kijken of daar meer nieuws is over Isa.

Liefs Azeb

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb.balen dat je tentamen net zo slecht ging :(

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben op ( hoe zou dat nu komen ) ff lekker douchen en mijn bedje in. Truste

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    United Consumers, erg voordelig, je vult al je gegevens in en zij berekenen de goedkoopste verzekering voor je mét collectiviteitskorting.

19. @Azeb: Balen dat dit tentamen niet goed is gegaan. Zo zonde altijd wanneer je er eentje moet overdoen...

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Acchhh Azeb :( balen van je tentamen. En jammer dat Isis het niet zo leuk vond. Volgend jaar beter ;)

Hier weer heerlijk Zumba gehad. Nu spierpijn haha en ga gauw douchen nu.
    Vandaag echt genoten van Julian, die voelt zich een stuk beter de laatste tijd, minder conflicten, meer lol samen. Avondeten gaat nog steeds geweldig, gewoon gezellig en hij eet met smaak. Soms maar een paar happen, maar dat maakt me niks uit, hij éét!!
    Ook zo lollig.. zit hij aan tafel, met een vork in zijn ene hand. Zegt hij met zijn andere hand: "Nee! Niet afpakken! Is van MIJ!!" Zie je zijn andere hand stiekem toch de vork afpakken, Julian trekt een geschokt gezicht en roept: "Nee!! Is van MIJ!" en pakt met de andere hand weer de vork af hihihihi...

Deel Deze Pagina