Hey meiden, jaja, die Isa heeft Anno en Rik (en ons ) mooi weten te verrassen!!!! @ Anno: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa! Mooie naam! Stoer en toch lief! Zat ik er even helemaal naast qua geslacht en bevaldatum Hoop snel te komen kijken! Verder eigenlijk niet veel te vertellen. Aimar heeft een mooie lampion gemaakt op het kdv maar geen sint maarten gedaan. Hij heeft wel trots door opa's en oma huis gelopen met dat ding. Ik had cursus, nu moe, ben er morgen wel weer. Slaap lekker meiden!
Ja kate was al vrij lang en Sara dus blijkbaar ook 8) TNO zegt dit: Uw kind is nu 92,5 cm. lang. Dit is 4,5 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 2 jaar. 88% is korter en 12% is langer.
Jaaaaaaa, heb heerlijk geslapen en niet hoeven spugen. Gisteren zo'n goeie dag gehad, heb zelfs tot 21 uur op de bank gezeten! Erg fijn! Vond J. ook. We hebben samen Raven opgehaald, die liep Sint-Maarten met de oppas en wij gingen kijken (want hier is het niet). Zo schattig, ze liep in een veel te grote joggingbroek van jongste van 4 jaar met haar lampion, hand in hand met de man van de oppas (die ze heel eng vindt). Ze vond het geweldig, lekker zingen en rennen en met alle kindjes mee. Het was super georganiseerd daar in de buurt, de mensen die meededen hadden een poster voor hun raam hangen. Helaas ging het aan het eind onwijs hard hozen, echt niet normaal meer dus binnen 10 meter was iedereen doorweekt. Raven ook, we hebben haar kleddernat in de auto gehesen en snel naar huis en in bad gedaan. Ze zat in de auto te vertellen: ááááállemaal kindjes! Zingen en snoepjes halen! Echt leuk. Alle spekjes at ze meteen op bij de deuren vertelde de oppas, maar de rest ging keurig in de zak.
Freesia, hier goede ervaring met fbto internetverzekering, erg goedkoop! Azeb, balen van je tentamen. En geef jezelf niet teveel de schuld. Je bent pas net bezig en het is ook moeilijk in te schatten hoeveel tijd het allemaal kost, al doende leer je. Ingeltje, hihi die julian met zijn fantasiespel. Parr, lange dame hoor, Ilse was 2 maanden geleden pas 81 cm... Yule, wat fijn dat het beter gaat! En leuk dat het voor Raven een geslaagde Sint Maarten was. Goedemorgen. Na 2 dagen geregel heeft Sara geloof ik een nieuw ritme met nog maar 5 voedingen en zoals verwacht geen nachtvoeding meer. Vindt het zo weinig, maar het zal wel goed zijn. Ilse was vanochtend weer superlief. Heeft helemaal de staartjes ontdekt, ook al heeft ze nog weinig haar. Vanmiddag mijn ouders op bezoek, gezellig. Verder een lekker leeg weekend!
Zo hee ik haal er net eentje uit de diarree.... dacht al dat ze niet lekker was, eergisteren klaagde ze over buikpijn en ze had bij de oppas gisteren 2x flink gepoept. Ze is ook een beetje zielig en wil tegen mij aan hangen (zeldzaam).
Goedemorgen. Na bijna een week proberen is het gelukt. Hebben een fotoshoot "gewonnen" op vakantieveilingen.nl Willen nog steeds een leuke foto op canvas boven het bed dus dat gaat nu wel goed komen Yule, sintmaarten heeft dus een leuke indruk achter gelaten op Raven Ja ging hard opeens he. Wij hadden het geluk bij de buren te staan toen het los barste ahh en nu is ze dus ziek beterschap
@Yule: wat fijn dat het goed met je gaat en wat leuk dat Raven gisteren heeft meegelopen! Ik hoop dat ze snel weer beter is. @Kaatje: gefeliciteerd met de fotoshoot! Ik hoor wel wanneer ik op de foto moet Wij zijn gisteren naar een verjaardag geweest van een dochter van vrienden. Zij werd 10. Er waren dus ook allemaal kindjes van die leeftijd. In het begin was Quinten een beetje verlegen, maar dat komt ook dat de volwassenen helemaal vertederd waren door hem en hem steeds wilden knuffelen. Het is een grote Italiaanse familie en zij gaan heel anders om met 'vreemde' kinderen, veel vrijer dan wij gewend zijn. Maar Q vond het al heel snel erg leuk. Ook werd hij op sleeptouw genomen door de oudere kindjes die met hem gingen kleuren. Hij heeft de tijd van zijn leven gehad! Helaas moest er net voordat we gingen een andere peuter heel erg spugen, en dat is niet zo'n goed nieuws als je een grindvloer hebt . Verder voel ik me al iets beter, de hormonenstorm is -in tegenstelling tot de storm buiten- even gaan liggen.
Nou Kaatje, ik plak anders héél goed op canvas hoor! Weet je wat, denk er nog maar eens rustig over na. En ik snap best dat je mijn foto niet boven je bed wil, maar je kunt me dan toch ook in de woonkamer hangen ofzo?
Nou de tweede diarreeluier is een feit. Kwam erachter dat de billendoekjes bijna op zijn dus als een gek naar de supermarkt geweest en hopen dat luier 3 niet zou komen. Dat was gelukkig ook niet zo. @pupke: fijn dat je je weer een beetje normaal voelt!
hmmm ik kom spuien... Ik wacht op smart op de foto's van het bos afgelopen dinsdag. Die worden dan doorgemaild. Komt schoonmoeder onverwachts binnen vanochtend met post en zegt leuke foto's hé! En reageerder met foto's? van wat? Ja van het bos tuurlijk! ...... Hoe kom jij aan die foto's dan? Zij kent één van de leidsters van hondentraining en die vroeg haar of zij de foto's ook wou. Oh?! Nou ik heb nog geen foto's gezien!!! valt het still.. oh... nou dan krijg je ze vast heel snel dan. Ikkijk net voor de zekerheid in mijn spam en ik heb ze echt niet. Ben ik nou mal dat ik het niet leuk vindt? Ten eerste wij zijn de ouders maar oma heeft dus als eerst de fotos gezien (ik denk gisterenavond want die zit niet achter de oc in de ochtend). Ten tweede het is via de intake gegaan dat de foto's die gemaakt worden via mail komen en niet public worden gemaakt. Daar zet je een handtekening voor dat je daar mee eens bent.. Ik vind het echt niet leuk hoor, niet om oma. aar om de feit dat een andere persoon dan een ouder de foto's al heeft en buiten ons om!! Hier baal ik van en ga ik zekers dinsdag even melden!
Goedemorgen! Wat een goed nieuws Volgens mij klopt het wel hoor, 5 voedingen is wel normaal op deze leeftijd dacht ik. En je hoort haar vanzelf wel als ze toch meer wil. Mijn geklaag van gisteren heeft wel iets geholpen trouwens De laatste voeding kwam rond 22 uur uit. Tot mijn verbazing werd ik toen niet om 2 uur wakker van Isra, maar 'netjes' om 4 uur
ze pakken niet op, ik denk dat ze vanmiddag er pas zijn... dan bel ik ze op. P wou ze zelf bellen maar dat leek mij een slecht plan want hun kennen elkaar (nog) niet en hij is nu echt niet van gediend, ook al is het zijn moeder. Hij dreigt al met een klacht indienen.. maar ik bel ze maar op haha anders zwaaien er koppen rond :/
Julian is een ukkie heb hem net 89 cm gemeten. De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 191,931 cm. Uw kind is nu 89 cm. lang. Dit is 1 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 34% is korter en 66% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 182 cm. En Sven: Uw kind is nu 66 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar. 82% is korter en 18% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 188 cm.