Ik kom zo ff bijkletsen, druk hier Moest even vertellen dat ik net aan Julian de foto's liet zien van zaterdag, hij en Levi staan op 1 foto bij het raam. Ik vraag: wat zijn jullie daar aan het doen? "Konijntjes kijken!" Wauw! Dat klopte dus ook precies!
kan ook LOL ik kon er niet opkomen ze pakken niet op, dus bel ik in mijn pauze wel. P zegt dat ik dan te aardiger ga reageren dan hij. Ja tuurlijk! Kate moet daar nog heen! Dus ik ga wel heel erg duidelijk maken dat wij hier niet van gediend zijn! Maar ik ga geen mega drama van maken!
Nee dat zou ik idd ook niet doen.wel goed aangeven dat je het niet vind kunnen dat er zonder toestemming foto's naar derden worden toegestuurd ( terwijl jullie ze nog niet eens gehad hebben )
@Ingeltje (of iemand anders) ik wil ook berekenen hoeveel procent mijn kind langer of korter is.. Waar kan dat?
@ANNO, VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie DOCHTER ISA!! Lekker genieten met zijn 4tjes!!
@parr: je hebt gelijk hoor, ze moeten geen foto's naar derden sturen maar ik zou er ook geen mega drama van maken, het is nog je schoon?moeder en niet een of andere vreemde toch? Maar ik snap je gedachten erover zeker wel hoor! Raven eet niks vandaag. Heeft al wel 3 bekers sap en 1 beker water op terwijl ze niet zo'n drinker is normaal gesproken. Maar zelfs een koekje wilde ze niet.
Heb hem gevonden met google: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 188,241 cm. Uw kind is nu 94 cm. lang. Dit is 4 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 90% is korter en 10% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 190 cm.
@Yule: hahaha.... ik dacht ook Lazend? @Parr: ik persoonlijk zo er ook niet zo'n big deal van maken. Ik zou ze er zeker op aanspreken volgende week, dat je het niet netjes vind, maar meer dan dat ook niet. Ze hangen niet in de supermarkt of op internet of zo. Het is maar je smoeder, ze hebben er vast geen kwaad in gezien.
Hihihi en ik denk dat het laaiend moet zijn óf razend, maar van lazend moet ik dan weer heel erg lachen
@missy: nee dat denk ik niet, gewoon ziek, ze eet al 3 dagen heel slecht en klaagt over buikpijn. En dan nu diarree en een wit snoetje.
@Ingeltje, ja merk dat ik meer rust in mijn koppie krijg! En om t maar even ruig in de groep te gooien tussen mij en A gaat t ook steeds beter! Sturen weer regelmatig lieve smsjes naar mekaar en onder de lakens gaat t ook stukken vooruit. Voel me nog niet als herboren, maar denk dat als ik klaar ben met de medicatie voor mijn gezicht ik dat wel heb! Heb nu nog wel last vd bijwerkingen, maar die gaan vanzelf weer weg nadat de kuur gestopt is.
Fijn om te horen Missy! Hoe lang duurt de kuur nog? Parr, ik zou het ook niet leuk vinden, maar zou er ook weer niet zo'n groot drama van maken. Vindt het wel vreemd trouwens. Hihi lazerus, lazend, laaiend, razend Zwemmen was weer heerlijk! Isis geniet er zo van, zo leuk om te zien! Lekker aan het trappelen enzo, ze durft al heel goed alleen te drijven met haar zwemvleugeltjes om en nu ook alleen van de kant te springen. Als ze alleen in het water ligt (ik raak haar niet aan) probeert ze al vooruit te komen door te trappelen maar dat lukt nog niet echt. Zie wel veel anderen die het wel kunnen dus dat komt vast wel gauw . Groetjes!