Hey meiden! Daar ben ik ook weer even. Gisteravond weer erg moe dus vroeg gaan slapen. Gisteren had ik trouwens een dagje zonder misselijkheid (waardoor ik me gelijk zorgen maakte) en dus had ik s avonds nog wat chips gegeten nou dat heb ik geweten, vanochtend weer erg vroeg wakker vanwege de misselijkheid. Ik heb nu het idee dat als ik gezond eet dat dan ook de misselijkheid minder is. Ach ja we zien het wel Vandaag nog een dagje aan het werk en dan lekker weekend, heerlijk! Parr oef een zwaar ritje dus naar het CB. Fijn dat Kate weer is goedgekeurd! Ik kan me voorstellen dat je baalt vanwege de fotos, zou ik ook zeker niet leuk vinden. Yule vervelend zeg dat je s nachts vaker moet spugen. Ik heb het nu 1x gehad dat ik echt moest opstaan om wat te eten anders kon ik niet slapen van de misselijkheid Oh gelukkig gaat het nu toch een stuk beter! Arme Raven die helemaal nat werd, oei en nu ook nog aan de diarree Beterschap voor haar! Azeb oef zijn moeilijke tentamens dus, duimen draaien voor jou! Ingeltje heerlijk toch dat Julian zo goed gaat nu! Pupke fijn dat jij je weer wat beter voelt! Pisum oh fijn gaat de goede kant uit! Hummelke lekker jij ook geen nachtvoeding meer! Missy oh wat fijn dat het zo goed gaat met jou en ook met je liefdesleven!
@Azeb, wat leuk zeg! Wij gaan eigenlijk vrij weinig met Mike zwemmen want ben bang dattie dan gelijk weer oorontsteking heeft. Dus Mike kan sowieso nog vrij weinig in het water hahaha.. De kuur duurde oorspronkelijk 5 maanden, maar kon nog worden verlengd als het gewenste resultaat nog niet helemaal bereikt was. Ik hoop op 5, maar zit nu op 3 en vind t nog niet onwijs veel verschil.
Hoi, ik kom ook weer even aanwaaien! @ Parr: stom zeg van die foto's. Zou het ook niet leuk vinden, het benoemen maar er geen big deal van maken. En hihi, wat geniet ik altijd van jouw belevenissen, hoe je dat hier opschrijft @ Yule: ach jee Raven ziek...veel beterschap dan maar. Hier onwijs slecht geslapen, had last van maagpijn, sliep bij mijn ouders met Aimar op 1 kamer en Aimar heeft ook nog eens enorm liggen spoken. Vanmorgen naar een vriendin met baby van 4 weken oud geweest en heerlijk een uur gewandeld richting bos. Eenmaal thuis viel Aimar van de stoeprand, met zijn koppie op de straat, niet zo heel hard maar er zat binnen een seconde een giga ei op dus snel gekoeld. Nu dus een grote bult. Meneertje slaapt nu en ik ga ook even op de bank liggen....tot later.
De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 179,549 cm. Uw kind is nu 83 cm. lang. Dit is 6 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 4% is korter en 96% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 175 cm. Klein maar fijn......meting was van 4 oktober trouwens
MY BOSS SUCKS!!!! O wat is die man toch veeleisend. Ik werk me te pletter en dan gaat hij me lastig vallen met dingen waarvan ik denk "ga gewoon aan het werk of zo." Heel toevallig hebben een mailtje aan hem van iemand en mijn telefoontje aan die betreffende persoon elkaar gekruist. Ik bel die persoon om alles door te nemen voor een project (persoon zegt prima, is mail aan jouw baas overbodig, want nou weet ik alles) krijg ik daarna een mailtje van mijn baas: waarom vraagt hij dit aan mij, jij zou het toch oppakken, gooi je weer iets over de schutting, heb je het laten liggen....bla bla bla. Jezus vent. Ik heb het net opgepakt. Kan toch gebeuren dat iemand niet weet dat het bij mij ligt en het toevallig aan jou vraagt voordat ik hem gesproken heb! Nee in zijn wereld heb ik een mega blunder gemaakt. Hij werkt thuis, dus heb hem een mail teruggestuurd dat ik teleurgesteld ben in het feit dat hij zo aan mij twijfelt. Nog niets teruggehoord... ZAK!
Hey meiden ff snel via mobiel, pauze is voorbij. Ik heb gebeld en de leidster schrok er zelf wel van. Want zij wist van niks. Ik zei wel dat ik snapte hoe het tot stand is gekomen maar het is buiten ons gegaan en bovendien hebben wij nog geen foto's. Zij is er zelf mee eens. De foto's zijn bedoeld voor de ouders en niet voor verder delen aan derden al is het oma. Daarvoor hebben wij niet getekend dus gaat zij er achteraan. Wel fijn dat zij begreep wat het voor ons was.
Ferry is vandaag naar de dokter geweest. Loopt al ruim 2 maanden met rugpijn die uitstraalt naar zijn been. Ze hoopt een knoop maar kon ook een hernia zijn dus hij moet dinsdag naar de fysio om te zien of ze het eruit kunnen masseren Missy, fijn om te lezen dat het beter met je gaat. Werken de medicijnen voor je gezicht wel ? Eva, hoop dat Aimar zijn bult snel weg is Jannes, je baas is zeker een zak ! Al wat terug gehad ? Parr, goed dat er achter aan gegaan wordt bij de psz
@Kaatje, nou mijn pukkels zijn wel minder groot en heb korstjes omdat de medicijnen ze uitdrogen maar mijn gezicht is nog lang niet glad helaas..
Baas liet me net weten dat hij mijn mail kon waarderen en mijn standpunt begreep. Nou dat is al heeeeeel wat. Voor mij, hem namelijk kennende, goed genoeg.
Missy wij gaan eigenlijk elke week wel met Kyano zwemmen en nadat hij de buisjes heeft gekregen heeft hij eigenlijk helemaal geen last meer van oorpijn of zo bij het zwemmen. Eva is de maagpijn nu over? Ach knuffel voor Aimar! Parr gelukkig opgehelderd! Jannes gelukkig een nette mail terug. Kaatje oei ik hoop idd niks ernstigs voor Ferry
@ Wupje: Ja maagpijn was om 4:30 vannacht eindelijk weer weg. Vanochtend voelde ik weer iets soortegelijks, maar was heel licht en trok snel weer weg.... Ik wilde eigenlijk vandaag spinazie, pasta met boursin en zalm eten maar ze hebben de boursin uit het assortiment gehaald :x Dus ik denk dat ik dan maar pasta met courgette-roomsaus en lekker gekruide zalm ga maken.... Zo dus nog even boodschapjes doen, ik denk dat we lopend gaan, Aimar's loopfiets mee. Even checken of meneer dat ziet zitten en kijken of er geen buien op komst zijn...
Wij eten roerbak spruitjes met biefstuk en sojasaus! Hmmmmm.... en rijst. Ik geef Raven maar wat rijst met boter en suiker denk ik. Die eet echt niks vandaag.
Heerlijk Yule!! @Eva: wat voor Boursin eet jij die uit het assortiment is? Wij eten lekker frietjes....
Eva balen. Ik heb niet helemaal opgelet met boodschappen doen. Had biefstuk gehaald voor vanavond. Maar ja vind ik doorbakken echt niet lekker en wil geen risico's lopen dus krijgt Levi de mijne vanavond.
Ik eet Kip Tandoori want had nog kipfilet dat op moet vandaag. En gisteren heerlijk gebakken aardappeltjes gegeten met biefstuk en eigen gemaakte champignonsaus.
Wijziging. wij eten pizza geen zin om te koken ' Krijg vanavond een vriendin op de koffie. Laatste keer dat ik haar was Levi nog een baby. tijd geleden dus. ( hoop dat we vanavond nog maar gespreksonderwerp hebben )