September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vast wel :) Maar zij is wel een paar jaar jonger dan mij, geen kinderen, zit nog op school. Beetje tegenover gestelde van mij dus ;)

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik vind dat toch vaak ook wel leuk, dan kun je nog een beetje kletsen over hoe je leven vroeger was.

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ga afsluiten, mannetje komt me zo ophalen en dan onze kleine vent ophalen :)

Hmm allemaal lekkere gerechtjes voorbij zien komen. Wij hadden gisteren Chili con carne en daar is nog best veel van over en we hebben nog hutspot over van woensdag dus dat worden restjes vandaag :p

Kaatje wordt vast gezellig vanavond!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga afsluiten! Na het eten doet A Mike lekker in bad en op bed en ga ik effe winkels kijken met moederlief en buurvrouw!

Fijne avond!

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    dan doe je het toch ook als roerbak met wat groenten en rijst en een beetje ketjap ofzo? Is echt heerlijk hoor!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan dat ook met duits biefstuk ?

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb Q net opgehaald van het KDV. Is weer super goed gegaan en hij had geen haast om mee naar huis te gaan ;). Wat minder leuk dat de buikgriep er ontzettend heerst. Alle leidsters hebben al klachten en de kindjes beginnen ook met een poep-offensief want alle kindjes hebben vandaag minimaal 4 keer gepoept (smakelijk voor diegenen die aan het eten zijn). Q lijkt er verder (nog) geen last van te hebben want hij at net met smaak een bak macaroni met spinazie en spekjes leeg. Ik hoop dat het ons huisje voorbij gaat maar na gisteren (kindje met forse buikgriep op feestje) en vandaag acht ik die kans klein...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow jee hoop dat de buikgriep Quinten overslaat

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pfffieuw fijn dat hij zo reageerde... kan me voorstellen dat je pissed was zeg. Jij lijkt me niet echt het type om 'altijd maar' dingen te laten liggen.
    God die man lijkt wel af en toe last te hebben van hormonen ofzo ;)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh jee Pupke.. dat klinkt idd niet goed.. gauw vitamines erin!! :p

Wupje: ach, heb je gelukkig gisteren heerlijk kunnen genieten van je chipjes :) en wat 'fijn' dat je vandaag dus weer lekker misselijk was! ;)

Azeb: oh heerlijk zwemmen. Wij zijn met Julian echt heel weinig wezen zwemmen. Nu, met 2 kids kan ik ook niet meer alleen heen. (nouja, kúnnen wel, maar ik vind dat wel heel heftig alleen)

Missy: wat fijn dat het weer bergopwaarts gaat met jou en jullie!

Eva: heh jakkes... wat rot die buikpijn :( wel helemaal opgeknapt? En oef arme Aimar.
    Wat gek dat 83 cm 6cm onder het gemiddelde ligt, want Julian lag met zijn 89 cm al 1cm onder het gemiddelde. Dus iets klopt niet bij die TNO site.

Hmmm wat een lekkere gerechten allemaal. Ik heb vanavond zelf een salade verzonnen: pasta, sla, kerstomaatjes, gedroogde tomaatjes, spekjes, walnoten, appel en geitenkaas. Dressing: beetje balsamico, olie en zout en peper, wat kruiden en honing! Nouuuu die was gooooooed zeg!!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Splash!! Echt, de hele badkamer staat telkens blank, Sven trapt echt het halve bad leeg, heb nu 3 handdoeken neergelegd en nog is alles niet droog :$ 8)

Bekijk bijlage 107761

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: wauw, hele mooie foto's!

@Jannes: wat een hork kan je baas soms toch zijn zeg. Wel fijn dat hij er nog op terug kwam.

@Wupje: smakelijk restjes-eten!

@Missy: fijn dat het wat beter met je gaat.

Ik ga afsluiten want ik ga zo naar bed. Ik ben helemaal op na een drukke werkweek dus ik ga lekker in bed tv kijken. Manlief is uiteten dus daar hoef ik me niet schuldig over te voelen ;). Toedels!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, had ze natuurlijk al op msn gezien maar zijn echt super !

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Vergeet helemaal iets grappigs te vertellen...Tijdens het wandelen vandaag zei Aimar een paar keer: Papa auto. Ik kijken of ik een auto als die van papa zag want mijn automodel herkent hij ook al. Maar ik dag nergen een VW Golf. Even later zei hij het weer....dus toen vroeg ik hem waar hij papa's auto zag. Hij wees naar een VW Passat....wat blijkt nou? Hij herkent het VW-teken voorop de auto's! :D

@ Pupke: erg is dat hè, zo'n buikgriepvirus op het KDV. Je blijft kindjes verschonen ;) En zelf hoop ik altijd heel hard dat ik het niet krijg. Tig keer je handen wassen zodat die helemaal uitgedroogd zijn aan het einde van de dag...Ik hoop voor je dat het Quinten bespaard blijft!

@ Ingeltje: leuke foto's zeg! Sowieso vind ik bad/water foto's altijd erg leuk. Ik vind die eerste ook cool bewerkt!

@ Missy: oh lekker even de stad in met je mams en buurvrouw. Wel iets voor jezelf kopen en niet voor Mike hè? :p

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Prachtig Ingeltje, vooral die eerste!! Isabel past niet meer in het badje. Maar goed ook, want hier ook waterballet. Nu zit ze in het grote bad. Ook dan is het alleen maar trappelen. Sara roept dan "niet spatteren Isabel" die zit er namelijk tegenover en krijgt alles in haar gezicht.

@Pupke: zo dat is een flinke buikgriep epidemie. Vervelend.

@Kaatje: veel plezier vanavond!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, slimme Aimar !

Dan ga ik nog iets schattigs vertellen.
    Levi en ik zaten vandaag op de bank, hij zat tv te kijken, komt hij tegen me aan hangen en zegt "ik hou van mama" . Zo lief !

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Inge, lieve foto's! Lekkere spekbeentjes heeft Slem!

Jill zegt tegenwoordig als je naast haar zit: gezellig hè? :D

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahaha ik zie het helemaal voor me :D

Deel Deze Pagina