Ingeltje, lief dat je het vraagt. Lichamelijk gaat het steeds beter. Ik merk wel dat ik nog heel erg snel moe ben, mijn energieniveau is nog lang niet op peil. De VK gaf ook aan dat het 6 weken duurt voordat mijn Hb weer op peil is, dus geduld is nodig. Verder voel ik me prima, natuurlijk ook omdat we worden verwend met goede nachten en omdat ik dit keer helemaal geen last heb gehad van de hechtingen. Jammer dat Julian nu niet doorsliep, maar wel super dat Sven doorsliep, dat is een begin! Rare opmerking van je supervisor... Parr, leuk een spannende grey's. Ik heb hem opgenomen, heb nu al zin om op de bank te kruipen! Vandaag voor het eerst een dagje alleen met Sara. Ook wel lekker hoor. Gisteravond is ze voor het eerst echt een uur onrustig geweest na de voeding. Moest echt huilen en had ergens last van. Na 3 flinke boeren, 2 poepluiers en lekker tegen mama aanliggen werd ze rustig en is ze lekker gaan slapen. Vanochtend was ik nog moe en ben ik na de voeding weer even teruggekropen, heerlijk! Ga zo eens even mijn kleine meiske wassen en voeden en dan lopen we even langs de winkel.
ik ben Kate halen, ben benieuwd hoe het was. De hele supermarkt thema is weg en nu is er een hoek met een bos en houten stompjes waarvan een paar geschilderd als paddenstoelen en een grote bak vol eikels en kastanjes!! heel gaaf!
Nou daar moeten ze ook de buitendeur op slot doen alnders ontsnapt Kate naar buiten En weer heel geslaagd 8)
@hummelke ja het is niet niks geweest hoor! Geduld is een schone zaak Ooh lekker een dagje met z'n 2tjes! heerlijk!
Hummelke: lekker een frummeldagje met Sara! Fijn dat je zo goed herstelt! Ik was lichamelijk ook vrij vlot de oude. De vermoeidheid zal nog wel even aanhouden vermoed ik Parr: haha een boefje die Kate! Klinkt allemaal heel erg leuk, ze worden groot die ukken van ons!!
Hoi hoi, Ingeltje hey wat gaaf dat Sven lekker doorgeslapen heeft! Nu Julian nog Ik ben trouwens blij dat Kyano die 'piemeltik' alleen op het aankleedkussen heeft. Laat hem daar maar lekker friemelen en in bed de handjes boven de dekens houden Hummelke heerlijk zon positieve verhalen van jou te lezen! Parr ha ha die Kate! Bij ons op het kdv hebben ze op elke deur een knip zodat de kids niet naar buiten kunnen. Wel leuk zeg die verschillende themas.
Dat lijkt me niet zo comfortabel liggen.. vind ik dan toch weer zielig Hij heeft nu van die pyjamapakken aan met knoopjes.. en het ergste is, als we hem achterstevoren aantrekken schreeuwt hij moord en brand.. hij WIL er gewoon graag bij en is helemaal overstuur als we dat verhinderen. Dus ik ben bang dat we door deze fase heen moeten. We corrigeren hem nu overdag wel. Julian zegt nu zelf al vaak: "Hand uit de broek Jujian" (maar zijn hand blijft mooi waar die zit hihihi) ps: je banner is wel héél klein geworden!! Heb je de code in dat vak geplaatst of heb je hem zelf geüpload?
Oei, Julian is dus verslaafd aan zijn pipi Ik zou hem lekker een avondje uit zijn dak laten gaan, hij pech. Dat is gewoon even wennen. Beter dan halve nachten oplopen omdat alles nat is Maar dat ben ik
Ik deel Freesia's mening. Dan breekt hij de tent maar ff af. Gaat vanzelf wel weer over als hij merkt dat er niets gaat gebeuren....
Inge, Ferry kwam met een optie. Eerst een luier aan, dan zijn pyjama broek en daarover heen zijn romper ( hij hoeft toch niet op de foto )
Hebben we al geprobeerd, maar toen was hij dus een uur aan het gillen en krijsen.. dat ging ons te ver... Zelfs de slaapzak aangedaan, maar daar wurmt hij net zo lang mee tot hij zijn been door het armgat heeft gewinkeld zodat hij er toch bij kan het is echt te bizar.. het geeft nogal ontspanning geloof ik Maar goed, vanavond maar weer eens een nieuwe poging met pyjama andersom.. wie weet lukt het nu wel?
Maar ik, als softie mama van de lijst, had dan toch doorgezet. Het is ook een slechte gewoonte vind ik. Beetje net als het ooggedoe dat Kate doet zeg maar. Hoop dat hij er snel mee ophoudt zonder al te veel probs.
Geloof dat Levi ziek wordt. Hij is al een paar dagen hangerig, niet te genieten ect. Slaapt nu ook al vanaf 12.00 uur. Buurkinderen zijn waarschijnlijk op psz besmet met water pokken, levi zit daar ook,dus misschien is hij vorige week al besmet en krijgt hij ze eerder? ben benieuwd
Ik ben blij als het de 11e is weer, dan is de cb en kanik navragen heo en wat met Kate's oog. Want we blijven haar het zeggen en ook soms met haar hand echt wegtikken.. maar het blijft een soort troost/slaap iets Ingeltje ik zou hem gewoon laten huilen en doen. Niet leuk voor jullie dat snap ik maar het is nu echt verwenning wat hij doet denk ik. Dan leg je gewoon een deken en laken naast jouw bed. Wordt hij wakker omdat het nat is dan gauw de boel verschonen en wegwezen. Niet bij hem in bed of hij bij jullie! Hij moet leren dat ook papa en mama moeten slapen.
@kaatje zeker ga ook verloskundige aanspreken. Maar eerst even kijken wat er op de advertentie afkomt. Ik kom dus ook met een adv. in de wij zijn zwanger en die zit vaak ook in die welkoms paketten. goed dat je een kaartje naar de vader hebt gestuurd. Jij houdt daardoor de deur op een kier. hoop dat je wat hoort. Leuke banner slim dat je bij de buren bent gaan spelen. des te sneller hij het heeft gehad ben je er klaar mee toch. @ingeltje giovanni 1 sep 30 okt gegevens voor het laatst. 91 cm en 14.1 kilo. @yule wat vervelend dat je nog zo´n last hebt van de misselijkheid. ook nog eens met een verhuizing en peuter. knuf misschien werkt ginger ale mijn zus dronk dat altijd. Gember is heel goed tegen misselijkheid. Lees dat iemand me alvoor was met dat advies. @jannes balen dat je weer terug moest. bazen zijn vaak goed in machtspelletjes. hopelijk blijft het bij deze keer. @ingeltje gefeliciteerd met de auto. En balen van je afdeling. lekker om het op die manier te horen zeg. Oh die CVman toch irritant zeg. maar je hebt hem in ieder geval wel. veel zieke en verkoude kids en mama´s beterschap allemaal @parr balen he knuf @hummelke fijn dat alles zo goed gaat. @azeb knap hoor. @pium fijn dat de woombie helpt. grey´s erg spannend ben benieuwd volgende week. @ingeltje het is ook de basis van mensen he. Dus kan ook heel veel rust en ontspanning geven en geborgenheid. Hoe lastig het ook is elke keer een nat bed. zo dat was weer alles volgens mij. Als ik iemand ben vergeten. sorry.