Raven heeft net een tekening gemaakt en die gebruikt ze nu om de stiften mee in te pakken. Ze zingt heel hard: Lang zal ze leven! voor de poezen die allebei stiften als cadeautje krijgen... Te schattig gewoon.
Vinden jullie 3 tot 6 keer echt zo vaak? Ik vind dat niet hoor. Het is toch nog 3 weken tot Sinterklaas? Wij zetten vroeger ook 2 keer per week onze schoen volgens mij. En ja daar komt gewoon lekkers in, schuimpjes of chocolademuntjes. Misschien een keer een kleinigheidje, vind de (zelf gebrande hier dan) muziekcd goed idee Yule, geen speelgoed en toch iets leuks. En misschien zal Julian het nog niet koppelen aan Sinterklaas maar dat vind ik niet zo erg. Vind het een leuke traditie. Vorig jaar vond ik het nog echt onzinnig, maar nu krijgt hij toch veel meer mee. Ik wou het zo om de 4 á 5 dagen doen.
ow Levi is dus gelukkig niet zielig dat hij maar 1x schoentje mag zetten Yule, fijn dat het nu zo goed met je gaat. Nu zo houden ! Ja krijgen idd kleine speelgoedjes en snoepgoed.Levi krijgt ook geen snoep in zijn schoen
Hier gaan we nog geen schoen zetten hoor! En volgend jaar denk ik dat hij 2 keer zijn schoen mag zetten: 1 keer op de dag dat Sinterklaas in Nederland is aangekomen en 1 keer in de nacht van 4 op 5 december. Vind ik wel genoeg hoor. Boodschappen zijn binnen, Aimar is nog steeds vermoeiend. Die mag zo een Bob de Bouwer filmpje kijken en dan hups naar bed. Het wordt tijd dat E. weer minder gaat overwerken want ik vind 6 dagen zonder hem én met puberende peuter echt niet gezellig...
Oei, ik dacht echt: krijg het hele forum over me heen dat Jill geen schoen zet Ben gelukkig niet de enige. Ze zijn nog zo klein. Jill is net voor de eerste keer naar de kapper geweest. Eerst ging papa en toen was het al bijna huilen (Jill dan hè ). Ze riep al de hele ochtend, Jill ook kapper! Maar toen het zover was, was het echt tranen met tuiten Ze zat bij mij op schoot, wilde geen kapmantel, mama mocht ook geen kapmantel. Toen heeft papa op zijn camera filmpjes laten zien en was ze stil Vlugvlug de puntjes eraf. Kapster vroeg of ze erna een lolly mocht. Nou normaal niet, maar in het kader van positieve associatie... Nu is ze helemaal in de gloria met haar eerste lolly ever
Ooooh Freesia!! Je bent gezwicht hahaha Ach lekker toch.. miscchien was ie wel gezoet met natuurlijke fruitsappen
@ Freesia: achjee Jill in tranen bij de kapper Maar die lolly had ze wel verdiend Aimar gaat a.s. woensdag naar de kapper. Had het een paar keer zelf geknipt, maar mooier wordt het er niet van dus woensdag naar de kinderkapper. (niet daar waar hij vorige keer is geweest want toen hadden ze hem een 'marokkanen-kapsel' gegeven....niet mijn ding...)
Eva, dat met die kortere zijkanten? Dat is wel leuk, maar als ze wat ouder zijn vind ik. Nu vind ik een 'afro' supercute
Ja dat ja. Ik vond het toen wel stoer staan, maar Aimar is niet stoer het matcht niet met zijn karakter vind ik zelf...of klinkt ik nu heel vaag?
Freesia, ahh Jill vond de kapper dus ook nog wel eng. Gelukkig toch bij kunnen knippen. Helemaal blij met haar lolly Levi heeft trouwens ook nog nooit een lolly gehad. vind ik toch nog een beetje eng
Op vakantie kregen de kinderen na de minidisco altijd een lolly en een ballon. Gelukkig was Aimar altijd zo blij met zijn ballon dat hij niet eens oog had voor de lolly's. Hij heeft 1 keer een likje gehad en hij vond het maar niks dat hij de bal niet in 1 keer kon opeten en wilde 'm dus niet
Oei ja lollies vind ik ook eng, maar als je er bij blijft kan het denk ik wel. J. is daar altijd veel makkelijker in, ik vind pinda's ook niet goed, vindt hij bullshit. Schoen zetten: nou wij zetten vroeger ook maar 1x onze schoen, ouders hadden het niet breed en zo blijft het echt wat speciaals. Op school zetten we ook nog 1x ons schoen trouwens. Snap heel goed dat er mensen zijn die het nog niet doen hoor. Maar wij willen na de verbouwing/verhuizing even wat leuke dingen voor Raven om de aandacht 'in te halen' voor zover dat kan (eigenlijk niet dus).
Wij hebben ff de kalender erbij gepakt en hier gaan we nu elke zaterdag schoentje zetten, mooi vanavond na de 'aankomst' in NL en dan nog 3 zaterdagen tot de Sint de cadeautjes brengt Julian slaapt nog, wij gaan vanmiddag de intocht ff kijken (opgenomen) en volgende week in Uden.
Ik heb net voor het eerst rondgereden in onze auto (lees:die van A). Ik moet maandagochtend naar Beveren voor mijn assesment gesprek en moet dus oefenen. Sjee, wat voelt dat anders en eng zeg! Bij mijn ouders langsgeweest om hun TomTom op te halen, die vonden me retestoer Ik heb nu hoofdpijn en ben helemaal bibberig. Ben al net zo'n muts als mijn dochter
@yule met 2 jaar hoeft het echt nog niet hoor, de cb arts zei ook al dat het niet vaak was het komt vanzelf wel! Ik denk ook neit dat Kate dit nu regelmatig gaat doen. Ik hoop van wel maar denk het niet hahaen super dat het steeds beter gaat!! @freesia nou Kate is wel gek op ondanks dat het laag is haha.. beneden hebben we een 2-in-1 bril Jill een lolly! LOL Kate heft die nog niet gehad hahah wel gummies van biba @eva hahahha schoenzetten Doen we vanaf dec 1 (volgens P) en dan soms iets erin en soms niet en dan een kleinigheidje want het grote kado(otjes) komen op 5 dec. Zo deden ze dit bij P thuis anyhow. Hij zei wel dat het weleens vanaf het moment dat Sint in het land is maar dit is belachelijk lang :/
@parr: ja idd nu herinner ik het me ook, als wij nog een keer (of een keer teveel) ons schoen wilden zetten dan zat er gewoon niks in. Leren omgaan met teleurstellingen hè? Maar toen waren we al wel een stukje ouder.