September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Deze mama is blij. Bij Sara kreeg ik het niet voor elkaar, maar nu bij gewoon aanwijzen kreeg ik mijn zin: Isabel heeft een roze triptrap. Joehoe! Maar wat weer een uitgave. Wel een ontzettend mooi kussentje erbij.

Schoen: ik vind max 3 keer echt genoeg als ze wat ouder zijn. Sinterklaas kan nou eenmaal echt niet vaker komen en het moet speciaal zijn. En wij hadden ook weleens niets in onze schoen. Net als bij Yule.

Lollies: kreeg Sara ook bij de kapper. Ze was door het dolle heen.

Pinda's: no way! Vind ik echt eng (en niet nodig). Heb ook weleens gelezen dat je ze die tot een jaar of 4 - 5 ook beter niet kan geven.

@Yule: fijn dat je gisteravond een lekkere lange avond hebt gehad.

@Freesia: rij ze!

2. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Ingeltje, mooie foto's!

Eva, knap hoor het VW teken herkennen, echte jongen!

Parr, jee op het potje geplast!!!

Yule, komt vanzelf dat zindelijk worden. Ze kunnen niet alles tegelijk en Raven loopt qua praten enz al heel erg voor...

Schoen zetten: ik vind ze er eigenlijk nog veel te jong voor om het uberhaupt te doen, echt snappen doen ze het sowieso niet. En schoen zetten wil trouwens niet altijd zeggen dat er iets in zit 's ochtends. Als ik vroeger mijn schoen te vaak zette, werd deze door de sint meegenomen en had ik paar dagen pech omdat ik 1 schoen miste (dat stond dat altijd op een briefje wat de sint had achtergelaten) hihi.

Freesia, wow naar de kapper. Heb het hier nog niet aangedurfd. Ilse is tot nu toe 2 keer geknipt, door mijzelf gaat tot nu toe prima. En super in een andere auto gereden, ik vond dat de eerste keren ook doodeng hoor.

Nu dan even opscheppen over mijn dochters. Sara had gisteren om 21.45 laatste voeding, is keurig gaan slapen en meldde zich pas om 7.15!!!! Daarna gevoed en terug in bed. Om 8.45 werden we wakker van de 2 dames, wow heerlijk zeg.

Vanochtend even snel naar winkels geweest, helaas wel helemaal nat geregend toen we terug naar de auto moesten. Wat een k-weer zeg. Nu liggen de dames op bed en hebben we even tijd voor onszelf.

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Deze is het geworden, al is hij in werkelijkheid zachter roze:

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Leuk Jannes! Heb meteen even gekeken naar de link en even verder gezocht, maar 120 euro vind ik wel erg veel hoor. Dus ik denk dat ik het toch bij de wipstoel ga houden straks...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, heerlijk zulke goede slapers

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Hummelke: zo, dat is lekker zeg! Doet een mens goed hè, voldoende slaap...

@Jannes: leuke stoel!

Schoen zetten: ik weet nog niet of we dat gaan doen. Hij heeft (nog) helemaal niets met Sinterklaas (al vindt hij zijn paard wél erg leuk 8)).

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja daarom. ze snappen er nog zo weinig van. Vind 1x hier en 1x bij opa&oma dan echt zat.

Vanavond komt mijn zusje langs, ga ik vertellen dat ik zwanger ben :D Bij Levi raakte ze helemaal enthousiast, en aangezien ze bij de bart smit werkt stond ze een week later met een speelkleed voor de deur haha. Trotse tante dus.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jannes, gave stoel!
    Ik zag het babystoeltje ook, maar vond het ook wel heel erg duur voor die korte tijd, dan maar de wipstoel op tafel wat mij betreft.

Ik ben vanmiddag lekker de stad in geweest met een vriendin. Heerlijk geluncht en alvast wat geshopt voor Sinterklaas.
    En ze had fantastisch nieuws, is namelijk zwanger!! Wiehoe ik ben zo ontzettend blij voor haar, ze was al ruim een jaar bezig en was juist van plan om deze maand stappen te gaan ondernemen.
    Echt geweldig! Een andere vriendin van me (en ook van haar) is ook net zwanger, dus nu moet ik ook wel deze maand :)! Kunnen we heerlijk met z'n drietjes!!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, duim heel hard dat jij deze maand ook aan de beurt bent. zou toch super zijn als je met 2 vriendinnen tegelijk zwanger bent.

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Goed zo, had je die nog in de diepvries? :D

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat is precies hetzelfde kleur dit Kate heeft 8) maar met de kussensm et de roze/perzik katten (?) erop)

En heel handig die nieuwe zit voor baby's!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep :D waren vorige week 3 voor 5 euro dus gelijk mee genomen :)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wij eten pannenkoeken

Visite naar hoogzwanger dinnie en man was gezellig 8) zij is ook heel mooi zwanger

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja dat lijkt me geweldig!
    En dan ook nog met jou en Wupje en eeehhhm, wat is J's nickname hier?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle08 ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kiekeboe

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: wow een roze triptrap, dat kreeg ik er ook niet door hoor! ;)
    En dat zitje is echt super handig! Onze wipstoel is zowiezo helemaal kapot gegaan dus we moeten toch iets nieuws kopen, denk dat dat 'm wordt!~

@hummelke: wat heerlijk van je meiden!

@parr: wij eten morgen pannenkoeken!

@kaatje: ben benieuwd wat je zusje zegt dit keer!

@azeb: oh wat een super nieuws! Ik duim voor je dat het bij jou ook raak is deze maand!

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeeejj! Yule is back! Blij om :D

Jannes, een roze stoel zou er bij MIJ niet inkomen :p Heb echt niks met roze. Maar dat babyzitje is wel echt superhandig!

Kaatje, oh spannend om het te vertellen! Lieve foto.

Azeb, heerlijke dag gehad dus met supernieuws! Ik duim voor je!

Hummelke, heerlijk zulke tevreden meiskes!

Eten: wij hadden rijstmie, tofu, paksoi, taugé, champignons en zelfgemaakte saus/marinade.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wij hadden spaghetti met zelfgemaakte bolognaisesaus (dat is echt iets wat Raven VREET dus na haar dagje niks eten dacht ik dat dat er wel in zou gaan, en ja hoor!).

Deel Deze Pagina