Oh en allemaal bedankt voor het meedenken over een autoverzekering. Ik was vandaag bij mijn ouders en mijn moeder kwam met een tip. Heb hem nu afgesloten via Neckermann bij Delta Loyd, krijg ik er een navigatiesysteem bij Premie was overal ongeveer hetzelfde ook trouwens. Nog 2 nachtjes slapen... Dan mag ik mijn Corsaatje ophalen, whoepie!
Roze stoel: wij hebben donker bordeaux rode leren eetkamer stoelen en de achterwand van de keuken heeft eenzelfde kleur, dus deze staat er gewoon helemaal leuk bij. S. vind hem ook wel echt heel roze, maar hij weet dat ik hem gewoon helemaal leuk vind. Babystoeltje: had niet gezien dat hij 120 euro was, maar ik denk dat je hem op Marktplaats achteraf ook zo weer kwijt bent. Zoveel mensen met een TripTrap. En echt handig bij een 2e. @Freesia: je eigen autootje. Heerlijk vooruitzicht! @Yule: fijn dat Raven weer lekker gegeten heeft. @Kaatje: kan je zusje weer lekker los gaan bij Bart Smit
Ohja Miracle08! Ja bij een tweede is zo'n babyding bij de triptrapp ook wel meer nodig dan bij een eerste. Toen Isis nog zo klein was aten we toch niet vaak met z'n allen aan tafel, nu wel altijd. Ik denk dat je hem idd wel kwijt kunt op marktplaats. Er zullen nu wel nog niet zo veel op staan. Een roze triptrapp zou er bij ons ook niet inkomen, ben ook geen rozefan . Isis trouwens wel, als ik haar laat kiezen tussen een roze en een nietroze kledingstuk, kiest ze altijd de roze.... Zucht.... Hoe is het met onze Limbodames? Zag op 't nieuws overstromingen enzo? Groetjes Azeb
Jill heeft een soort van driftbui? Wel appel, geen appel, mama appel, aarrgghhhh!!! YouTube - Jill weet het ook niet meer...
@freesia: oef herkenbaar, die fase, zijn we gelukkig doorheen maar man wat irritant! Een soort frustratie, iets duidelijk willen maken maar het lukt niet ofzo? En daar dan enorm in blijven hangen...
Ja, die mixed signals wat ik laatst zei. Dan wil ze drinken, pak ik bijv de diksap uit de koelkast. Nee, ze wil appelsap. Okee, kan nog, dus ik geef appelsap. Huis te klein: ze wilde gewone sap! (diksap) En dan 15 minuten blijven brullen daarover Vind het voor haar ook zo zielig ergens... maar geef haar niet haar zin (wat dat dan ook mag zijn wisten we dat maar haha).
O herkenbaar filmpje!! Sara wil eten, nee niet eten *eten wegzettende* Sara wel eten *huilen* en ga zo maar door. Heeeel leuk!
Nou mijn zusje maar eens gebeld aangezien ze er nog niet is. is aan het overwerken. kan hier rond 22.00 uur zijn. Heb gezegd dat dat wel laat wordt. dus ben benieuwd of ze nog eerder komt
Freesia, heel herkenbaar! Kaatje, ja das wel laat... Hier beetje zenuwachtig van de regen. De wc maakt vreemde geluiden en loopt nauwelijks meer door...
Hoi meiden @ hummelke: wat een goede nacht hebben jullie gemaakt zeg! Beter dan die van mij Had je mijn tip nog gelezen over de Zarqa babyproducten? Pffff....het avondeten is de laatste tijd echt drama. Aimar heeft vanavond gewoon helemaal niks gegeten, ja zijn yoghurt. E. en ik hebben besloten om hem geen alternatief te bieden en nu maar hopen dat hij niet vannacht om eten gaat zeuren. Ik duik er in ieder geval vroeg in...nu dus Slaap lekker!
Oh ik had nog niet eens verteld. Wij hadden toch vorige week ook water op de vloer? Gijs heeft de dag erna de rioolbuis weer ontstopt (tegels weg, gat gegraven en doorgespoten) maar nu blijkt dat het water dus ook onder de vloer was gekropen. Dat had ik midden in de nacht niet gezien, zagen we pas bij daglicht... Hele (net nieuwe en dure) keukenvloer naar de kl#te. Nu gaan we kijken wat met van de verzekering kunnen terugkrijgen, hoop dat we iets kunnen krijgen.
Dat is balen zeg van de vloer. hoop dat je er voor verzekerd ben. Eva. levi gaat regelmatig zonder avondeten naar bed.slaapt altijd prima door.
Hey dames! Pff hubbie en ik waren blij dat onze kleine drammerd in bed lang vandaag De dag begon heel goed want hij sliep uit tot 8 uur ! En dat terwijl hij gisteravond al om 19.15 uur in bed lag! Anyway; de ochtend was nog best gezellig; bij mijn ouders thee gedronken en nog even op het station treinen gaan kijken. Maar aangezien hij geen middagslaapje wilde doen was het vanaf 16 uur behoorlijk drama. En ook hier strijd met avondeten. We zijn het een beetje zelf schuld want de dag nadat hij zo heel erg ziek was, hebben we met het bord op schoot voor de tv gegeten en Brum gekeken. Aangezien Kyano toen nog geen eetlust had, dachten wij het ons gemakkelijk te maken en dus lekker voor de buis met z'n allen. Tsja nu wil hij dat dus elke avond Alleen gaat die vogel niet meer op maar ondanks het uitleggen dat het maar eenmalig was blijft hij maar huilen en vragen om 'eten op de bank met Brum' Vandaag is hij dus ook zonder avondeten naar bed gegaan. Vind het ergens ook wel zielig en hoop dat dit drama gauw voorbij is. Want hij mag nu ook niet meer na het eten Brum kijken aangezien hij zo'n driftig gedrag vertoond. Verder heb ik net heerlijk 2 uur op de bank geslapen en ga nu gauw mijn echte bed in want ik voel alweer misselijkheid opkomen.
Ingeltje hmm die salade klinkt lekker! Wat een leuke spetterfotos! Kaatje oh dat is eigenlijk erg leuk dat je met de fotoshoot al een buikje hebt! Parr GO KATE!! Super dat ze op het potje geplast heeft! Yule ha ha die gedachte heb ik ook over Kyano. Hij heeft nu welgeteld 4 plasjes en 3 poepjes op het potje gedaan en dat in denk ik 3 maanden tijd of zo..... Oh fijn weer the voice kunnen kijken, ik ben nu in dat traject van alles missen. Of ik val op de bank in slaap of ik lig om 20.30 in bed Eva oef ook al zo vermoeiend. Idd zoveel dagen zonder E is niet leuk. Schoen zetten ga ik hier nog niet aan beginnen. Vandaag wilde we Kyano naar de intoch van de Sint op tv laten kijken, hij vond er nog helemaal niks aan. Dus we kijken wel of we morgen naar de intocht in het dorp gaan kijken. Bij smoeder komt hij om 15 uur aan met de boot, maar ligt ook echt aan het weer. Lolly: Kyano heeft er een paar maanden geleden eentje in een winkel gekregen en vond dat toen super lekker. Een tijdje later was hij ziek en toen wilde hij graag een lolly, ik heb toen mini lollys gekocht en die snoept hij nu wel eens vaker. Jannes ha ha mooie roze trip trap dus Hmm ik wil nog wel eens nadenken over het zitje. Kyano zat ook altijd in de wipstoel op tafel en ik vond het nooit zo handig Hummelke ik hoop voor jullie dat de overlast meevalt. Hier gelukkig geen wateroverlast. Ingeltje oei dat is idd balen van de vloer