Mijn zusje is weg. Vond het erg leuk,maar hoopte ook wel dat ik niet op haar verjaardag ging bevallen haha. Hier aardig last van mijn darmen die omhoog komen. zo maar lekker mijn bedje in Wupje, kan me helemaal voorstellen dat jullie blij waren dat hij op bed lag. Vervelend die misselijkheid Tot morgen
Dag lieve meiden! Zoals jullie aan de andere kant merken, leef ik nog wel hoor! Dus ik dacht laat ik hier ook eens even iets van me horen. Met ons gaat het allemaal prima! We hebben nu heerlijk twee weken vakantie! Maandag vertrekken voor een midweek naar Bruinisse. Heerlijk ff er tussenuit. Ik heb van de week mijn werkstuk ingeleverd en een presentatie gehouden, dit was allemaal in orde. 14 dec. heb ik mijn eindgesprek en dan zit het er echt allemaal op. Dan ga ik vanaf januari weer lekker 28 uur werken, heerlijk! Met Femke gaat het prima. Ze doet het goed op de psz en is een echte wijsneus. We gaan tegenwoordig elke week gymmen, wat er leuk is! Femke vindt Sinterklaas en Zwarte Piet wel heel interessant, we hebben wat versieringen hier samen gemaakt en vanmiddag naar tv gekeken. Vanavond heeft ze de schoen mogen zetten, ze zat vanmorgen om 9 uur al een tekening te maken. Ik heb het idee dat ze het toch wel een beetje snapt allemaal. Wij gaan er verder ook niet al te veel aan doen. Ze mag nog wel een keertje de schoen zetten, maar zeker niet te gek. En we gaan alleen naar de sinterklaasviering bij mij op mijn werk, dus verder ook niet naar een intocht ofzo. Nou meiden, jullie zijn weer een beetje bij! Dikke kus!
Mogge Had om 02.45 Levi zijn licht uit gedaan maar de deur waarschijnlijk niet goed dicht gedaan dus zie dat om 05.30 op ons bed. Mooi in zijn kamer gezet om te spelen en wij zijn terug gedoken tot 07.00 uur Steen,fijne vakantie
Ja Gelukkig pikt hij het als je hem lekker in zijn kamer zet om te spelen. deden eerst een poging om hem bij ons te laten slapen maar dat doet hij helaas nooit.
@kaatje: nee dat doet Raven ook nooit. @wupje: hahaha, nou Raven heeft nog NOOIT iets op het potje gedaan... @steen: fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie! Ik heb ook wel het idee dat Raven het hele Sinterklaas gebeuren wel snapt. Ze vertelt erover aan papa enzo. Het is natuurlijk nog een verhaal voor haar maar met schoentje zetten en pakjesavond zal het wel echter worden.
Hoi meiden, Deze Limbo-dame heeft nog droge voeten hoor! Het heeft wel veel geregend, maar bij ons heeft dat niet voor overlast gezorgd... Gisteren naar Utrecht geweest voor een mama-meeting met de decembermama's. Erg gezellig, de meesten had ik al echt lang niet meer gezien of gesproken... Schoen zetten: In huize Lola wordt dus wel aan schoenzetten gedaan, dit is namelijk het eerste jaar dat Jasmijn echt begrijpt waar het om gaat. En dan mag Emma natuurlijk ook... Hoe vaak ze hun schoen willen zetten, maakt me eigenlijk niet uit, ze krijgen er toch maar zo'n 3 keer wat in. Want Sinterklaas is nu eenmaal niet altijd bij ons in de buurt. En ik weet niet meer wie het zei, maar een leeg schoentje leert een kind ook om te gaan met teleurstellingen en het leert dat het lang niet altijd krijgt wat het wil... Ik hoop dat het een beetje droog blijft, want ook hier soms Sinterklaas om 14.00 uur met de boot in de haven aan. We wilden dit jaar voor het eerst gaan kijken... Zindelijk worden: Emma haast zich ook niet hoor! Ze wil wel altijd op de wc zitten als Jasmijn is geweest (Emma loopt meestal 'gezellig' met haar grote zus mee), maar ze heeft nog nooit daadwerkelijk iets gedaan...
Goedemorgen! Hier is Aimar 1 keer wakker geweest, het leek erop dat hij weer niet zonder mama kon. Maar ik vertelde dat ik ging plassen en dan nog even naar hem toe zou komen. En toen sliep hij alweer toen ik bovenkwam. Wel was hij al om 6:40 wakker en had honger. Dus naar beneden om een broodje te eten. Jammer dat ik net de camera niet bij de hand had. Aimar zag er namelijk echt uit al de moderne metro-man : In een maillot met een roze stofzuiger met de tekst 'Girls Only' erop 8) maar wel met een stoer auto-shirt erop
@Eva: whahaha! Die foto had ik wel willen zien! Q kon gisteravond de slaap maar moeilijk vatten. Hij was wel heel vrolijk, maar bleef ons roepen voor de meest vreemde en grappige verhaaltjes. Op een gegeven moment hebben we hem maar even bij ons in bed laten liggen (wij waren een film aan het kijken). Na een kwartiertje begon hij te gapen en toen is hij lekker in zijn bedje gaan slapen. Uiteindelijk sliep hij pas om 21.15 uur ofzo. Hij is nu even verdrietig omdat zijn knuffel in de was zit, maar hij leek de uitleg wel te begrijpen (knuffel is erg vies, dus die moet in bad, net als jij ). Hij zit dus zelf ook lekker in bad. Manlief is bij Q, ik ga eens even puinruimen in de kamer hier.
Eva, had je tip nog gelezen, maar nog geen tijd gehad om het te halen... Ingeltje, balen van de vloer Wupje, haha dingen wennen snel he, wij vergissen ons ook nog weleens. Steen, fijn dat de rust weer in zicht is! Wateroverlast: de waterstand van de maas staat wel op kritiek niveau hier, maar nog geen overlast. De wc is weer rustig en spoelt weer gewoon door, het is nu ook droog gelukkig. Hier weer een goede nacht, al wilde Sara niet echt gaan slapen gisteravond. Nu net het ontbijt op, ik ga zo maar eens douchen. Nu even kleien met Ilse. Vanmiddag nog kraamvisite dus das wel gezellig!
Fijn dat de Limbodames het droog gehouden hebben!!! (hier geen spat regen trouwens gisteren) Ik ben pepernoten aan het maken met Raven. Wel met hindernissen... We hebben geen keukenweegschaal namelijk dus hoe meet je dan 250 gram bloem af, en 3 gram kaneel en 1 gram gemberpoeder etc... Geen idee. Heb maar wat gegoogled en op de gok met theelepeltjes en kopjes geƫxperimenteerd. Er moest wat extra boter bij want anders werd het geen deeg. En oja, ik had geen bakpoeder dus het zal wel voor geen meter rijzen, nou ja dan krijgen we platte pepernoten. Peperplakken. Whatever. We zien wel wat het wordt.
Ik vermoed een oorontsteking bij Aimar, zou ook wel verklaren waarom hij zo chaggie is en minder goed eet en slaapt. Zijn rechteroor was namelijk erg vies, dus wilde het schoonmaken. Dat vindt hij normaalgesproken erg leuk omdat het zo kietelt maar nu begon hij al te piepen toen ik met het wattenstaafje richting zijn oor ging. De linker mocht ik gewoon aankomen, maar de rechter dus echt niet.... @ yule: hihi peperplakken
Goedemorgen, Goed te horen dat er niemand is weggespoeld! Yule, jij kookt/bakt al net als ik Uit de losse pols, heerlijk toch! Laat effe weten of ze gelukt zijn Eva, oei, hoop van niet. Jill heeft nog nooit vuile oren gehad of een ontsteking, lijkt me iets vreselijks. Verder ben ik het kwijt. Hier een vrolijk meisje uit bed gehaald, naja A. dan Ik kwam om 9.30 beneden, stond er uitgebreid ontbijt en een kadootje op mijn bord We zijn vandaag 7 jaar samen Alleen: ik had niks gekocht (A heeft me echt verrast, kadobon van beautycentrum, jeejjj) Dus ik ga vanmiddag lekker naar de stad (weer rijden oefenen gelijk) en iets leuks scoren voor mijn mannetje. Die is nu trouwens te kattenbakken/kattenkamer aan het doen, had ik al eens gezegd hoe ik bof?
Eva, hoop niet dat het een oorontsteking is Yule, lekker Wij zijn net even bij een vriend geweest. die had nog een goed fietsje van zijn zoontje staan. Mochten we zo hebben. Is nog wel heel erg op de groei maar goed. zolder is groot genoeg Ferry heeft met een lootjesverkoop van de visvereniging een electrische tandenborstel gewonnen
Aimar had voor het slapen 38.0 Verder klaagt hij niet veel over pijn al zei hij voor het slapen wel: oor auw! Even aankijken hoe het gaat en anders moet ik morgen thuisblijven van mijn werk...
@wupje oh boy hihihi Kate hier ook met tv soms hoor! Nee is nee lekker puh @steen lekker aan het genieten 8) ooh eindelijk de uitzicht van 28u weer werken! heerlijk! @eva haha daar had ik foto van willen zien knuffs voor Aimar! @pupke ah kijk zo kan ook @yule hihihi peperplakken, wil wel foto zien erna! @freesia feli met de 7 jaar, wij over 2 weken 10 8)
Nu ego nieuws weer Kate heeft net haar eerste poep op het potje gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaa!! ikke blij! Maar ik moest mij inhouden omdat Julian ook net lag te slapen hihihi Maar wij beide trots maar huilen toen de luier weer om moest De mannen kijken nu Formule1 en Sven ligt lekker op de Jannes-HEMA-kleed te kroelen en spelen 8)
Wij hebben Isabel straks in haar nieuwe stoel gezet. Ze vond het geweldig: YouTube - Isabel in haar stoel
Parr, wat goed ! Als Kate goed aangeeft wanneer ze moet plasse. waarom laat je de luier dan niet af ? Zo heeft Levi het ook geleerd