Nou zij geeft het niet aan, Ik vraag het haar en als zij ja zegt gaat zij erop. Dus nu zo ook voor haar dutje op het potje en was eerst beetje ouwehoeren en toen ging zij drukken zoals wel vaker maar nu zat er een flinke poep (Ingeltje zegt: ja een dikke bruine vieze stinkende drol)
ow oke. Ik heb Levi heel snel zonder luier gelaten ( had dan wel de nodige ongelukjes,maar merkte dan wel dat hij een natte broek kreeg wat hij niet leuk vond, dus het eerder aangaf. Maar zette hem er idd ook op vaste tijden op
haha ik wou een wasbare bank maar die stof die ik hebben wou was dat niet.. dus ben ik zuiniger.. wil niet 3xi n de week naar de stomerij LOL
De pepernoten zijn super gelukt meiden! Echt bolletjes en best lekker en ook een beetje crunchy zoals ze horen te zijn!
Hallo ! Nou ons mupke doet vandaag weer lekker een middagdutje.....en heeft vanochtend tot bijna 8 uur geslapen! Dit is voor ons echt niet te begrijpen maar geeft maar weer aan dat hij echt niet lekker in zijn vel zit. Vanochtend toen hij wakker werd zei hij zelf al 'mama Kyano in de douche, luier met poep' Helaas zat idd zijn rompertje vol en was alles doorgelekt, dus hup onder de douche. Net voor het slapen gaan rook het ineens niet lekker en zagen we dat zijn spijkerbroek helemaal nat was......weer een doorgelekte poepluier . Ik kan nog steeds niet goed zien of er nu kiezen doorkomen want ik vermoed nog steeds dat het daaraan ligt. Hopelijk hebben we alle 'sjit' nu gehad. Steen oh heerlijk vakantie! Geniet van jullie weekje weg ! Kaatje jee was Levi echt al om half zes wakker ? En slaapt hij dan ook niet tussen de middag? Lola gelukkig ook geen wateroverlast bij jullie! Leuk dat je zon gezellige meeting gehad hebt! Eva ha ha ik had Aimar ook zo wel eens willen zien ! Oei ik hoop geen oorontsteking Yule pepernoten of peperplakken, als het maar smaakt! Freesia jij boft idd! Gefeliciteerd met het 7-jarig samenzijn! Parr wow nu gaat Kate ineens erg goed! Super hoor!
Yule, lekker ! Wupje, normaal slaapt hij niet echt meer. vandaag gelukkig wel. Krijg net een mailtje van mijn zusje ik hoop dat je een meisje gaat krijgen, alles lekker roze!!! en dan kan ik hele leuke kleertjes kopen...dat is toch uiteindelijk leuker doen voor een meisje dan een jongen. schattige jurkjes en rokjes enzo
Leuke reactie van je zus ! Ik denk dat wij wachten met vertellen tot volgend weekend. Kunnen we nog iets leuks in elkaar frutselen als de echo dinsdag goed is. Nog 2 dagen..............
Zo, ben weer terug. Parkeren voor de deur moest A. alleen doen, lukte niet En ik ben de stad maar niet ingeweest, het was ZO druk. Intocht van de sint, dus ik durfde niet goed Jill slaapt weer eens, gisteren ook een uurtje. Lekker hoor, ook voor haar. Yule, mmm ze klinken goed! Parr, jeeejjjj! Jannes, wat een heerlijk meisje! Ze lijkt echt zoveel op jou
Wupje spannend ! Hier weten nu alleen souders en mijn zusje het ( en 2 goede vriendinnen ) de rest krijgt het na de echo te horen.
Zo, hier is weinig gekletst! Bleh, ik zit er even doorheen A is vanochtend vroeg naar Marokko gegaan. We hadden vorig jaar bedacht om dit najaar te gaan. Maar ja, ik zag het niet zitten met Isra zo klein. Ik heb A dus aangemoedigd om alleen te gaan, want hij heeft zijn familie nu meer dan een jaar niet gezien. En zijn moeder heeft een niet al te beste gezondheid meer. Maar nu is het toch wel k*t zeg. En dit is nog maar de eerste dag Overdag is het druk zat met 2 kleintjes (sterker nog: ik ben totaal uitgeput) en denk ik er niet zoveel aan. Maar zo 's avonds als je maar wat in je eentje zit, is niet leuk. Bleh. A vond het ook helemaal niet leuk vanochtend bij het afscheid en hij maakte zich wel zorgen. Ik hoop maar dat hij toch wat kan genieten van zijn vakantie. En dat de 2 weken snel voorbij gaan. We hebben iig afgesproken dat dit de laatste keer is dat we zonder elkaar weg gaan. Ik hoop maar dat Isra wat slaapt vannacht, ik ben nu al doodop. Gelukkig gaat Rayyan morgen naar kdv..
@ kaatje: wat een schattige reactie van je zusje in de mail! @ Pupke: ik heb op het andere forum wel foto's gepost van Aimar met zijn roze stofzuiger! @ Pisum: Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt met 2 kleintjes zonder A. Hopelijk vliegen deze 2 weken snel voorbij. Aimar heeft vanavond helemaal zelf zijn eitje gepeld! Vond het best knap, en vind hem ook zo geduldig met van die priegeldingetjes Nu ga ik even SYTYCD kijken, tot zo!
Pisum, och wijffie toch Echt petje af dat je hem toch gestimuleerd hebt om te gaan. Ik zou weer zo egoistisch zijn en stiekem niet willen dat hij ging Die weken zullen voorbij vliegen! Ik hoop dat je het allemaal trekt lieffie. Dikke knuf.
@pisum: sterkte meis, lijkt me idd niet makkelijk in je eentje! @eva: Raven pelt altijd haar mandarijn zelf, dat vind ik ook zo knap!